Strona 2 z 2

: pt wrz 23, 2005 00:19
autor: okoG60
sorki to co pisalem o wydechu tam jest błąd w 1H wydech jest podwójny od kolektora ma dwa katalizatory za nimi się łączy w jedną rure i znowu rodziela na dwa tłumiki srodkowe i znowu przy końcowym łączą sie. chodzi mi o cały wydech z rallye. ty masz podwójny a ja pojedynczy.

[ Dodano: Pią Wrz 23, 2005 00:23 ]
no coś takiego i do tego katalizatory bo też są bliźniaki, pewnie kupa kasy takie coś

: pt wrz 23, 2005 00:39
autor: olozwirski
okoG60 Edek twoim przyjacielem jest. Starczy bo sie robi OT.
Jeszcze dopisze co do tych chipow to owszem wszystko napewno dziala, tyle ze wraz ze zwiekszaniem mocy moment przenosi sie wyzej i wyzej. A mi chodzi o cos odwrotnego. Zreszta zaczynam myslec ze producent jakby mogl to by sam by to zrobil...

: pt wrz 23, 2005 06:36
autor: GTO
olozwirski pisze:
GTO pisze:kolo mniejsze sprezarki i walek jaknajgorszy z RPka lub jeszcze jakis gorszy i bedzie duzy moment, ale nie rozumie zabardzo : " zeby podniesc znaczaco moment obrotowy nie moc?"

bo jak wiadomo moc= rpmXmoment , wiec i tak jak zwiekszysz moment przy danych obrotach to i moc przy tych obrotach będzie większa.
Chodzi o to zeby nie trzeba bylo wkrecac silnika na wysokie obroty a zeby ladnie przyspieszal. Cos jak dieslu. Pierwszego golfa mialem z GX, moc taka sobie ale bardzo ladnie ciognal na niskich obrotach. Teraz w mam PL i jest o szybciej i mocniej, tyle ze trzeba go wkrecic na przynajmniej 3500 - 4000 zeby silnik zaczal pokazywac co potrafi. Rallye to takie hobby, bardzo malo nim narazie jezdze bo nie jest jeszcze za bardzo nadajace sie na droge... A dlaczego sie uparlem na ten moment obrotowy? Bo przy normalnej jezdzie dobrze by bylo miec pelna moc na przyklad przy 2500 a nie 3800. Tak dla wygody.
okoG60 o taki tlumiczek ci chodzi?

no to rada jest taka:
-kolo z regulacją faz rozdządu i przestawić o kilka stopni wałek, moment spadnie nizej o ok. 500rpm, do tego chip -mam taki sam jak oferuje "bartek tuning" za 199zł , patrz allegro user GTO_GT , po tym wszystkim bedziesz napewno zadowolony !, lecz góra troszke osłabnie z racji przestawionego wałka, chip bardzo duzo daje w dolnym zakresie obrotów (sprawdzone juz na 3 silnikach g60 !! ) chip jest pod kolo 68-70mm , jak chcesz to dam Ci telefon do kolesia ktoremu wkładałem chipa to z nim porozmawiasz, on jest bardzo zadowolony z dolnego zakresu bo jest naprawde bardzo mocny.




pozdrawiam

: pt wrz 23, 2005 13:58
autor: ml2210
k3fir pisze:na allegro chipa masz http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=64930090
Akurat w tego chipa zbytnio bym nie wierzył, bo koleś ściemnia już na samym wstępie:
Chip tuning dla silnikow wolnossących to 10-14%.
Bzdura.

: pt wrz 23, 2005 15:06
autor: GTO
wiec ja moze podam wynik z hamowni g60'tki
kolo 68mm, wałek symetryczny schrick 268st, chip sls stage II (taki jak mam) - wynik to 199.4km i 257Nm.

: czw paź 30, 2008 17:13
autor: lysyat
hej mam pyt jak mozna zlikwidowac rysy na lakierze??

: czw paź 30, 2008 17:46
autor: Bolo GTI
lysyat, ze jak? Cos chyba pomyliles kolego..

: czw paź 30, 2008 17:53
autor: ml2210
lysyat pisze:hej mam pyt jak mozna zlikwidowac rysy na lakierze??
Musisz je pocierać skórką od banana, potem nalać do baku 0,5 l Fanty, a na koniec zrobić dwa fikołki i przede wszystkim wrócić do szkoły na naukę czytania ze zrozumieniem.
Lakier będzie jak nowy.

: czw paź 30, 2008 17:57
autor: lawrai
hahahhahhhaa dobreeee :)

: czw paź 30, 2008 20:05
autor: evolution
zamykam ten odkop z humorem,