Stozek K&N

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » czw gru 01, 2005 18:08

bodzio_j pisze:Stożek w komorze silnika zasysa ciepłe, może nawet gorące powietrze, a patent z tą rurą chłodzącą jakoś mnie nie przekonuje. Nie wiem też czy można stwierdzić, że dłuższy dolot jest lepszy. Dłuższy ale POLICZONY do silnika, przeróbek itd.
bodzio_j
No właśnie a jak zasysa ciepłe powietrze albo gorące to źle. Bo silnik traci na mocy. Ma zasysać zimne powietrze. Stożek ma takie samo zadanie jak filtr powietrza. Czemu dolot do puszki z filtrem nie jest od silnika tylko zbiera powietrze z zewnątrz?
Stożek ma większą przepustowość więc dostarczane jest więcej powietrza do spalania mieszanki. Silnik potrzebuje *#cenzura#* powietrza do rozgrzania silnika a później większą efektywność uzyskuje przy dopływie zimnego powietrza.


Obrazek

Awatar użytkownika
Bart
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2241
Rejestracja: wt lis 22, 2005 18:49
Lokalizacja: Ostróda
Auto: SS2 TSI
Silnik: CDAA
Kontakt:

Post autor: Bart » sob gru 03, 2005 00:09

Moim zdaniem stożek ten jest za blisko silnika i będzie zasysał ciepłe powietrze i nic to nie da .

[ Dodano: Pią Gru 02, 2005 23:12 ]
Ja mam i jestem zadowolony ! :cool:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości