: śr sie 19, 2009 21:58
kurde nie da rady wyrzucic 300 kg?
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
przeciez juz dostales odpowiedz...TAZ pisze:Kiedyś się bawiłem w odchudzanie MK1 5D. Ważyła 820kg z silnikiem 1,3. Po wywaleniu zbędnego balastu zostało mi 750kg i nie było czego wyciągać już. Można dać błotniki przednie, maskę i tylną klapę z laminatu, oszczędzisz jeszcze 14gk jeżeli tylną szybę dasz z poliwęglanu, ale lepiej tego nie robić bo bez klapy MK1 już skacze po drodze jak piłka. Z przodu więcej się nie wywali. Ja już próbowałem różnych kombinacji i obliczeń. Jedyne do czego może dojdę to 800kg z ABFem pod maską jeżeli nie będę robił cleana. Z cleanem i poupychanymi kablami w niewidocznych miejscach dojdzie mi 5kg.
_________________
300 kg. sie wyrzuca z auta co wazy 2 tony, a nie z 800 kg.vw_golf III pisze:kurde nie da rady wyrzucic 300 kg?
stonebridge69 pisze:vw_golf III napisał/a:
Po wyjeciu tylnej kanapy(50kg),
Okulista by ci sie przydal.Na drugi raz czytaj dokladnie a nie zaznaczasz jakies brednie.Sory za OTjarekcg pisze:stonebridge69 napisał/a:
vw_golf III napisał/a:
Po wyjeciu tylnej kanapy(50kg),
dobre!!
Golf mk1 cabrio jest cięższy od zwykłego konserwowego golfa mk1, wiec nic wagi nie straci. Zwykłe mk1 waży ok 850kg, zaś cabrio ok 1050kg. Jak widać dodatkowe wzmocnienia ważą. Obcinając dach w zwykłym "konserwowym" mk1, i nic nie wzmacniając konstrukcji, to za dużo nie pojeździsz, na pierwszej lepszej dziurze coś się złamie...insect112 pisze:itam
Panowie troche odkopuje temat ale mam do was pytanko.Jakby przerobic mk1 na cabrio ile kg by stracilo?