Strona 2 z 3

: wt sty 06, 2009 09:57
autor: dan_25
Jak masz średnicę przewodów 8mm[wewnętrzną] to mogą zostać ale jak 6mm to musisz je wymienić :grin:

pozdro :okej:

: wt sty 06, 2009 10:39
autor: Gashkas
dan_25, chyba mniejsze a do tego ostatnio rozwalilem jeden :-/

: wt sty 06, 2009 12:11
autor: dan_25
Ja robiłem swap 1,8 16v do mkI 1,5 to musiałem właśnie całe przewody wymieniać bo były 6mm poszukaj sobie na szrocie :hmm: MKII na mono wtrysku ma już te grubsze a na szrocie to za grosze kupisz lub nowe jak wolisz twój wybór :D

pozdro :pub:

: wt sty 06, 2009 12:39
autor: Gashkas
Dzieki :pub: A podejdzie pompa paliwa od GX np lub PG? Musze miec druga pompe w baku? Jak to jest? Bo sie zakrecilem :kac:

: wt sty 06, 2009 15:17
autor: dan_25
najlepiej jak bys miał ori pompe z tego silnika 2,0 8v i upchał ją do swojego baku bo jak nie da rady to musisz założyć 2 pompy 1 do baku o ciśnieniu 1BAR i drugą przed bakiem z GX-a powinna być dobra[ będzie miała trochę zapasu] choć może na pompie z RP-ka by to brykało ale tego nie jestem pewien trzeba by poszukać jakie ciśnienie robocze ma ta z RP-ka i ta ori z 2,0 8v ale wydaje mi się że obie mają po ok 3 bary[sprawdź do pewności]

pozdro :smoke:

: wt sty 06, 2009 16:02
autor: Gashkas
dan_25 bede szukal i kombinowal.

A wie ktos jak zrobic, zeby odlaczyc (ominac) immo?

: wt sty 06, 2009 19:54
autor: evolution
podaj mi numer pompy wzglednie nadwozia to powiem ci czy musisz pompy szukac... w rp byly przez pewien czas 6 barow ladowane , wiec mialbys spokoj

: wt sty 06, 2009 22:20
autor: Gashkas
evolution nie mam nr, musialbym do kumpla zagadac czy mi sprzeda co nieco, bo narazie chce mniej wiecej ogarnac ile to wyjdzie i jakich gratow musze poszukac.
I musze miec pompe w baku + pod buda? Czy da sie na jednej bez problemow?

[ Dodano: 08 Sty 2009 20:07 ]
Koledzy... Jak bedzie wygladalo podlaczenie wiazki silnika z ta w srodku (bezpieczniki, przekazniki itp) ? Mam chyba ten stary typ wiazki w srodku (88').

: śr sty 14, 2009 23:31
autor: Rafaello155
Witam na forum nie byłem od bardzo bardzo dawna :P Od prawie roku mam III 1,8 75 koni bodajże AAM silnik... Leży 2,0 GTi 115 koni i czeka na swapa + dostęp do praktycznie każdej częsci od GTI EDItion 2,0 8v...
Chciałbym się podpiąć do tematu bo mam tak samo jak kolega setki nie wiadomych.... Grzebie przy samochodach i to dużo ale najbardziej się Boję strony elektrycznej SWAPa i tu właśnei mam parę pytań...

1. Co może zostać z instalacji od AAM'a ?

2. Co szybko szabrować z 2.0 GTI do którego mam dostęp aby było jak najmniej zabawy ?

3. Czy skrzynia AAM'a wytrzyma 2.0 i czy nie będzie problemu ze spasowaniem wszystkiego ? (chciałbym zostawić bo wymieniłem kompletne sprzęgło) a jak już jesteśmy przy Skrzyni to pytanie o półosie... Mam te na dużych przegłubach wewnętrznych i zewnętrznych- to chyba to samo co w GTI więc powinno wytrzymać prawda ?

Pozdro z góry dzięki Panowie, Wiem że jest tu kilku wyjadaczy którzy bez problemu odpowiecie na te pytania :chytry:

: pn sty 19, 2009 15:02
autor: michael799
Rafaello155, wiązka z AAM nie podejdzie potrzebujesz całą wiązke z silnika 2.0,szabruj co się da :grin: bo musisz wymienić półosie,hamulce,tylnia belke etc.Zobacz jak u mnie przebiegał swap z 1.8 ABS na 2.0 2E :bigok:

: pt sty 23, 2009 19:41
autor: rafał1988
michael799, wiązke z pod dechy trzeba wymieniać, czy można podpiąć sie pod skrzynke bezpieczników?

: pt sty 23, 2009 19:45
autor: AD6
rafał1988 pisze:michael799, wiązke z pod dechy trzeba wymieniać, czy można podpiąć sie pod skrzynke bezpieczników?
podpinasz sie pod bezpieczniki

: sob sty 24, 2009 14:52
autor: GReeN
Witam

ja tez pod koniec lutego jade po 2.0 8V ady i bede wszczepiał do mk2 1.3 pełen wtrysk 1990

dam napewno info jak prace idą i tez bede potrzebował pomocy

PozdraVWiam

: pn sty 26, 2009 21:51
autor: rafał1988
a w kostkach trzeba kable przekładać czy tak samo pasują? i mam pytanie czy flansze ze skrzyni od 1.6 można założyć do tej skrzyni od 2E bo chcę że by półosie zostały stare od motoru 1,6, czy lewa półoś jest taka samej długości?