Wałki od Świątka...ktoś ma? Testował?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
walki z abf sa najostrzejsze ze wszystkich, pomijajac fakt ze wydechowe sa identyko to najslabsze ssace sa z 9a i pl po drodze do abf sa z kr a najostrzejsze sa wydechy zrobione na ssace, co do ustawienia fabryka ma za duze tolerancje, a dluzszy blok jest skompensowany dluzszym paskiem i jest w zasadzie oki. jednak regulowane kolko jest najlepszym rozwiazaniem
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
wydechowy jest ten sam wiec stresu nie ma biorac z tej strony, musi sie zgadzac, a zdrugiej, w fabryce idioci nie robili i dokladnie taka dlugosc bloku jest zapewne wymuszona posiadaniem na stanie glowic z nizszych silnikow. komu chcialoby sie opracowywac na nowo glowice itd jak wystarczy z blokiem powalczyc??
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Znalazłem coś takiego:
Intake Cam: Duration 219 deg @ 1mm, 10.8mm maximum valve lift (that's a LOT for a stock cam )
Exhaust Cam: 220 deg @ 1mm, also 10.8mm maximum valve lift
Versus KR cams:
Intake: Duration: 218 @ 1mm, 9.6mm lift
Exhaust: Duration: 226 @ 1mm, 10.21mm lift
******
So the ABF camset is the hottest of all the VW 16v cams (despite what that dick from C&R said in The Golf once about ABF owners needing KR cams for performance ).
We came up with a theoretical powerband of 1600RPM - 6450RPM, which is about what you'd want in a pretty stock street engine. This matched the figures of my stock ABF perfectly and also explains why some ppl have said their car felt more lively on ABF cams than KR ones.
Intake Cam: Duration 219 deg @ 1mm, 10.8mm maximum valve lift (that's a LOT for a stock cam )
Exhaust Cam: 220 deg @ 1mm, also 10.8mm maximum valve lift
Versus KR cams:
Intake: Duration: 218 @ 1mm, 9.6mm lift
Exhaust: Duration: 226 @ 1mm, 10.21mm lift
******
So the ABF camset is the hottest of all the VW 16v cams (despite what that dick from C&R said in The Golf once about ABF owners needing KR cams for performance ).
We came up with a theoretical powerband of 1600RPM - 6450RPM, which is about what you'd want in a pretty stock street engine. This matched the figures of my stock ABF perfectly and also explains why some ppl have said their car felt more lively on ABF cams than KR ones.
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Jak masz kasę to mogę Ci sprowadzoć Schrick'i tylko powiedz jakie krzywkigulba pisze:teraz powstaje pytanie JAKIE ?????
A jak nie masz, aż tyle to bierz Cat'y.
Obu firm chyba nie trzeba reklamować...
Za 2 Schricki do 16V 615Euro z przesyłką!! Czas oczekiwania około 2tyg.
Kółko Schrick'a z regulacją 150Euro z przesyłką.
Towar oczywiście nowy.
PS. GTO i paru innych chłopaków może potwierdzić że ja to porządny importer jestem
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Witam, jeśli kolega zdecyduje się na Schricka, odpada mu koszt ssącego - mam ssący nowy, 276st, orginalny Schrick (w orginalnym kartoniku ) - sprzedam za 250EU, z przesyłką z Polski .. Ten wałek jest oczywiście pod hydraulikę, jeśli kolega chciałby coś mocniejszego, być może będę miał nowe 288ki pod mechanike w niedalekiej przyszłości, od inż Świątka właśnie, w podłubananej głowicy od KRki..Głowica z wałkami jest już założona na zakutej KRce, ale nie odpalany jeszcze motorek.. Mnie to się raczej nie przyda, dlatego mógłbym sprzedać..Apsik pisze:Jak masz kasę to mogę Ci sprowadzoć Schrick'i tylko powiedz jakie krzywkigulba pisze:teraz powstaje pytanie JAKIE ?????
A jak nie masz, aż tyle to bierz Cat'y.
Obu firm chyba nie trzeba reklamować...
Za 2 Schricki do 16V 615Euro z przesyłką!! Czas oczekiwania około 2tyg.
Kółko Schrick'a z regulacją 150Euro z przesyłką.
Towar oczywiście nowy.
PS. GTO i paru innych chłopaków może potwierdzić że ja to porządny importer jestem
A pytanie do ciebie Apsik - potrzebuję do regulacji małe kółko do 16ki (te wewnętrzne na wałku ssącym napędzające łańcuszek), czy Schrick ma coś takiego?? Zapewne tak, jaka cena??
tramall pisze:Znalazłem coś takiego:
Intake Cam: Duration 219 deg @ 1mm, 10.8mm maximum valve lift (that's a LOT for a stock cam )
Exhaust Cam: 220 deg @ 1mm, also 10.8mm maximum valve lift
Versus KR cams:
Intake: Duration: 218 @ 1mm, 9.6mm lift
Exhaust: Duration: 226 @ 1mm, 10.21mm lift
******
So the ABF camset is the hottest of all the VW 16v cams (despite what that dick from C&R said in The Golf once about ABF owners needing KR cams for performance ).
We came up with a theoretical powerband of 1600RPM - 6450RPM, which is about what you'd want in a pretty stock street engine. This matched the figures of my stock ABF perfectly and also explains why some ppl have said their car felt more lively on ABF cams than KR ones.
głupoty
ELSA mówi co innego
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Koleś wysłał ABF-owe wałki do mierzenia i takie mu wyszły wyniki , skąd brał Kr -owe nie wiem...GTO pisze:tramall pisze:Znalazłem coś takiego:
Intake Cam: Duration 219 deg @ 1mm, 10.8mm maximum valve lift (that's a LOT for a stock cam )
Exhaust Cam: 220 deg @ 1mm, also 10.8mm maximum valve lift
Versus KR cams:
Intake: Duration: 218 @ 1mm, 9.6mm lift
Exhaust: Duration: 226 @ 1mm, 10.21mm lift
******
So the ABF camset is the hottest of all the VW 16v cams (despite what that dick from C&R said in The Golf once about ABF owners needing KR cams for performance ).
We came up with a theoretical powerband of 1600RPM - 6450RPM, which is about what you'd want in a pretty stock street engine. This matched the figures of my stock ABF perfectly and also explains why some ppl have said their car felt more lively on ABF cams than KR ones.
głupoty
ELSA mówi co innego
Cały wątek tu:
http://www.clubgti.co.uk/forum/showthre ... cams+specs
Ja niedawno na na jakimś forum widzialem nieco inne paramerty wałków od ABFa, ssący ma chyba ponad 220st, a wydech 228 z tego co pamiętam, jak znajdę gdzie to było, wkleję..tramall pisze:Koleś wysłał ABF-owe wałki do mierzenia i takie mu wyszły wyniki , skąd brał Kr -owe nie wiem...GTO pisze:tramall pisze:Znalazłem coś takiego:
Intake Cam: Duration 219 deg @ 1mm, 10.8mm maximum valve lift (that's a LOT for a stock cam )
Exhaust Cam: 220 deg @ 1mm, also 10.8mm maximum valve lift
Versus KR cams:
Intake: Duration: 218 @ 1mm, 9.6mm lift
Exhaust: Duration: 226 @ 1mm, 10.21mm lift
******
So the ABF camset is the hottest of all the VW 16v cams (despite what that dick from C&R said in The Golf once about ABF owners needing KR cams for performance ).
We came up with a theoretical powerband of 1600RPM - 6450RPM, which is about what you'd want in a pretty stock street engine. This matched the figures of my stock ABF perfectly and also explains why some ppl have said their car felt more lively on ABF cams than KR ones.
głupoty
ELSA mówi co innego
Cały wątek tu:
http://www.clubgti.co.uk/forum/showthre ... cams+specs
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: pn sty 15, 2007 00:13
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Odnoścnie wałków rozrządu polecam firmę HEINRICH ( http://www.heinrich.rajd.com/ ), do mojego nissana robili wałki (na podstawie starych) zapłacilem niespełna 400zł z wysyłką (2 wali po 4 krzywki), z efektu byłem mile zaskoczony - jedyna wada to zbyt podebrane podstawy krzywek przez co trochę hydraulika pukała, trwałość bez porównywania przewyższa wyroby świątka...
Efekt po ich zastosowaniu był taki (wałki H + SMT6 Vs. Seria):
Efekt po ich zastosowaniu był taki (wałki H + SMT6 Vs. Seria):
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: pn sty 15, 2007 00:13
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Gadaj z nim ja walki od niego pakuje do SR20 Nissanowskich i zero problemów, nawet przy kręceniu do 8500 obr.min tylko na wolnych hydraulika stuka... Jest na to rada albo obrobić gniazda i zawory albo dać grubsze płytki regulacyjne... w przypadku mechaniki zapewne wystarczy wyregulować (nie miałem z nią nigdy doczynienia)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości