Strona 2 z 2

: pt lis 19, 2004 19:03
autor: jazel
sq8bwh pisze:Przekaźniki montujemy po to aby nie było spadku napięcia na cienkich orginalnych kablach a wtedy żarówki świecą lepiej opis na >>> http://vwgolf.pl/golf2/porada15.html
Pozdrawam
Spoko, tylko to jest podada do emka dwojki, ja mam trojke i tam sa juz przekazniki (nie wiem, czy do swiatel, ale sa)... Co moge w trojce zrobic, zeby poprawic widocznosc? Btw. mam zarowki H1 (te bez oslonek na czubku)

: pt lis 19, 2004 19:07
autor: ygd
Gdzie masz w trójce przekaźniki :) Pokaż.

: pt lis 19, 2004 19:15
autor: jazel
Pod kierownica te czarne kostki to sa chyba przekazniki?

Nie sa?


Zreszta i tak je teraz sniegiem zasypalo (u was tez jak na biegunie?)...

: pt lis 19, 2004 19:30
autor: ygd
:crazy: pod kierownicą w każdym aucie masz przekaźniki....
ale do świateł w MK3 raczej nie było ;)

A śniegu z 15cm u mnie leży :)

: sob lis 20, 2004 20:57
autor: sq8bwh
Oj. chyba nie do świateł..... jedź może do elektryka...

: ndz lis 21, 2004 22:24
autor: pomichu
milicja juz cie nie zlapie bo jej nie ma a co do 100w to zycze powodzenia zebys trafial na spokojnych kierowcow bo trafisz na wariata to cie pogoni

: pt lis 26, 2004 21:09
autor: Egon PŃ
O żarówach i ich cechach pisałem tu:Światełka za słabe...
A tu link do "innego" opisu montażu przekaźnikówhttp://tuningchojna.civ.pl/articles.php?id=7

: czw gru 09, 2004 14:47
autor: Rydzu
Ja do mojego VW GOlfa III załozyłem Osram Cool Blue H4 i mam super efekt. Teraz zmieniłem lampy na 2xH1 i mam zamiar założyć znowu H1 Osram Cool Blue, tylko musze dobrać jakieś ładne pozycję bo z niebieskimi światłami standardowe wyglądją strasznie lipnie.

: czw gru 09, 2004 14:47
autor: Rydzu
Ja do mojego VW GOlfa III załozyłem Osram Cool Blue H4 i mam super efekt. Teraz zmieniłem lampy na 2xH1 i mam zamiar założyć znowu H1 Osram Cool Blue, tylko musze dobrać jakieś ładne pozycję bo z niebieskimi światłami standardowe wyglądją strasznie lipnie.

: pn kwie 25, 2005 18:50
autor: maniack
chochoł pisze:i szczęść Boże że sie popaliły :grin:

ciekaw jestem waszych wypowiedzi gdy ktoś z takimi lampionami nadjeżdza w waszym kierunku i ile czasu żrenica po takim naświetleniu musi sie akomodować modlić sie o to aby w tym czasie nie było na poboczu przypadkiem pieszego bo w wypadku gwałtownej zmiany kierunku ucierpi autko(oby tylko)a sprawca zamieszani odjedzie w silą dal z uśmiechem i radością jak to mu pięknie oświetlają droge nieprzepisowe żarówki :satan:
niekoniecznie :grin: ja mam 90/100w i czy to na długich, czy na mijania - mniej rażą niż te filipsy 55/60w u kumpla (też golf). mówię poważnie. to może być wina tego, że mój na takich już przyjechał z *.de, więc pewno mam wypalone klosze. chciałem zmienić żarówki na przepisowe, ale w nocy na tych filipsach było naprawdę słabo... :( a jak pisałem - moje 100w są mniej rażące od markowych filipsów w sprawnym technicznie golfie... kwestia reflektorów. jak kiedyś będę miał kasę to kupię nowe reflektory i wsadzę normalne 55/60w... żeby mieć w razie czego spokój przy kontroli... chociaż jak pisałem - świecą gorzej niż normalne, to mi się może prędzej oberwać za jazdę na postojowych :grin:

BTW: co w takiej sytuacji byście zrobili? rażenie, zasięg, jakość oświetlenia taka sama jak filipsy w niewypalonych kloszach. a z normalnymi żarówkami tragedia... jak wsadziliśmy dla testu na chwilę jedną do golfa znajomego to rzeczywiście dała ostro... więc to nie jest kwestia zużytych 90/100...