Strona 2 z 5

: czw lut 26, 2009 20:36
autor: Superbeasto
toffic pisze:skoro nie wierzysz do spróbuj, a nuż ci się uda
o sprawach wiary to nie na tym forum. Ja pytam czemu nie pasuje, skoro wygląda podobnie? :bajer:

: czw lut 26, 2009 20:43
autor: toffic
kiedyś próbowałem taki i ssącego nie szło założyć :bigok:

: czw lut 26, 2009 23:12
autor: Superbeasto
toffic pisze:kiedyś próbowałem taki i ssącego nie szło założyć
dziękuję :bigok:

: pt lut 27, 2009 20:58
autor: slonek69
Dobra czy kolektor z mk4 (rurowy) jest lepszy od tego żeliwniaka z mk2. Opłaca sie go wkładać, u mnie i tak sonda będzie na końcu dwururki.

: sob lut 28, 2009 18:42
autor: Superbeasto
slonek69 pisze:Dobra czy kolektor z mk4 (rurowy) jest lepszy od tego żeliwniaka z mk2. Opłaca sie go wkładać, u mnie i tak sonda będzie na końcu dwururki.
toffic napisał/a:
kiedyś próbowałem taki i ssącego nie szło założyć

: sob lut 28, 2009 20:12
autor: lipass
Superbeasto, ale kolega slonek69 pyta o kolektor wydechowy ;-)

: sob lut 28, 2009 20:38
autor: toffic
lipass my tu cały czas o wydechu mówimy :chytry:

: sob lut 28, 2009 22:11
autor: lipass
toffic pisze:lipass my tu cały czas o wydechu mówimy
:dol:
toffic pisze:kiedyś próbowałem taki i ssącego nie szło założyć
:-k :helm:

: sob lut 28, 2009 22:22
autor: toffic
nie szło założyć ssącego bo wadził o wydechowy :goof: tak ciężko to zrozumieć :green_fuck:

: sob lut 28, 2009 22:26
autor: lipass
toffic pisze:tak ciężko to zrozumieć
porozumiały się 2 przyszłe inżyniery absolwenty politechniki :rotfl: :pub:
toffic pisze:nie szło założyć ssącego bo wadził o wydechowy
teraz kapewu ;-)

: ndz mar 01, 2009 12:54
autor: slonek69
toffic jeżeli wytniemy te elementy zaznaczone na czerwono to kolektor będzie pasował i założysz kol. dolotowy.Obrazek
Będzie jeździł lepiej na tym kolektorze z mk4, czy zaczynać już liczyć kolektor 4w1.

: ndz mar 01, 2009 13:37
autor: toffic
po 1 jak to wytniesz to i tak nie masz 100% pewności ze spasuje, w tych silnikach dolot jest z przodu więc odlew flanszy może być "szerszy"
po 2 po coś te zastrzały są

: ndz mar 01, 2009 15:56
autor: Superbeasto
lipass pisze:Superbeasto, ale kolega slonek69 pyta o kolektor wydechowy
no bo o tym jest temat przecież :bajer: jak toffic, pisze nie ma pewności, ale kombinować zawsze można. Jak chyba pokombinuje, ale najpierw zajmę sie usprawnieniem ssącego w mym RP. Wiem, że nie ma sensu dłubać RP, ale... wałek rozrządu wymieniłem z motoru PB i jak prawdą jest że moment przesunął się w okolice 3500-4000 przynajmniej takie są moje odczucia. A traktuję to jak "hobby" nie jak tunning mający podnieść moc. Delikatne usprawnienia ot tyle. Tym kolektorem rurowym jestem zaintrygowany, w przyszłości może.... ale najpierw sprawdzę, czy się zmieści nawet jeśli sie go przerobi, żeby mieć tą 100% pewność o której pisze toffic, jeśli jej nie będzie to trudno, życie się nie kończy na tym kolektorze, są inne :bajer:

[ Dodano: 01 Mar 2009 14:58 ]
a zacznę od zakupu uszczelek do tych kolektorów i porównania wszelkich otworów montażowych. Wydetek wiele mniejszy niz zakup samego kolektora kolektora.

[ Dodano: 01 Mar 2009 15:01 ]
slonek69 pisze:jeżeli wytniemy te elementy zaznaczone na czerwono to kolektor będzie pasował
wcześniej mozna by rurki ze sobą połączyć kawałkami jakiegoś żelastwa, żeby kolektor sie nie rozszedł po wycięciu tych elementów. Po prostu przenieś te "flansze" w inne miejsce. ale to tylko moje dewagacje.

: czw mar 05, 2009 22:30
autor: x86635
chłopaki rozumiem ze nie traktujecie tego tak na poważnie i ze to tylko zabawa i grzebanie przy aucie tez to lubię :bigok: ale czy naprawdę jest sens?? zarzynacie tylko te biedne RP-ki tymi wyższymi obrotami itp. ten silnik nie zostal do tego stworzony on ma jeździć jeździć i jeszcze raz jeździć... za ta kasę kupcie sobie inne silniki i już przy swapie tez jest trochę grzebania a tutaj to tylko Wam i tak duże spalanie wzrośnie :bajer: mnie się akurat podoba jego prawie dieslowska charakterystyka :satan: