Strona 2 z 2

: sob maja 16, 2009 00:34
autor: rysiektr
papol pisze:1wsza sprawa nigdy nie nasmiewam sie z ludzi
papol pisze:Reszty nie ma sensu pokazywac bo 2 kolegow nizej w postach zna cala prawde o wszystkich samochodach modzonych a w szczegulnosci o moim wiec....
no to stosujesz ironię, która ma ten sam efekt
papol pisze:2ga sprawa wypowiedzi wasze sa tak pisane jakbym zrobil wam krzywde piszac ze nie macie racji
papol pisze:Sam widzisz jednak ze mozna podniesc osiagi 2E ale oczywisnie nie oszczedzajac ani grosza.
i kto ma rację w końcu wg Ciebie?? bo ja, Yuri, i olafart, napisaliśmy że da się tylko koszta są niewspółmierne do osiagów
papol pisze:cia sprawa to zawsze w takiej sprawie najpierw sprawdzam profil uzytkownika zeby dowiedziec sie czegos o jego aucie,pomyslalem ze robi to wiekszosc osob na forum.
każdy z nas jest inny i każdy inaczej podchodzi do tematu. Dobra ja kończę OT bo zaraz zjawi się MOD i nas wszystkich wykopie. Pozdro

[ Dodano: 16 Maj 2009 00:38 ]
papol pisze:ale,przyznaje ze za ta kase mozna wsadzic 1.8 t i jeszcze go zmodzic pozadnie
gratki za zbudowanie mocnego wolnossaka. Pokazałeś wszystkim, że jest to osiągalne

: sob maja 16, 2009 07:36
autor: olafart
papol, ja powiem tylko od siebie- SZACUN za auto, nie widziałem go wcześniej jakos na forum, tak bym to juz wcześniej napisał :bajer:

ja dokładnie miałem takie zamiary jak Ty- czyli pokazać wszystkim, że z 2.0 8v można coś osiągnąć i ciekawie to jeździ- pasuję bo jest to jednak bez sensu, koszty są straszne a przyrosty nie takie jak powinny być przy takich kosztach...

przechodząc do meritum i Twojego 1 posta- nasze wcześniejsze posty były stworzone p oto, aby chłopak, tu mówię o kojot1985, nie nastawiał się na nie wiadomo co i najlepiej odpuścił temat "tjuningu" 2E, bo po prostu szkoda kasy. Ty swoim 1szym postem, zasiałeś w nim zapewne niepewność typu: "co ci kolesie wiedza, ten pisze ze sie da, to w to wchodzę", a po co mu to? Wystarczyło abys w 1szym poście napisał, że panowie da się (bo prawda jest taka, żę w życiu prawie wszystko sie da, może z wyjątkiem otworzenia parasola w du*ie), tylko jakimi kosztami- o czym to pisaliśmy my, odradzając ziomkowi modzenei tego silnika :bajer:

a dla Ciebie, jeszcze raz szacunek, żę Ci się chciało- ja chyba jednak od 8v wolę 16stkę i rzeźbienie w niej :bigok:

: sob maja 16, 2009 10:51
autor: Yuri
olafart pisze:przechodząc do meritum i Twojego 1 posta- nasze wcześniejsze posty były stworzone p oto, aby chłopak, tu mówię o kojot1985, nie nastawiał się na nie wiadomo co i najlepiej odpuścił temat "tjuningu" 2E, bo po prostu szkoda kasy. Ty swoim 1szym postem, zasiałeś w nim zapewne niepewność typu: "co ci kolesie wiedza, ten pisze ze sie da, to w to wchodzę", a po co mu to? Wystarczyło abys w 1szym poście napisał, że panowie da się (bo prawda jest taka, żę w życiu prawie wszystko sie da, może z wyjątkiem otworzenia parasola w du*ie), tylko jakimi kosztami- o czym to pisaliśmy my, odradzając ziomkowi modzenei tego silnika :bajer:
Bardzo dobrze napisane. Nic dodać, nic ując. Jak dla mnie koniec tematu.

: pn cze 14, 2010 16:14
autor: Poulie
Papol, Czytałem twój wywiad w VW Trends,

Chciałem zapytać o koszta tuningu silnika 2 litry 8V tak jak zrobiłeś w swoim samochodzie, ewentualnie może będziesz sprzedawał ten silnik bo wyczytałem że testujesz już jakaś nową jednostkę napędową. Mam też pytanie czy sam dłubałeś przy silniku czy robiłeś go w jakimś specjalistycznym warsztacie. :okej:

Pozdro
Poulie

: pn cze 14, 2010 17:11
autor: olafart
Poulie, graty z silnika Papola mam ja- Olaf :)