Strona 2 z 2

: ndz kwie 05, 2009 13:22
autor: KanedA
pomysł ciekawy, ale bez na prawdę grubego portfela ma bardzo małe szanse na realizację... jak koledzy pisali, bardzo skomplikowana przebudowa, aczkolwiek chciałbym coś takiego zobaczyć bo na youtube jest masa filmików np samochodów z silnikami z motorów :)

[youtube][/youtube]

Pozdro,

: ndz kwie 05, 2009 13:46
autor: haps
chosen pisze:Przejedz takim 1.6 160 km 300 tys ;) bez remontu i dymienia.
no ten silnik co ja mialem mial 220kkm i nic mu nie bylo.. 1.6 dohc vtec 130km, na pewno jest to bardziej wysilony silnik niz abf, ale czy jego zywotnosc jest krotsza od abfa, mysle ze jak by byly traktowane tak samo od poczatku to wynik takiego testu moglby niejednego zdziwic..no ale niestety nikt z nas takiego testu nie przeprowadzil, silnika nie rozerbal i takze konstruktywnych wnioskow raczej nie bedzie..

mozna powiedziec, ze najbardziej zywotny bedzie 1.8d od nissana z lat 90tych, albo 2.0d od toyoty z tych lat, ale gdyby te wszystkie silniki krecic non stop do odcinki to tez by to roznie moglo byc..

: ndz kwie 05, 2009 15:46
autor: Balast
takak mała ciekawostka :helm:
Obrazek

Re: Golf mk1 VTEC

: ndz kwie 12, 2009 19:49
autor: nielegalny23
Ale po co na co myslisz ze to bedzie zapitalac ? bo jesli tak myslisz to sie mylisz :P Kilka dni temu probowalem sie z Hondami kumpli jeden Civic VTI 160km drugi CRX Vtec 150km obie zdrowe seryjne bardzo zadbane i co na 400metrow dostaja straszne baty ok 3-4 dlugosci od caddy
jakos nie chce mi sie w to wierzyc ze obie byly zdrowe....wiem jak np. 1.6 vti chodzi i wiem jak chodzi abf...

Re: Golf mk1 VTEC

: ndz kwie 12, 2009 23:50
autor: TAZ
nielegalny23 pisze:
Ale po co na co myslisz ze to bedzie zapitalac ? bo jesli tak myslisz to sie mylisz :P Kilka dni temu probowalem sie z Hondami kumpli jeden Civic VTI 160km drugi CRX Vtec 150km obie zdrowe seryjne bardzo zadbane i co na 400metrow dostaja straszne baty ok 3-4 dlugosci od caddy
jakos nie chce mi sie w to wierzyc ze obie byly zdrowe....wiem jak np. 1.6 vti chodzi i wiem jak chodzi abf...
Uwierz, że mało wiesz. Buda MK1 lun caddyego jest lżejsza, skrzynia lepsza, ale i tak wszyscy jadą na krótkich z lekkim sprzęgłem 210mm zamiast 228mm.

Porównując MK1 ABF, MK2 ABF i MK3 ABF różnice są ogromne.

: pn kwie 13, 2009 09:09
autor: Rapcio
kolega tym VTI 160km był 2 tyg temu na hamowni w V-techu i wyszło 156km :) ale naprawde to nie jedzie tak jak CRX VTEC u mnie w miescie jest mania na Hondy jest tego full i co tydzien sprawdzamy sie w lesie na 1/4 :) prelude 2,2 vtec tez bez rewelacji :grin: ale mowie ABF musi byc w budzie mk1 bo w budzie mk3 to te hondy dały by rade... :jezor: tak jak w VR6 w mk3 to porazka to juz w budzie mk2 jest oki :)