: sob gru 03, 2005 23:22
Co do wydechu mozna wymienic caly ciezki na aluminiowy - zyska sie z 10kg.
Reszta to tak jak napisales - bardzo dobrze ujete![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Reszta to tak jak napisales - bardzo dobrze ujete
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Miałem prawie cały z rurek 0,8mm ale strasznie odgłos przepuszczał i wyło w aucie przez podłoge, a nie z tłumika. Jedyny minus to trzy dodatkowe wieszaki.Krzyś 16v pisze:Wydech to ze stalo kwasoodpornej cienkosciennej lekka i szyboko oddaje cieplo i sie nie przepali
a co w jego miejsce? wspawales rure jakos na przelot czy jak ?rafalvr6 pisze:2) katalizator 10kg
cały wydech z kolektorem miałem robiony pod wieksza moc, wiec nie jest to komleksowa przerobka, a wtym miejscu jest cos na kształt tłumika, ale nie jest to strumienicaLukbro pisze:a co w jego miejsce? wspawales rure jakos na przelot czy jak ?rafalvr6 pisze:2) katalizator 10kg
No niezle cos do tego darzerafalvr6 pisze:Jesli jezdzisz na codzien autem to odelzenie bedzie kosztem komfortu.
moj Golfi to zabaweczka i odelzyłem juz troche, wiec u mnie
1) cala klima wyciagnieta, okolo 15kg
2) katalizator 10kg
3) wszystko co bylo w tylnych drzwiach(elektryczne szyby, wzmocnienia, boczki), około 5kg na strone, w sumie jakies 10kg
4) tylna klapa zastapiona odpowiednikim z laminatu + szyba pleksa, około 15 kg mniej
5) siedzenia zastapine na kubły, jakies 8kg łacznie
6) brak tylnej kanapy, jakies 12kg
7) 16" felgi zastapione na lzejsze 15" tez aluminiowe, 1.5kg na felge
boczne tylne szyby zastapione na plekse, nie wiem ile mniej ale z 2kg na strone powinno być conajmniej
9) brak radia i głosników, 3-4kg
10) troche niepotrzebnego metalu spod auta, 6-8kg
11) zdjete tunigowe spoilery i nakładki, jakies 5kg
12) odelzona przednia maska ze wzmocnienia, jakies 7kg
mysle ze bedzie w sumie do 100kg łacznie
SulecK pisze:No niezle cos do tego darze
OCZYWISCIE, mysle ze jakies conajmniej 0,5s do 100km/hSulecK pisze: No niezle cos do tego darzea jaka roznice odczules ? mierzyles to ?