Strona 2 z 13

: sob lis 28, 2009 13:49
autor: arwam
To_mas pisze:chodzi CI o wysprzęglik z T4 ?
i do tego dłuższa linka ?
jak masz te dwie rzeczy to cała przeróbka ogranicza siętylko do wymiany elementów ale mówię że będzie dość twardy pedał sprzęgła.
abrams może potwierdzić moje słowa.

: sob lis 28, 2009 14:53
autor: toffic
arwam pisze:ale mówię że będzie dość twardy pedał sprzęgła.
wiele w tym przypadku zależy od linki, ja na pierwszej miałem takie sprzęgło, ze nikt nie chciał tym jeździć :green_fuck: , teraz jest OK :bigok:

: sob lis 28, 2009 15:07
autor: arwam
wiele w tym przypadku zależy od linki, ja na pierwszej miałem takie sprzęgło, ze nikt nie chciał tym jeździć :green_fuck: , teraz jest OK :bigok:
zgadza się, i równie wiele zależy od jej ułożenia w komorze silnika a przy zastosowaniu ori IC od MK2 nie za wiele da się zrobić.
ale i tak zawsze hydro będzie lepsze niż linka

: sob lis 28, 2009 15:26
autor: dzasper11
arwam, Kolego troszkę nie rozumie. Powiedz mi jak będę miał całą mkIII to będzie wszystko pasować. Chodzi mi o te linki??

: sob lis 28, 2009 15:30
autor: arwam
ja mam z passata ale myślę że są takie same u mnie trzeba było kaseton naciąć w czterech miejscach

[ Dodano: 28 Lis 2009 14:30 ]
nie potrzeba całej budy

: sob lis 28, 2009 15:50
autor: evolution
arwam pisze:
To_mas pisze:chodzi CI o wysprzęglik z T4 ?
i do tego dłuższa linka ?
jak masz te dwie rzeczy to cała przeróbka ogranicza siętylko do wymiany elementów ale mówię że będzie dość twardy pedał sprzęgła.
abrams może potwierdzić moje słowa.
twrdy pedal jest tylko na podrabianych linkach, na ori sachsa z samoregulatorem jest miekko jak na hydro.
zestawy byly w paskach b3, seatach toledo takze do 97 roku

: sob lis 28, 2009 16:06
autor: To_mas
arwam, wiem bo tak mam zrobione i myślę o przerobieniu tego na hydraulike by chodziło leciutko :) choć i w ten sposób da sie przyzwyczaić :)

[ Dodano: Sob Lis 28, 2009 15:11 ]
evolution pisze:twrdy pedal jest tylko na podrabianych linkach, na ori sachsa z samoregulatorem jest miekko jak na hydro.
zestawy byly w paskach b3, seatach toledo także do 97 roku
hmm a linki tez z tych samochodów mają być ?

bo ja mam:
wysprzęglik z T4 do tego linke z Ibizy ABF

i nie ma źle ale skoro mówisz ze da sie lepiej to możesz dać szczegółów więcej ?
o linke to chodzi o taką ? :dol:
Obrazek

bo mam taką właśnie ale z regulacją ręczną.... i może faktycznie to jest powód tego ze sprzęgło nie chodzi lekko ?
a te wysprzęgliki z B3 i toledo są takie same jak T4 ?

: sob lis 28, 2009 17:09
autor: evolution
linka z wygladu ta
wysprzeglik jest jeden we wszystkich modelach i wazne zeby linka byla jak bozia przykazala czyli od przodu skrzyni biegow podana ladnym duzym lukiem

: sob lis 28, 2009 19:30
autor: To_mas
właśnie tak zrobiłem
czyli jak wychodzi ze ściany grodziowej leci górą przy chłodnicy zakręca w dół i wraca do wysprzęglika :) chyba większego łuku sie juz nie da....
to teraz nic mi chyba nie pozostaje tylko wymienić linke na sachs'a z samoregulatorem
można było by jeszcze zmodyfikować wysprzęglik w sęsie wydłużyć jego ramię...

: sob lis 28, 2009 21:11
autor: arwam
To_mas pisze:można było by jeszcze zmodyfikować wysprzęglik w sęsie wydłużyć jego ramię...
i braknie Ci ruchu pedału sprzęgła.

: sob lis 28, 2009 21:52
autor: To_mas
arwam pisze:i braknie Ci ruchu pedału sprzęgła.
o tym nie pomyślałem heh :)

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: wt lis 01, 2011 00:35
autor: krzychu143
Ja właśnie też teraz jestem w trakcie swap'a na AFN i zastanawiam się, czy nie zrobić go na pompie mechanicznej zamiast elektr... Fakt, że wszystko już mam skompletowane, ale mam wciąż dylemat... Co Wy o tym?

Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: wt lis 01, 2011 10:53
autor: franQlin
Ja przełożyłem cały zestaw pedałów, będzie po Bożemu sprzęło hydrauliczne, e-gaz w środku, serwo z diesla, itd.(musiałem tylko trochę przerobić mocowanie skrzynki bezpieczników ponieważ było nieco ciasno).

A tak nawiasem mówiąc, jestem w trakcie swapu z mk2 1.3 nz na 1.9 AFN i nie pasowała jedna łapa silnika (tak przy nogach pasażera), i musiałem przerzucić całe sanki. (wahacze zostają z mk2, ponieważ mk3 ma dłuższe)
Tak więc dementuję plotkę że wsszzzyyyyssstttko pasuję.
Ale np. magiel ze wspomaganiem pasuje (trzeba tylko podmienić drążki na dwójkowe bo są krótsze), skrzynka bezpieczników jest identycznych gabarytów,
A reszta? jeszcze niewiem, będę informował...
Pzdr!
Patryk

Re: Golf mk II swap na 1.9 TDI AFN

: wt lis 01, 2011 13:36
autor: bugalon
Pasuje wszystko ladnie, tylko łapa nie może być z mk3 AFN ani z mk2 1,3 tylko z mk2 z silników 1.6 lub 1.8.
franQlin pisze: A tak nawiasem mówiąc, jestem w trakcie swapu z mk2 1.3 nz na 1.9 AFN i nie pasowała jedna łapa silnika (tak przy nogach pasażera), i musiałem przerzucić całe sanki. (wahacze zostają z mk2, ponieważ mk3 ma dłuższe)
Tak więc dementuję plotkę że wsszzzyyyyssstttko pasuję.
Patryk