Strona 2 z 2

: ndz sty 03, 2010 22:46
autor: golfiarz1
jezdilem jakis czas na zespawanej wiskozie wtedy przod i tyl ciagnie tak samo jedynie problem z tym ze ciezko wjechac gdzies zaparkowac bo wszystko trzeszczy do tylu mialem zrobione wlanczanie na przycisk to parkowalem tylem opony niewytrzymaja sezonu ja mialem 185 przy szrszych moze cos rozerwac w mosie lub w skrzyni jesli ma jezdzic sam ty to wyjmiesz przednie poloski zostawiac przeguby puste wkrecone w piasty i jezdzisz z samym tylem tylko czy most da rade przy ciaglym katowaniu tego niewiem

: pn sty 04, 2010 01:05
autor: stary
a nie da sie podpasowac jakiegos mostu z bmki albo forda ktory by gabarytowo wszedl? nie smiac sie jesli sie wyglupilem bo nie wiem jak jest rozwiazne to w obu przypadkach.

: pn sty 04, 2010 10:27
autor: spearhead
to by była myśl, szczególnie jeśli ten most byłby mały. ja naprzykład odpuściłem już sobie 4x4 i myślę nad RWD, i jeszcze jedno- czy dałoby się jakoś przerobić tylne piasty, żeby nie trzebabyło wkładać tych od synchro?, może by to ułatwiło wsadzenie wyższego zawieszenia, czyli ogólne podniesienie samochodu(i tak bym to zrobił, bo głównie jeżdżę w terenie)?a i jeszcze jedno- po co w skrzyniach biegów jest taka stalowa klapka od strony tyłu samochodu? czy to nie jest możliwość wyprowadzenia napędu na tył?

: pn sty 04, 2010 11:11
autor: bugalon
Nie rozumiem w ogole problemu z tymi prędkościami kół. Jesli chcecie mieć napęd tylko na tył i nie będzie połączeń kół przednich ze skrzynią biegów przez półosie to czym tu sie martwić? Różnica prędkości obrotowych nie wpłynie wtedy na nic.

Ja bym sie bardziej martwił tym czy reduktor dołączany do skrzyni (podający napęd na tył) wytrzyma trudy jazdy tylko na tylnym napędzie. Nie został do tego zaprojektowany i może być z tym róźnie.

: pn sty 04, 2010 16:23
autor: golfiarz1
skrzynia z paska g60 syncro moze dala by rade a jak chcesz tyl miec wyzej zaloz od zwyklego golfa amory na tyl bedziesz mial odrazu 5 cm wyzej tyl autka

: pn sty 04, 2010 21:28
autor: spearhead
ja chcę mieć poważnie wyżej: np. od audi 80, tak, żeby nadkola były 15cm nad kołami (teraz są 5cm) i żeby były dużo twardsze

: pn sty 04, 2010 22:37
autor: GTI KR
spearhead, ja pomalu przestaje kumac o co Ci chodzi. Co chcesz zrobic. Takie auto do niczego nie bedzie sie nadawac. Ani do terenu, bo jesli zrobisz naped tylko na tyl no to sorry ale wteren nie wiedzesz. Zostawisz 4x4 to ok, no ale o drifcie zapomnij. Podniesiesz auto o tyle, choc bys go utwardzil to driftowac itak strach.

: wt sty 05, 2010 15:15
autor: spearhead
no fakt, ale nie mogę się zdecydować, najlepsze dla mnie byłoby zawieszenie regulowane, oraz możliwość zmiany napędów i to wszystko nie wysiadając z samochodu (chyba jednak podniosę tylko trochę zawieszenie i pozostanę przy przednim napędzie)

: sob mar 06, 2010 22:40
autor: diabolic
spearhead pisze:no fakt, ale nie mogę się zdecydować, najlepsze dla mnie byłoby zawieszenie regulowane, oraz możliwość zmiany napędów i to wszystko nie wysiadając z samochodu (chyba jednak podniosę tylko trochę zawieszenie i pozostanę przy przednim napędzie)
Takie rzeczy to tylko w erze.
Ani przystawka skrzyni biegów,ani wał,ani most,ani półoski itd. nie wytrzymają takiego rozwiązania żeby na tył było zdawane 100%obciążenia,mocy.

[syncro] Projekt Golf RWD

: sob lut 16, 2013 22:17
autor: MiniuTDI
Witam. Myślę o grubszej przeróbce i chciałbym mieć w swoim golfie mk3 napęd na tył(rwd) tak jak w bmw czy mercedesie. Żeby nie było zmartwień o skrzynie lub most. Jest coś takiego realne w golfie?? :)