Strona 2 z 2

: wt maja 12, 2009 00:11
autor: SmokE88
najlepiej rozbite G60 :D całe autko brac ;D
red87, Jakos odechcialo mi sie spac :D

: wt maja 12, 2009 15:47
autor: bugalon
bugalon pisze: Czytalem gdzies <chyba na vwzone> ze mozna wsadzić skrzynie z vr6 syncro z mk3 i gitara :D
Nie wsadzisz skrzyni z Vr6 bo ma inny dzwon i nijak nie połączysz tego z silnikiem g60. Dodatkowo przełożenie przekładnij kątowej jest inne niz przełożenie dyfra w normalnym syncro i porozwalasz napędy. Jedyna sensowna zmiana to skrzynia z passata g60 syncro. Można dostać taką całkiem tanio.

: wt maja 12, 2009 17:44
autor: SmokE88
Faktycznie tam pisalo o passacie a nie o VR6 xP moj blad :D

: wt maja 26, 2009 19:29
autor: Apsik
bugalon pisze:1. Dajesz spieka lub przerabiasz sprzęgło na podwójny docisk u Radzikowskiego i wtedy używasz swojej starej skrzyni (która moze sie szybko rozleciec)
Mozna i to jest najlepsze wyjście!!!
Silnik G60 + stara skrzynia!!! i sprzęgło od zaprzala!!! On ma wzmocnione sprzeglo do skrzyn w obudowie 02O do 300Nm wytrzyma wiec nawet z moim byłym G60 by sobie poradzilo!!
Za sprzeglo dasz 600zł i odpada Ci wiele problemów (zmiana skrzyni i innych dupereli przy konwersji na linki)

Swoją drogą to dziwię się że u nas to wszyscy tak na te skrzynie na linki lecą - bo niby mocniejsze. W USA np. zakładają mocniejsze sprzęgła i śmigają wiec z twierdzeniem ze sie szybko rozleci SIĘ NIE ZGADZAM - moją 02O katowałem dużym momentem z GTD i nic jej nie było!!!
Bazując na moich doświadczeniach dodam że skrzynia na wodziki jest bardziej precyzyjna i szybciej zmienia biegi. Sam tego żałowałem jak w moim GTD skrzynie zmieniłem na linki :/
Ale wtedy była trochę inna sytuacja - moja 02O była za krótka, długiej nigdzie nie było, cowboy miał swoją 02A na sprzedaż a na forum corrrado trafił się osprzęt pod skrzynię na linki. Sprzęgło kompletne leżało w garażu, wiec zmieniłem ... i jeżdzę ;)

Pozdro

: wt maja 26, 2009 22:08
autor: golfiarz1
zaprzal robi sprzegla dog60 wzmocnione

: wt maja 26, 2009 23:04
autor: Apsik
golfiarz1 pisze:zaprzal robi sprzegla dog60 wzmocnione
po prostu ma takowe na sprzedaz
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=240816

: śr maja 27, 2009 09:15
autor: zaprzal
golfiarz1 pisze:zaprzal robi sprzegla dog60 wzmocnione
sprzegla robi Radzikowski www.sprzegla.com a ja po prostu mam jeden taki egzemplarz do oddania - taniej niz robiac bezposrednio u Radzikowskiego

edit: nie wiem czy pasuje do g60 to jest 210mm na 24zęby

: śr maja 27, 2009 11:37
autor: toffic
Apsik pisze:Mozna i to jest najlepsze wyjście!!!
Silnik G60 + stara skrzynia!!! i sprzęgło od zaprzala!!! On ma wzmocnione sprzeglo do skrzyn w obudowie 02O do 300Nm wytrzyma wiec nawet z moim byłym G60 by sobie poradzilo!!
Za sprzeglo dasz 600zł i odpada Ci wiele problemów (zmiana skrzyni i innych dupereli przy konwersji na linki)

Swoją drogą to dziwię się że u nas to wszyscy tak na te skrzynie na linki lecą - bo niby mocniejsze. W USA np. zakładają mocniejsze sprzęgła i śmigają wiec z twierdzeniem ze sie szybko rozleci SIĘ NIE ZGADZAM - moją 02O katowałem dużym momentem z GTD i nic jej nie było!!!
a ja miałem takie wzmocnione sprzęgło i przy momencie >240Nm wysiadło po 500km, jeżdżąc w miare spokojnie wytrzymało co prawda te 6k km ale robic konkret silnik żeby potem spokojnie jeździć to mija się z sensem... Dlatego też "jak wszyscy" daje 02A + sprzęgło z VR6 :bigok: Zresztą porównując w budowie obie skrzynie to 020 wygląda "lipnie" a argument, że można ją tanio przyszperować też odpada bo 02A też się da :bajer: :bigok:
Apsik napisz jeszcze
Apsik pisze:moją 02O katowałem dużym momentem z GTD i nic jej nie było!!!
dużo tzn ile??

: śr maja 27, 2009 15:04
autor: zaprzal
toffic pisze:a ja miałem takie wzmocnione sprzęgło i przy momencie >240Nm wysiadło po 500km, jeżdżąc w miare spokojnie wytrzymało co prawda te 6k km
to kiepsko bo ja na momencie 240nm przelatalem okolo 40kkm i teraz okolo 15kkm przy 280-290nm - sprzeglo seria. Skrzynia rozebrana i obspawana różnicowka (nity), raz tylko polamalem synchronizator poza tym w srodku nei widac zuzycia ;) Coprawda auto smigane jako dupowoz i pelen moment nie jest wykorzystywany non stop

[ Dodano: Sro Maj 27, 2009 3:06 pm ]
toffic pisze:
Apsik napisał/a:
moją 02O katowałem dużym momentem z GTD i nic jej nie było!!!
dużo tzn ile??
Apsik mial na tyle duzo Nm zeby ukrecic wał :helm:

: śr maja 27, 2009 16:51
autor: toffic
to kiepsko bo ja na momencie 240nm przelatalem okolo 40kkm
Ja miałem duuużo więcej niż 240 :helm: tak czy siak zmarło szybko

: pt maja 29, 2009 09:38
autor: Apsik
Apsik mial na tyle duzo Nm zeby ukrecic wał :helm:
tak to wyglądało:
wał = http://img143.imageshack.us/img143/9577 ... 394vp6.jpg
podstawy wału = http://img514.imageshack.us/img514/98/mk2gtd396sv9.jpg
i się oduczyłem blokowania VNT i podkrecania pompy, brakuje mi czarnego dymu jak z Bizona, ale za droga jest wymiana wału, podstaw i panewek.
Seryjna 02O wytrzyma wiecej niż niektórym się zdaje. Dobrze przygotowana zniesie katowanie (zrobiona różnicówka + łożyska i synchronizatory).

: pn cze 01, 2009 08:41
autor: bugalon
Apsik pisze: Seryjna 02O wytrzyma wiecej niż niektórym się zdaje. Dobrze przygotowana zniesie katowanie (zrobiona różnicówka + łożyska i synchronizatory).
Ja powiem może jak to wygląda u czlowieka, któremu robiłem 16V. Silnik KR - momentu okolo 200 bo pokręcony. Zajechaliśmy już 2 skrzynie 020 (każda kupiona naprawdę w świetnym stanie). Nie wierzę, że taka skrzynka jest w stanie pracować z momentami 250+ na dłużej niż kilka tysięcy kilometrów (mówię o konkretnej jeździe a nie bujaniu się od świateł do świateł z lekkimi przygazówkami co kilkaset kilometrów). W tej chwili z autem pracuje przerobiona skrzynia z passata g60 syncro (ze względu na przełożenia). Od roku i okolo 15k km jest całkowity spokój ze skrzynią a przeżywa naprawdę konkretną mordęgę. Nawet synchronizatory miodnie chodzą.

Takich przypadków znam jeszcze kilka i nie wierzę w to, że wszystkie z nich to "akurat felerny egz. skrzyni 020". One po prostu są słabe (chociaż jak patrzę na auto filipa to naprawdę jestem pod wrażeniem tego ile jego 020 już zniosła)

: wt cze 02, 2009 14:58
autor: Borys
w 020 skrecic róznicówke na śruby i mozna upalac, najsłabszy element skrzyni zostanie wzmocniony, trzeba czekac az cos inego się wysypie

ja w swoich 8v nie miałem 200nm i udało mi się zabic 4 skrzynie
Obrazek

: śr cze 03, 2009 19:57
autor: cycusxxl
a takie pytanie ile pali standardowy golf 2 z g60????

[ Dodano: 07 Cze 2009 08:10 ]
???????????????????????????????????????????/ :green_fuck: