Strona 2 z 2

: wt paź 25, 2005 12:57
autor: WODA
w sumie masz racje bo koszt skrzyni i altka wyjdzie ok 1000 zl. :crazy:
czyli zas pupa....hmmmm
w taki razie co polecacie????chce osiągnąć moc w przedziale 140-150KM.
jak nie swap i nie turbo to co???słyszalem ze ten silnik jest malo podatny na modyfikacje....
to prawda bo w taki razie zostaje mi tylko zabawa w walki ,chipy itd...

: wt paź 25, 2005 18:39
autor: Apsik
Ja mam inną propozycje: odkładaj $$$ i po prostu cierpliwie czekaj - zawsze trafia się okazja!! Wiem po sobie!! Ja moje G60 za marne grosze kupiłem (jak na niemieckie warunki) no troche włożyć musiałem, ale wiem że zawsze warto troche poczekać i chwytać okazje (tymbardziej że do tego czasu dozbierasz troche potrzebnych $$$). Powodzenia.

: śr paź 26, 2005 00:04
autor: WODA
czyli mówicie zeby ze najlepszym wyjsciem jest swap???i co jednak 2.0 16 v ABF ???czy moze jednak VR??pytam zeby poprostu wiedziec.... :okej:

: śr paź 26, 2005 08:48
autor: ml2210
Więc odpowiem ze za 3tys to nic konkretnego nie zrobisz, dozbieraj trochę tak jak radzi apsik,
to wtedy pogadamy.
Dla wyjaśnienie dodam ze np. chip-tuning na śwince z hamowaniem to kosz ok 1800zł a przyrost w granicach 6%,
więc raczej szkoda kasy marnować jeśliby miało się zrobić tylko to.

: śr paź 26, 2005 22:58
autor: WODA
w sumie racja bo placac 1800 za chiptuning i otrzymujac w zamian 10-15 KM to bezsensowna inwestycja.lepiej odłozyc troszke wiecej kaski i kupic juz jakis wydajniejszy motor.tylko dalej nie wiem jakiego silnika szukac...czy ABF-a czy znieslawionego VR-a....poprostu prosze teraz o porade jakiego silniczka szukac czy jakiegos z tych wyzej wymienionych a moze diesla....powiem tylko tyle ze 150-160 KM mnie satyswakcjonuje....na poczatek :food:

: czw paź 27, 2005 00:01
autor: aw69
proponuje ci ABF to świetny silnik do modyfikacji, VR6 troszke przestarzały i ciężki. No ale więcej ich jest na rynku wtórnym

[ Dodano: Czw Paź 27, 2005 00:03 ]
a jeśli chodzi o diesla ! To naprawde będziesz miał dużo dużo bardzo dużo przeróbek a co za tym idzie duze koszta rzędu 10 tys zł

: czw paź 27, 2005 00:25
autor: Apsik
WODA pisze:w sumie racja bo placac 1800 za chiptuning i otrzymujac w zamian 10-15 KM to bezsensowna inwestycja.lepiej odłozyc troszke wiecej kaski i kupic juz jakis wydajniejszy motor.tylko dalej nie wiem jakiego silnika szukac...czy ABF-a czy znieslawionego VR-a....poprostu prosze teraz o porade jakiego silniczka szukac czy jakiegos z tych wyzej wymienionych a moze diesla....powiem tylko tyle ze 150-160 KM mnie satyswakcjonuje....na poczatek :food:
SWAP na początek to dobra opcja - później zostanie jeszcze troche rezerwy na kręcenie :]
Ja bym polecał TDI 130 lub 150KM ze względu na ceny paliw ;)

: czw paź 27, 2005 18:26
autor: WODA
ok w takim razie zaczynam szukac abf-ika badz 1.9 TDI z MK4.nie wiecie w jakiej cenie stoi kompletny motor TDI??i gdzie moge go szukac...a moze macie jakichs handlarzy od motorów z gory bardzo dziekuje....aha jeszcze jedno dzisiaj spotkalem kolesia ktory na do odsprzedania silnik g60...o niebagatelnej mocy 180 KM.(cos tam bylo krecone ,ale nie powiem co:]) jakie macie opinie na temat g60???

: czw paź 27, 2005 19:07
autor: Bond
Apsik pisze:SWAP na początek to dobra opcja - później zostanie jeszcze troche rezerwy na kręcenie :]
Ja bym polecał TDI 130 lub 150KM ze względu na ceny paliw ;)
Dizla bym proponował jak kolega, odpowiednio zmodyfikowany ASZ/ARL zmiecie Vr6 ki i abf-y na kresce, z rola i w spalaniu które zamknie się w 7 litrach ON. Okolice 180 koniuf i pod 400Nm osiągalne.

: pt paź 28, 2005 00:24
autor: WODA
to wiem...ale taki motorek kosztuje swoje o ile dobrze wiem.nie wiem czy teraz w dobie sprowadzania aut z rajchu jest wogole oplacalne przekladanie silnikow.leiej sprzedac mk3 ,dolozyc troszke i kupic mk4.....hmmmmm powiem szczerze ze jestem w rosterce...

: pt paź 28, 2005 08:34
autor: ml2210
WODA, twój ostatni post wydaje mi się najbardziej rozsądnym rozwiązaniem.
W sumie po co sie bawić w jakieś swapy i takie tam,
skoro można kupić takie samo auto z tego samego roku tylko z dużo mocniejszym silnikiem praktycznie w tej samej cenie.

Najprostrze rozwiązania są zawsze najlepsze.

: czw lis 24, 2005 23:02
autor: Ogor
Bond pisze:
Apsik pisze:SWAP na początek to dobra opcja - później zostanie jeszcze troche rezerwy na kręcenie :]
Ja bym polecał TDI 130 lub 150KM ze względu na ceny paliw ;)
Dizla bym proponował jak kolega, odpowiednio zmodyfikowany ASZ/ARL zmiecie Vr6 ki i abf-y na kresce, z rola i w spalaniu które zamknie się w 7 litrach ON. Okolice 180 koniuf i pod 400Nm osiągalne.
nie wiem czy dizel taki dobry, na vwmani cos sie nie popisaly. a taka 'odpowiednia modyfikacja' kosztuje :chytry: