Strona 2 z 2

: czw wrz 15, 2005 06:51
autor: GTO
przytrzymuje cisnienie w układzie nawet jak wyłączysz silnik i pompe.

: czw wrz 15, 2005 08:01
autor: Golf GTi
Dzieki za pomoc ziomy.

[ Dodano: Pią Wrz 23, 2005 17:21 ]
No chlopaki wymienilem wszystkie filtry paliwowe jakie ten golf moze mniec , kondensator tez, i dalej popylina , za cholere nie moge znalesc problemu pompa glowna dochodzi prawie do 8 BAR , nie wiem co sie dzieje , jak jest zimny zapale go to "drze jak warjat" , i tak ok 1H smiga pozniej pochodzi mi tylko do 6000RPM a ma byc 7400 rpm ,co jest teraz juz przynajmiej wchodzi na obroty ale nie do konca , o co znowu chodzi z tym autem , jak zrobie myk z zaplonem to znowu przez 10 min. do konca obrotow wchodzi, LUDZIE POMURZCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Dodano: Pią Wrz 23, 2005 17:23 ]
NIECH KTOS COS POMORZE PLZ>