kilka razy już dawałem na forum lika do .pdf`a gdzie jak byk jest napisane, że kkk k14 fabrycznie wytrzymyje ok 0, 96 bara więc podkręcenie jej do wartości większej nie stanowi żadnego problemu oraz to że jest to "małe" turbo owiele szybciej się rozkręca. Oraz co jeszcze jest plusem na strone kkk to bardzo łatwo można zwiekszyć/zmniejszyć doładowanie za pomocą klucza i śrubokręta.
co do tej nieszczęsnej pompy to można wymienić samą górę z gruszką.
ta cała gruszka ma zaworek który w zależności od ciśnienia doładowania przymyka powrót paliwa do zbiornika /wtedy wtryskiwacze dają więcej paliwa/. W zwykłej pompie dawka jest stała.
jak już bedziesz zaopatrywał się w pompe wtryskową to najlepsza bedzie od silników RA/SB następnie do JR a pompy od 1.9 TD omijaj z daleka chyba, że masz tzw boost pin z pompy od 1.6TD.
tu znajdziecie różnice w tych pinach
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=579
SWAP Z 1.6 TD (1V) na 1,9 tdi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości