MK2 GTI - problem

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw wrz 15, 2005 06:51

przytrzymuje cisnienie w układzie nawet jak wyłączysz silnik i pompe.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » czw wrz 15, 2005 08:01

Dzieki za pomoc ziomy.

[ Dodano: Pią Wrz 23, 2005 17:21 ]
No chlopaki wymienilem wszystkie filtry paliwowe jakie ten golf moze mniec , kondensator tez, i dalej popylina , za cholere nie moge znalesc problemu pompa glowna dochodzi prawie do 8 BAR , nie wiem co sie dzieje , jak jest zimny zapale go to "drze jak warjat" , i tak ok 1H smiga pozniej pochodzi mi tylko do 6000RPM a ma byc 7400 rpm ,co jest teraz juz przynajmiej wchodzi na obroty ale nie do konca , o co znowu chodzi z tym autem , jak zrobie myk z zaplonem to znowu przez 10 min. do konca obrotow wchodzi, LUDZIE POMURZCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Dodano: Pią Wrz 23, 2005 17:23 ]
NIECH KTOS COS POMORZE PLZ>



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości