Strona 2 z 3

: sob mar 21, 2009 00:54
autor: pawel1.8 16V
wszystko kreci się w dwie strony wiec czemu by nie włożyć czegoś mniejszego . a gaz tez zabiera moc wiec na jedno wychodzi .Ile będzie palił na gazie??

[ Dodano: 21 Mar 2009 00:05 ]
tak poza tematem felgi albuminowe mam do sprzedania od korka oryginały 15ki

cdn...

: sob mar 21, 2009 01:13
autor: czarna małpa
No i ile tej mocy na lpg stracisz?Ta strata czasami jest nieodczuwalna,i tak jak wyzej ktos naapisal,sam zakup i montaz nowej jednosti wyjdzie Cie wiecej nizeli montaz lpg.Ja mysle ze szkoda tematu,coles i tak zrobi swoje,cza se było kebra kupic,malo mocy ,mało pali,

: sob mar 21, 2009 07:44
autor: TAZ
To może zacznijmy koledze pomagać zamiast jechać po nim. Podstawowe pytania to:

1. Ile kilometrów robisz w tygodniu, miesiącu lub roku.
2. Jakie trasy robisz dziennie do tej pracy.
3. Jaki styl jazdy preferujesz.
4. Ile ci pali ta twoja 16V motorownia.

: ndz mar 22, 2009 15:37
autor: toudi
jak bys mieszkal blisko mnie to bym sie z toba zamienilna silniki.gaz bym ci dorzucil.moj paliw sredniej jezdzie 11litrow gazu czyli tak 220km robie za niecale 40zl.chyba sie taniej nieda. jaknajbardzie proponuje ci dizla.spalanie 5na 100.1.9 bez turbo ci styknie.

: pn mar 23, 2009 01:11
autor: pawel1.8 16V
chyba co niektórzy maja racje z tym gazem jaka instalacja była by najlepsza ?mój kol mówił mi ze bos jest dobra sprawa przy lpg co wy na to?

: pn mar 23, 2009 01:13
autor: stonebridge69
pawel1.8 16V pisze:mój kol mówił mi ze bos jest dobra sprawa przy lpg co wy na to?
BLOS

: pn mar 23, 2009 01:15
autor: pawel1.8 16V
robię okolo od 400 do 500 km miesięczne spalanie mam od 12l do 14l bp miejski ruch.

: pn mar 23, 2009 21:31
autor: CSR_GTI
pawel1.8 16V pisze:400 do 500 km miesięczne spalanie mam od 12l do 14l
wkładaj LPG 1 gen + BLOS... strata mocy wyjdzie nie duża... al enie będziesz sie męczył z przekładkami. Spalanie na gazie też Ci duże nie wyjdzie... 12-18 litrów od stylu jazdy...


a tak swoją droga po zastanowieniu 500km to coś mało

: pn mar 23, 2009 22:11
autor: jawor87
pawel1.8 16V pisze:robię okolo od 400 do 500 km
i Ty chcesz zmieniać silnik robiąc taki przebieg miesięcznie :goof: biorąc ten dystans nawet na PB przy obecnym kursie za 1litr to max 300zeta miesięcznie :chytry: czyli niewiele,a na LPG pół tej sumy.Jak dla mnie śmiało wchodź w LPG,tylko nie szpeć Cora przesadnie jakimś śmiesznym silnikeim 1.6 :green_fuck:
pozdro

: śr mar 25, 2009 16:59
autor: pawel1.8 16V
co jest lepsze blos czy korkowiec a może jeszcze coś innego? ? można włożyć inny gaz niż 1 renegaci ?

: śr mar 25, 2009 19:41
autor: toudi
blos jest najlepszy

: śr mar 25, 2009 19:55
autor: AD6
toudi pisze:blos jest najlepszy
w stosunku ceny do jakości zdecydowanie tak

: śr mar 25, 2009 20:38
autor: toudi
koszy tanie.zwykla instalacja 1generacji i blos.w sekwenscje nie warto w moim zdaniu inweowac. dla mnie to gaz jest do kuchenek .gdybym dziennie nie robil 60 km to bym go olał.cena 1.60 mowi sama za siebie

: śr mar 25, 2009 20:48
autor: marcinas1983
toudi pisze:gaz jest do kuchenek
kolejny co szerzy swoje mądrości. A ja miałem auto z LPG teraz mam auto na samo PB i dostaje drgawek jak tankuje PB i dlatego w poniedziałek jadę do gazownika się zapytać czy mi założy LPG :) . Również bym do Corrado LPG założył. Ba... założę sobie LPG nawet do Sirocco bo.... bo tak chce i tyle. I jeśli ktoś będzie tu pisał, że to profanacja to.... to niech sobie jeździ na PB skoro go na to stać :) , ja pojeżdżę na LPG. A skoro nie widać różnicy to po co przepłacać?? :helm: