lekkie kolo zamachowe do 2E

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Maciek23
Forum Master
Forum Master
Posty: 1814
Rejestracja: śr kwie 09, 2008 06:41
Lokalizacja: mazowieckie / pomorskie

Post autor: Maciek23 » sob wrz 19, 2009 15:34

Xabingo pisze:Maciek23 napisał/a:
a dlaczego montowane są opony z bieżnikiem a nie slicki??
Xabingo przeciez ja tego nie napisalem :green_fuck:

[ Dodano: 19 Wrz 2009 15:36 ]
Miłek pisze:z tego co ja sie dowiadywałem to w granicach 2 - 2,5 tys możesz autko uzbroić na podobne osiągi jak seryjny abf .
To zdradz ta tajemnice jak za 2,5tys zrobic 8sek/100km/h w takim silniku



Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » sob wrz 19, 2009 19:28

Maciek23 pisze:Xabingo przeciez ja tego nie napisalem :green_fuck:
Hahah... Sas to napisał... :jezor:


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob wrz 19, 2009 21:04

Xabingo pisze:A jest w ogóle sens odchudzania koła zamachowego? Ja uważam, że nie. Załóżmy, że będę jechał piątym biegiem 80km/h, czyli 2000obr./min w moim MKII. Jadę sobie pod górkę i samochód zwalnia i trzeba redukować... :crazy:
Na fabrycznym kole może gorzej się zbiera, ale pod górkę idzie bez problemu na dużym biegu przy małej prędkości. No i do tego właśnie na wolnych obrotach silnik gorzej pracuje...
ty jak cos powiesz, to nie wiem czy smiac sie , czy płakac.


a to po jaka cholre ludzie montuja lekkie koła, ostre wałki, krótkie skrzynie, short shiftery itd ?
zeby jezdzic pod górke ? a czemu nie montowali ? bo nie kazdy ma zaciecie do ostrej jazdy np.

a swoja droga jak jezdzisz 2 tys na obrotku i podjezdzasz pod góre i zwalniasz na kole seryjnym, to i tak wypadałoby zwolnic, bo jazda 2 tys na równym jeszcze jeszze, ale jak juz zaczyna sie górka , to chyba nie wiesz jak silnik dostaje po pupie , jak mu wciskasz gaz po to zeby przyspieszyc z tych 2 tys bez redukcji...
nawiasem mówiąc nie mysl, ze silnik mniej pali jak jedziesz na 5tce pod góre :)

sam mialem przyjemnosc jazdy na lekkim kole, ( do sprzedania jakby ktos ... :)
oroty mialem rowne na jałowym, wkręcal sie szybko , powiem , ze byłem zaszkoczony ze taki muł RP moze tak sie wkręcac :)
sciagnalem, bo szukalem przyczyny zgrzytania, jak sie okazało to było sprzęgło ... teraz mi sie nie chce w to bawic juz w zdejmowanie skrzyni... chyba sie starzeje :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » sob wrz 19, 2009 22:20

guti pisze:ty jak cos powiesz, to nie wiem czy smiac sie , czy płakac.
Dużo rzeczy jeszcze nie wiesz...

Jeśli czegoś nie wiem to nie wolno pytać? Przecież zapytałem się normalnie i uzyskałem odpowiedź i jest w pytę! Jeśli do normalnej jazdy by się nadawało lekkie koło to bym założył, ale niestety wady lekkiego koła mnie zniechęciły, jeśli był by to silnik do ścigania to na pewno bym się zdecydował.
guti pisze:a swoja droga jak jezdzisz 2 tys na obrotku i podjezdzasz pod góre i zwalniasz na kole seryjnym, to i tak wypadałoby zwolnic, bo jazda 2 tys na równym jeszcze jeszze, ale jak juz zaczyna sie górka , to chyba nie wiesz jak silnik dostaje po pupie , jak mu wciskasz gaz po to zeby przyspieszyc z tych 2 tys bez redukcji...
nawiasem mówiąc nie mysl, ze silnik mniej pali jak jedziesz na 5tce pod góre :)
Co ty nie powiesz???? :goof:
Ostatnio zmieniony sob wrz 19, 2009 22:22 przez Xabingo, łącznie zmieniany 1 raz.


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob wrz 19, 2009 22:26

Xabingo pisze:Co ty nie powiesz???? :goof:
no wiec sam widzisz, ze Twój przyklad z lekkim kołem i górka jest nie trafiony, bo to samo trzeba robic na seryjnym.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz wrz 20, 2009 13:28

a wracając do tego filmiku gdzie z tego auta odfruwa koło zamachowe to śmiem twierdzić że to nie przez brak wyważenia, ale oczywiscie tego nie udowodnię bo niby jak więc nie ma sensu sięo to kłócić. Za wywżenie koła dp PG wzieli ostatnio 200 zeta, gdzieś tu u nas w wawie. 30 stoczenie kosztowało. Nie pamiętam wag ile było przed i po ale jak ktoś chce to sprawdzę.



Awatar użytkownika
Balti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr sie 26, 2009 14:04
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Balti » ndz wrz 20, 2009 15:31

Na pierwszej stronie jest moje info...Polecam gościa w Radomsku (ogłasza się na allegro) do stoczenia koła zamachowego... Koleś robi to profi, wywarza!!! i nie bierze duuużych pieniędzy. Sprawdzone więc polecam :okej:


VAG maniak :)

Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » ndz lis 01, 2009 10:10

Panowie a jak sie ma to w silniku PG? Składam własnie taki i mam koło w garazu wiec chiałbym sie dowiedzieć ile materiału moznaby zjechać żeby nie przesadzić i czy gra jest warta świeczki


Dive deep or go home

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lis 01, 2009 11:01

4..5 kg zdejmij
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 11:01 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz lis 01, 2009 11:09

evolution, moze ty bedziesz wiedzial kolgo :) ile wazy seryjne koło od RPka ? wiem ze to muł itd, ale chodzi mi tylko o ta informacje ile wazy w serii :) moze sie bedziesz orientował :)

a jak tam nawiasem mówiac V8 w mk II ? sa jakies nowe wiesci ?


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lis 01, 2009 12:12

nie całe 5.5 kg w rp w pg 10..10,5


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » ndz lis 01, 2009 14:08

evolution pisze:4..5 kg zdejmij

to wychodzi ze trzeba zrobic kolo w pg na jakies 5kg to o polowe odchudzic


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lis 01, 2009 15:11

to wychodzi ze trzeba zrobic kolo w pg na jakies 5kg to o polowe odchudzic
dokładnie tak :bajer:



Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » ndz lis 01, 2009 20:18

macie jakis namiar na kogoś w zachodniopomorskim co podejmie sie w dobrej cenie ochudzić koło i wyważyć to sprawnie?


Dive deep or go home

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości