Zamontowałem kolektor 4-2-1

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » czw cze 04, 2009 22:47

hej
ja mam pytanko odnosnie 4-2-1 do 8v. Wlasnie skladam silni w sobote odpalenie po takim malym remoncie. Mam juz kolektor tylko nie ma na nim zlacza elestycznego. Odrazu pozbede sie katalizatora. Wydech juz jest od katalizatora przelot z dwoma tlumikami przelotowymi. Tadzicie mi w miejsce kata wlozyc zlacze elastyczne czy nie. Silnik peacuje na poduszkach i obawiam sie ze sie cos sypnie jak nie dam tego zlocza. Drugie pytanie czy po zalozeniu tego kolektora i wyrzuceniu kata bedzie jeszcze glosniej. Mam nadzieje ze nie.
pozdróVWka


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » czw cze 04, 2009 23:07

po założeniu kolektora nie będzie głośniej ale po wyrzuceniu kata na pewno co do złącza elastycznego powinieneś je zamontować w przeciwnym razie skończy się tak jak napisałeś
GTI KR pisze:obawiam sie ze sie cos sypnie jak nie dam tego zlocza


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości