MK3 2.0 GTi 8V CHIPTUNING 115km+ ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » sob maja 16, 2009 00:34

papol pisze:1wsza sprawa nigdy nie nasmiewam sie z ludzi
papol pisze:Reszty nie ma sensu pokazywac bo 2 kolegow nizej w postach zna cala prawde o wszystkich samochodach modzonych a w szczegulnosci o moim wiec....
no to stosujesz ironię, która ma ten sam efekt
papol pisze:2ga sprawa wypowiedzi wasze sa tak pisane jakbym zrobil wam krzywde piszac ze nie macie racji
papol pisze:Sam widzisz jednak ze mozna podniesc osiagi 2E ale oczywisnie nie oszczedzajac ani grosza.
i kto ma rację w końcu wg Ciebie?? bo ja, Yuri, i olafart, napisaliśmy że da się tylko koszta są niewspółmierne do osiagów
papol pisze:cia sprawa to zawsze w takiej sprawie najpierw sprawdzam profil uzytkownika zeby dowiedziec sie czegos o jego aucie,pomyslalem ze robi to wiekszosc osob na forum.
każdy z nas jest inny i każdy inaczej podchodzi do tematu. Dobra ja kończę OT bo zaraz zjawi się MOD i nas wszystkich wykopie. Pozdro

[ Dodano: 16 Maj 2009 00:38 ]
papol pisze:ale,przyznaje ze za ta kase mozna wsadzic 1.8 t i jeszcze go zmodzic pozadnie
gratki za zbudowanie mocnego wolnossaka. Pokazałeś wszystkim, że jest to osiągalne
Ostatnio zmieniony sob maja 16, 2009 00:38 przez rysiektr, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
olafart
Corrado VR6 VSR
Corrado VR6 VSR
Posty: 586
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: olafart » sob maja 16, 2009 07:36

papol, ja powiem tylko od siebie- SZACUN za auto, nie widziałem go wcześniej jakos na forum, tak bym to juz wcześniej napisał :bajer:

ja dokładnie miałem takie zamiary jak Ty- czyli pokazać wszystkim, że z 2.0 8v można coś osiągnąć i ciekawie to jeździ- pasuję bo jest to jednak bez sensu, koszty są straszne a przyrosty nie takie jak powinny być przy takich kosztach...

przechodząc do meritum i Twojego 1 posta- nasze wcześniejsze posty były stworzone p oto, aby chłopak, tu mówię o kojot1985, nie nastawiał się na nie wiadomo co i najlepiej odpuścił temat "tjuningu" 2E, bo po prostu szkoda kasy. Ty swoim 1szym postem, zasiałeś w nim zapewne niepewność typu: "co ci kolesie wiedza, ten pisze ze sie da, to w to wchodzę", a po co mu to? Wystarczyło abys w 1szym poście napisał, że panowie da się (bo prawda jest taka, żę w życiu prawie wszystko sie da, może z wyjątkiem otworzenia parasola w du*ie), tylko jakimi kosztami- o czym to pisaliśmy my, odradzając ziomkowi modzenei tego silnika :bajer:

a dla Ciebie, jeszcze raz szacunek, żę Ci się chciało- ja chyba jednak od 8v wolę 16stkę i rzeźbienie w niej :bigok:



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » sob maja 16, 2009 10:51

olafart pisze:przechodząc do meritum i Twojego 1 posta- nasze wcześniejsze posty były stworzone p oto, aby chłopak, tu mówię o kojot1985, nie nastawiał się na nie wiadomo co i najlepiej odpuścił temat "tjuningu" 2E, bo po prostu szkoda kasy. Ty swoim 1szym postem, zasiałeś w nim zapewne niepewność typu: "co ci kolesie wiedza, ten pisze ze sie da, to w to wchodzę", a po co mu to? Wystarczyło abys w 1szym poście napisał, że panowie da się (bo prawda jest taka, żę w życiu prawie wszystko sie da, może z wyjątkiem otworzenia parasola w du*ie), tylko jakimi kosztami- o czym to pisaliśmy my, odradzając ziomkowi modzenei tego silnika :bajer:
Bardzo dobrze napisane. Nic dodać, nic ując. Jak dla mnie koniec tematu.



Poulie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn cze 14, 2010 15:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Poulie » pn cze 14, 2010 16:14

Papol, Czytałem twój wywiad w VW Trends,

Chciałem zapytać o koszta tuningu silnika 2 litry 8V tak jak zrobiłeś w swoim samochodzie, ewentualnie może będziesz sprzedawał ten silnik bo wyczytałem że testujesz już jakaś nową jednostkę napędową. Mam też pytanie czy sam dłubałeś przy silniku czy robiłeś go w jakimś specjalistycznym warsztacie. :okej:

Pozdro
Poulie


Poulie

Awatar użytkownika
olafart
Corrado VR6 VSR
Corrado VR6 VSR
Posty: 586
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: olafart » pn cze 14, 2010 17:11

Poulie, graty z silnika Papola mam ja- Olaf :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości