Strona 2 z 2

: czw gru 01, 2005 13:37
autor: pavelTT
Mam w razie czego kompletny silnik 1.8 model 1P (identyczny jak PB/ PF) z wiązką elektr., sterownikiem (nawet z chipem od GTO), kawałkiem wydechu z sondą, z filtrem powietrza z przepływomierzem itd. W moim G2syncro zrobilem swapa na 1.8T20V i wszystko co z niego wymontowałem czeka teraz na wykorzystanie. Silniczek chodził do ostatniej chwili jak żyleta, ma jakies 200tys km przebiegu, dostawał co 10tys Castrol i zawsze benzynke piewszego sortu. Odbiór tylko osobisty (Kwidzyn), cena za wszystko 2000zl. Wiecej info w razie czego na PW lub @.

Chłopaki sorki za OT

: czw gru 01, 2005 17:00
autor: VWjowiec
bodzio_j pisze:
Borys pisze:niczym sie nie różnią, wszystko pasi, czesci dostępne bez problemu
To prawda, silniczek miodzio. Problem może być z z komputerem jeśli masz utomat.
Ciężko dostać.
silnik jest prawie kompletny, wiązka z kompem digi 2 jest, tylko brak kopułki, przewodów WN, obudowy filtra powietrza, alternatora, wieszaka który trzyma altek, przegub poszedł ten wewnetrzy od skrzyni, półosie są z przegubami, jeszcze właściciel zgromadzi pare gratów i zaczynamy swap :food: no i postaramy sie o zdjęcia przed i po

: czw gru 01, 2005 17:15
autor: bodzio_j
Kopułkę, kable dostaniesz bez problemu. Obudowę filtra jak czytałem też. I masz rację, tam odchodzą dwie rureczki, nie pamietam już do czego one są.
Mam pytanie w związku z tym silnikiem. W głowicy obok czujnika ciśnienia oleju jest wyjście na wąż do nagrzewnicy. Na tym wężu jest jakiś czujnik na 4piny. Nie wiem od czego. U mnie nie jest podłączony, silnik normalnie pracuje. Jak możesz się dowiedzieć co to takiego bedę zobowiązany.
pozdro.
bodzio_j

: czw gru 01, 2005 20:07
autor: pavelTT
bodzio_j pisze:. Na tym wężu jest jakiś czujnik na 4piny. Nie wiem od czego. U mnie nie jest podłączony, silnik normalnie pracuje. Jak możesz się dowiedzieć co to takiego bedę zobowiązany.
pozdro.
bodzio_j
Mi wydaje sie, ze jest to czujnik temperatury wody dający impuls do komputera (sterowanie wtryskiwaczami). Reguluje wolne obroty, tzn w miare nagrzewania sie silnika wolne obroty powinny spadać. Wydaje mi sie także, że gdybyś miał ten czujnik odłączony, to zuzycie paliwa byłoby troche wyzsze.

pozdr
pavel

: czw gru 01, 2005 20:11
autor: bodzio_j
pavelTT pisze:Mi wydaje sie, ze jest to czujnik temperatury wody dający impuls do komputera (sterowanie wtryskiwaczami). Reguluje wolne obroty, tzn w miare nagrzewania sie silnika wolne obroty powinny spadać. Wydaje mi sie także, że gdybyś miał ten czujnik odłączony, to zuzycie paliwa byłoby troche wyzsze.
Oprócz tego czujnika mam jeszcze dwa : niebieski i to on spełnia chyba tę rolę, i czarny od wskaźnika.
bodzio_j

: czw gru 01, 2005 20:25
autor: pavelTT
wiec chyba jedyna mozliwosc to taka, ze to autko miało klime lub jakies webasto lub ten wąż pochodzi z takowego golfa lub passata

: czw gru 01, 2005 21:08
autor: bodzio_j
Auto ma klimę i wszystkie węze do niej. z różnymi czujnikami. Ten wąż wyraźnie idzie do nagrzewnicy. Co do webasta to nie wiem. Zastanawiające jest też to , że ma 4 piny. Sprawdzałem w sklepie z częściami i nie ma czujników temp. 4-ro pinowych.Sam już nie mam pomysłu.
bodzio_j