Co do kolektora to tak jak mówi
ygd - najlepiej sie zgadać i kupić 2 lub wiecej bo koszt przesyłki sie dzieli
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Co do SMTP to ja bym tego nie zakładał... ponieważ trzeba kogos kto to naprawde dobrze wystroi (na hamowni oczywiście), a z tego 1.6 nie wyciagniesz piorunujących mocy więc koszty niewspółmierne do przyrostów.
GTO programik przygotuje na wiosnę i potem wszystko na wypadzie na hamownie bedzie robione (do kompa wlutuje sie jeszcze podstawke na chipsa, żeby łatwiej nim manipulować), mam nadzieje że do tego czasu GTO zakupi szerokopasmową sonde lambda i bedzie lux
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Takie małe info: program będzie zrobiony pod kątem wykorzystania możliwości wałka przy zachowaniu spalania na dotychczasowym poziomie, ewentualnie delikatnie większym (0,5l/100km), ale nie będzie to extremalny chip itp.
1.6 AEE seria mierzone w sirpniu 80KM i 132Nm od tego czasu doszedł filtr K&N, a jeszcze dojdzie nawiew zimnego powietrza na filtr, wałek SCHRICK 268/268, chip by GTO i może baran ... czas pokaże w jakim zakresie modyfikacje wpłyną na moc i moment. (w tej kwestii nie należy się spieszyć)
PS.
Jasio TCS - mierzyłeś już swojego na hamowni??