Strona 2 z 3

: śr paź 19, 2005 23:31
autor: fibolek
Tak ale masz tego 1.6 na wtrysku a ja nie.Właściwie z tego co zauważyłem to w wyniku tych moich przeróbek nie wzrosła może sama prędkość co przyśpieszenia co zresztą czuć.Bo pewnie mógłbym ustawić gaźnik na większy Vmax ale się boję.Mam najprawdopodobniej ustawienia fabryczne,poniważ zakład który trzyma piecze nad moim gaźnikiem i autem określił że jest ono tak piękne(mimo wieku)że szkoda dobijać.

: wt paź 25, 2005 13:36
autor: moment
siema ja mam 1.8 kat 66kw i leciałem nim 170 czy to dużo

: wt paź 25, 2005 14:38
autor: Borys
fibolek pisze:Tak ale masz tego 1.6 na wtrysku a ja nie.Właściwie z tego co zauważyłem to w wyniku tych moich przeróbek nie wzrosła może sama prędkość co przyśpieszenia co zresztą czuć.Bo pewnie mógłbym ustawić gaźnik na większy Vmax ale się boję.Mam najprawdopodobniej ustawienia fabryczne,poniważ zakład który trzyma piecze nad moim gaźnikiem i autem określił że jest ono tak piękne(mimo wieku)że szkoda dobijać.
jakim wtryski 1.6 w MKII nie miały wtrysku only gaźniki, w tym jeden stterowany elektronicznie, ale nie jest to wtrysk

: śr lis 09, 2005 21:02
autor: dEDOs22
muj golfer 1.6 leci 160 na lpg bez problemu a jedyna przeróbka w nim to mieszek i gałka zmiany biegów heeheheheheeheheheheh :okej:

: śr lis 09, 2005 23:02
autor: Adam1
Mal golfika 1.6 PN i rozpędzam swojego do 170 km/h. przyznaje racje 1.6 poleci 160 hehe :okej:

: czw lis 10, 2005 11:15
autor: Gwiazdor
GT miał krótszą skrzynię.

Mój po remoncie silnika i dotarciu oszalł...na LPG bez problemu 180km/h.

Na benzynie z górki śmigałem ponad 190 ale za krótka górka :grin: Sam jestem zaskoczony. Jak kiedyś będę miał możliwość to nagram albo zrobię fotkę ile da się wycisnąć.

Ostatnio sprawdzałem na pomiarach prędkości i przy 140 miałem odchylenie +ok. 2km/h

: pn lis 21, 2005 02:08
autor: zielu
jak ja miałem 1,6 RF to własnie mój max nim był 170 i wiecej nie chciał.. miałem benzynke bez gazu

: pn sty 16, 2006 13:48
autor: fibolek
Bo z RF jest taki myk że one fabrycznie nie są rozkręcone one są po prostu wytrzymałe Jedynym problemem a raczej zaleta jest gaźnik Pierburg 2E2 który mimo że jest skomplikowany to wytrzymały.I słyszałem właśnie ze mozna za pomocą regulacji tegoż właśnie gaźniorka znacznie wiecej osiągnąć.bez ponoszenia większych kosztów.
Teraz spokojnie na 15 calowych kołach pogoniłem 170 km.Ale niedawno wyjąłem kata no i muszem powalczyć z popychaczami(cały komplet stuka)i z regulacją takową gaźnika i wtedy się pochwalę.

1.6 PN na zimówkach

: pn sty 16, 2006 23:24
autor: ppoll27
Mój nowy nabytek 1,6 PN (1990 - 183 tys :grin:) poszedł z 5 osobami 160 na 4 :hehe: ale powyzej 140 juz nie tak gładko. Na piatce mu wyraźnie brakło power'a i tylko trzymał prędkośc. To było na zimówkach Frigo R13 - moze na letnich ma szanse wiecej ??

: wt sty 17, 2006 00:47
autor: ojciec89
moze nie uwierzycie..ale ja moim 1.8 Gt Special 90KM z przebiegiem 340tys. leciałem 190km/h.. i tylko szybki drżały :)

: śr sty 18, 2006 21:27
autor: 100plak
PN 1.6 '88 max 165 na autostradzie w Niemczech a więcej to już strach było :) w 2 osoby i full zapakowany

: śr sty 18, 2006 22:22
autor: Siekiera
ja mam RH 1,8 gażnik-180km/h i wiecej nie starczyło drogi ale niestety jzu dalej to bym musial długo czekac zeby cos wyciagnac;pmoze kiedys bedzie taka mozliwośc:)-powiem tyle ze na lpg jezdze a przebieg wg.licznika 280tys....a 160 na czwórce to bez problemu potem juz mu mocy brakuje:)ale silnik jak dlam nie bardzo fajny,pozdro

: czw sty 19, 2006 21:13
autor: gniochu
moj kumpel ma gofla II z 1987 roku, 1.8 90KM w benzynie bez LPG chyba na wtrysku w 4 osoby 150 ciezko mu wycisnac co moze byc tego powodem ??

[ Dodano: Czw Sty 19, 2006 20:13 ]
wiem ze ma katalizator