: wt maja 12, 2009 00:11
najlepiej rozbite G60 całe autko brac ;D
red87, Jakos odechcialo mi sie spac
red87, Jakos odechcialo mi sie spac
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Nie wsadzisz skrzyni z Vr6 bo ma inny dzwon i nijak nie połączysz tego z silnikiem g60. Dodatkowo przełożenie przekładnij kątowej jest inne niz przełożenie dyfra w normalnym syncro i porozwalasz napędy. Jedyna sensowna zmiana to skrzynia z passata g60 syncro. Można dostać taką całkiem tanio.bugalon pisze: Czytalem gdzies <chyba na vwzone> ze mozna wsadzić skrzynie z vr6 syncro z mk3 i gitara
Mozna i to jest najlepsze wyjście!!!bugalon pisze:1. Dajesz spieka lub przerabiasz sprzęgło na podwójny docisk u Radzikowskiego i wtedy używasz swojej starej skrzyni (która moze sie szybko rozleciec)
po prostu ma takowe na sprzedazgolfiarz1 pisze:zaprzal robi sprzegla dog60 wzmocnione
sprzegla robi Radzikowski www.sprzegla.com a ja po prostu mam jeden taki egzemplarz do oddania - taniej niz robiac bezposrednio u Radzikowskiegogolfiarz1 pisze:zaprzal robi sprzegla dog60 wzmocnione
a ja miałem takie wzmocnione sprzęgło i przy momencie >240Nm wysiadło po 500km, jeżdżąc w miare spokojnie wytrzymało co prawda te 6k km ale robic konkret silnik żeby potem spokojnie jeździć to mija się z sensem... Dlatego też "jak wszyscy" daje 02A + sprzęgło z VR6 Zresztą porównując w budowie obie skrzynie to 020 wygląda "lipnie" a argument, że można ją tanio przyszperować też odpada bo 02A też się daApsik pisze:Mozna i to jest najlepsze wyjście!!!
Silnik G60 + stara skrzynia!!! i sprzęgło od zaprzala!!! On ma wzmocnione sprzeglo do skrzyn w obudowie 02O do 300Nm wytrzyma wiec nawet z moim byłym G60 by sobie poradzilo!!
Za sprzeglo dasz 600zł i odpada Ci wiele problemów (zmiana skrzyni i innych dupereli przy konwersji na linki)
Swoją drogą to dziwię się że u nas to wszyscy tak na te skrzynie na linki lecą - bo niby mocniejsze. W USA np. zakładają mocniejsze sprzęgła i śmigają wiec z twierdzeniem ze sie szybko rozleci SIĘ NIE ZGADZAM - moją 02O katowałem dużym momentem z GTD i nic jej nie było!!!
dużo tzn ile??Apsik pisze:moją 02O katowałem dużym momentem z GTD i nic jej nie było!!!
to kiepsko bo ja na momencie 240nm przelatalem okolo 40kkm i teraz okolo 15kkm przy 280-290nm - sprzeglo seria. Skrzynia rozebrana i obspawana różnicowka (nity), raz tylko polamalem synchronizator poza tym w srodku nei widac zuzycia Coprawda auto smigane jako dupowoz i pelen moment nie jest wykorzystywany non stoptoffic pisze:a ja miałem takie wzmocnione sprzęgło i przy momencie >240Nm wysiadło po 500km, jeżdżąc w miare spokojnie wytrzymało co prawda te 6k km
Apsik mial na tyle duzo Nm zeby ukrecic wałtoffic pisze:dużo tzn ile??Apsik napisał/a:
moją 02O katowałem dużym momentem z GTD i nic jej nie było!!!
Ja miałem duuużo więcej niż 240 tak czy siak zmarło szybkoto kiepsko bo ja na momencie 240nm przelatalem okolo 40kkm
tak to wyglądało:Apsik mial na tyle duzo Nm zeby ukrecic wał
Ja powiem może jak to wygląda u czlowieka, któremu robiłem 16V. Silnik KR - momentu okolo 200 bo pokręcony. Zajechaliśmy już 2 skrzynie 020 (każda kupiona naprawdę w świetnym stanie). Nie wierzę, że taka skrzynka jest w stanie pracować z momentami 250+ na dłużej niż kilka tysięcy kilometrów (mówię o konkretnej jeździe a nie bujaniu się od świateł do świateł z lekkimi przygazówkami co kilkaset kilometrów). W tej chwili z autem pracuje przerobiona skrzynia z passata g60 syncro (ze względu na przełożenia). Od roku i okolo 15k km jest całkowity spokój ze skrzynią a przeżywa naprawdę konkretną mordęgę. Nawet synchronizatory miodnie chodzą.Apsik pisze: Seryjna 02O wytrzyma wiecej niż niektórym się zdaje. Dobrze przygotowana zniesie katowanie (zrobiona różnicówka + łożyska i synchronizatory).