Strona 2 z 2

: ndz sty 14, 2007 13:28
autor: evolution
walki z abf sa najostrzejsze ze wszystkich, pomijajac fakt ze wydechowe sa identyko to najslabsze ssace sa z 9a i pl po drodze do abf sa z kr a najostrzejsze sa wydechy zrobione na ssace, co do ustawienia fabryka ma za duze tolerancje, a dluzszy blok jest skompensowany dluzszym paskiem i jest w zasadzie oki. jednak regulowane kolko jest najlepszym rozwiazaniem

: ndz sty 14, 2007 13:47
autor: voj2s
no dluzszy pasek jest raczej oczywisty bo blok ma 16mm wiecej czyli paesk mniej wiecej 32 musi byc dluzszy i tak nie sadze zeby sie zeby zgrywaly po zalozeniu wlakow z KR na wysoki blok......

: ndz sty 14, 2007 14:56
autor: evolution
wydechowy jest ten sam wiec stresu nie ma biorac z tej strony, musi sie zgadzac, a zdrugiej, w fabryce idioci nie robili i dokladnie taka dlugosc bloku jest zapewne wymuszona posiadaniem na stanie glowic z nizszych silnikow. komu chcialoby sie opracowywac na nowo glowice itd jak wystarczy z blokiem powalczyc??

: ndz sty 14, 2007 17:34
autor: tramall
Znalazłem coś takiego:

Intake Cam: Duration 219 deg @ 1mm, 10.8mm maximum valve lift (that's a LOT for a stock cam )

Exhaust Cam: 220 deg @ 1mm, also 10.8mm maximum valve lift

Versus KR cams:

Intake: Duration: 218 @ 1mm, 9.6mm lift

Exhaust: Duration: 226 @ 1mm, 10.21mm lift

******

So the ABF camset is the hottest of all the VW 16v cams (despite what that dick from C&R said in The Golf once about ABF owners needing KR cams for performance ).

We came up with a theoretical powerband of 1600RPM - 6450RPM, which is about what you'd want in a pretty stock street engine. This matched the figures of my stock ABF perfectly and also explains why some ppl have said their car felt more lively on ABF cams than KR ones.

: ndz sty 14, 2007 17:51
autor: Apsik
gulba pisze:teraz powstaje pytanie JAKIE ?????
Jak masz kasę to mogę Ci sprowadzoć Schrick'i tylko powiedz jakie krzywki :)
A jak nie masz, aż tyle to bierz Cat'y.
Obu firm chyba nie trzeba reklamować...

Za 2 Schricki do 16V 615Euro z przesyłką!! Czas oczekiwania około 2tyg.
Kółko Schrick'a z regulacją 150Euro z przesyłką.
Towar oczywiście nowy.

PS. GTO i paru innych chłopaków może potwierdzić że ja to porządny importer jestem ;)

: ndz sty 14, 2007 19:43
autor: kkk13
Apsik pisze:
gulba pisze:teraz powstaje pytanie JAKIE ?????
Jak masz kasę to mogę Ci sprowadzoć Schrick'i tylko powiedz jakie krzywki :)
A jak nie masz, aż tyle to bierz Cat'y.
Obu firm chyba nie trzeba reklamować...

Za 2 Schricki do 16V 615Euro z przesyłką!! Czas oczekiwania około 2tyg.
Kółko Schrick'a z regulacją 150Euro z przesyłką.
Towar oczywiście nowy.

PS. GTO i paru innych chłopaków może potwierdzić że ja to porządny importer jestem ;)
Witam, jeśli kolega zdecyduje się na Schricka, odpada mu koszt ssącego - mam ssący nowy, 276st, orginalny Schrick (w orginalnym kartoniku ;) ) - sprzedam za 250EU, z przesyłką z Polski ;) .. Ten wałek jest oczywiście pod hydraulikę, jeśli kolega chciałby coś mocniejszego, być może będę miał nowe 288ki pod mechanike w niedalekiej przyszłości, od inż Świątka właśnie, w podłubananej głowicy od KRki..Głowica z wałkami jest już założona na zakutej KRce, ale nie odpalany jeszcze motorek.. Mnie to się raczej nie przyda, dlatego mógłbym sprzedać..

A pytanie do ciebie Apsik - potrzebuję do regulacji małe kółko do 16ki (te wewnętrzne na wałku ssącym napędzające łańcuszek), czy Schrick ma coś takiego?? Zapewne tak, jaka cena??

: ndz sty 14, 2007 20:17
autor: GTO
tramall pisze:Znalazłem coś takiego:

Intake Cam: Duration 219 deg @ 1mm, 10.8mm maximum valve lift (that's a LOT for a stock cam )

Exhaust Cam: 220 deg @ 1mm, also 10.8mm maximum valve lift

Versus KR cams:

Intake: Duration: 218 @ 1mm, 9.6mm lift

Exhaust: Duration: 226 @ 1mm, 10.21mm lift

******

So the ABF camset is the hottest of all the VW 16v cams (despite what that dick from C&R said in The Golf once about ABF owners needing KR cams for performance ).

We came up with a theoretical powerband of 1600RPM - 6450RPM, which is about what you'd want in a pretty stock street engine. This matched the figures of my stock ABF perfectly and also explains why some ppl have said their car felt more lively on ABF cams than KR ones.


głupoty
ELSA mówi co innego

: ndz sty 14, 2007 22:34
autor: tramall
GTO pisze:
tramall pisze:Znalazłem coś takiego:

Intake Cam: Duration 219 deg @ 1mm, 10.8mm maximum valve lift (that's a LOT for a stock cam )

Exhaust Cam: 220 deg @ 1mm, also 10.8mm maximum valve lift

Versus KR cams:

Intake: Duration: 218 @ 1mm, 9.6mm lift

Exhaust: Duration: 226 @ 1mm, 10.21mm lift

******

So the ABF camset is the hottest of all the VW 16v cams (despite what that dick from C&R said in The Golf once about ABF owners needing KR cams for performance ).

We came up with a theoretical powerband of 1600RPM - 6450RPM, which is about what you'd want in a pretty stock street engine. This matched the figures of my stock ABF perfectly and also explains why some ppl have said their car felt more lively on ABF cams than KR ones.


głupoty
ELSA mówi co innego
Koleś wysłał ABF-owe wałki do mierzenia i takie mu wyszły wyniki , skąd brał Kr -owe nie wiem...

Cały wątek tu:
http://www.clubgti.co.uk/forum/showthre ... cams+specs

: pn sty 15, 2007 00:32
autor: kkk13
tramall pisze:
GTO pisze:
tramall pisze:Znalazłem coś takiego:

Intake Cam: Duration 219 deg @ 1mm, 10.8mm maximum valve lift (that's a LOT for a stock cam )

Exhaust Cam: 220 deg @ 1mm, also 10.8mm maximum valve lift

Versus KR cams:

Intake: Duration: 218 @ 1mm, 9.6mm lift

Exhaust: Duration: 226 @ 1mm, 10.21mm lift

******

So the ABF camset is the hottest of all the VW 16v cams (despite what that dick from C&R said in The Golf once about ABF owners needing KR cams for performance ).

We came up with a theoretical powerband of 1600RPM - 6450RPM, which is about what you'd want in a pretty stock street engine. This matched the figures of my stock ABF perfectly and also explains why some ppl have said their car felt more lively on ABF cams than KR ones.


głupoty
ELSA mówi co innego
Koleś wysłał ABF-owe wałki do mierzenia i takie mu wyszły wyniki , skąd brał Kr -owe nie wiem...

Cały wątek tu:
http://www.clubgti.co.uk/forum/showthre ... cams+specs
Ja niedawno na na jakimś forum widzialem nieco inne paramerty wałków od ABFa, ssący ma chyba ponad 220st, a wydech 228 z tego co pamiętam, jak znajdę gdzie to było, wkleję..

: pn sty 15, 2007 00:58
autor: Coobcio
Odnoścnie wałków rozrządu polecam firmę HEINRICH ( http://www.heinrich.rajd.com/ ), do mojego nissana robili wałki (na podstawie starych) zapłacilem niespełna 400zł z wysyłką (2 wali po 4 krzywki), z efektu byłem mile zaskoczony - jedyna wada to zbyt podebrane podstawy krzywek przez co trochę hydraulika pukała, trwałość bez porównywania przewyższa wyroby świątka...

Efekt po ich zastosowaniu był taki (wałki H + SMT6 Vs. Seria):
Obrazek

: pn sty 15, 2007 12:57
autor: voj2s
....zbyt podebrane podstawy krzywek i tylko taka wada??.......wiec jak mam mechaniczne popychacze w motorze i mi plytka wyskoczy to wiesz co sie stanie przez taka wade??.... jestes kolejna osoba ktora daje do zrozumienia ze panu H nalezy podziekowac

: pn sty 15, 2007 13:12
autor: Borys
ja kiedys takie zestawienei zrobiłem na podstawie danych z elssy Obrazek

: pn sty 15, 2007 14:44
autor: Coobcio
Gadaj z nim ja walki od niego pakuje do SR20 Nissanowskich i zero problemów, nawet przy kręceniu do 8500 obr.min tylko na wolnych hydraulika stuka... Jest na to rada albo obrobić gniazda i zawory albo dać grubsze płytki regulacyjne... w przypadku mechaniki zapewne wystarczy wyregulować (nie miałem z nią nigdy doczynienia)