Turbosprężarka w MK1 GTI

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Post autor: luckash » czw kwie 05, 2007 17:19

ADi997 pisze:Jak się stroi k-jeta pod turbo ??
ADi997 pisze:Zawsze mnie to ciekawiło...
nie Ciebie jednego..... :hmm:



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Post autor: ADi997 » czw kwie 05, 2007 19:02

Poprzypatrywalem sie troche tej fotce z dwoma rodzielaczami i zauważyłem ze są połączone szeregowo, są napędzane jedną pompą, wylot powietrza z jednego rozdzielacza jest dla picu i chyba jest troche dolot odwrucony, najpierw rozdzielacz potem turbo, ic i na końcu kolektor ssący ??


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw kwie 05, 2007 21:49

rownolegle sa a nie szeregowo, powietrze z dwoch laczy sie w jedna rure i leci do turbo, potem ic na koncu prezepustnica.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
coolerVW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: sob paź 28, 2006 23:47
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

Post autor: coolerVW » czw kwie 05, 2007 23:53

ale stary topic odgżebaliście :jezor:


chcesz pomóc? to nic nie kosztuje: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104841&start=0
fixed bikes: http://fixedgeargallery.com/

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Post autor: ADi997 » pt kwie 06, 2007 00:55

evolution pisze:rownolegle sa a nie szeregowo, powietrze z dwoch laczy sie w jedna rure i leci do turbo, potem ic na koncu prezepustnica.
Niewiele sie pomyliłem :jezor:
To ja jeszcze mam troche dziwne pytanie: Czy wtrysk rozruchowy w k-jecie ma taką samą "przepływowość" jak główne wtryski i czy pasuje w ich miejsce ??


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pt kwie 06, 2007 19:50

:panna:


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt kwie 06, 2007 22:06

Wyjmij oba i sobie porównaj.



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Post autor: ADi997 » sob kwie 07, 2007 00:59

TAZ pisze:Wyjmij oba i sobie porównaj.
Dowiedziałem się bez wyjmowania :green_fuck:


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

osmo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob paź 13, 2007 16:06
Lokalizacja: Looblyn
Kontakt:

Post autor: osmo » czw paź 18, 2007 01:16

odgrzebie troche temat ale czy nie lepiej założyć przepływke o wiekszej przepustowości????z tego co wiem w KRze jest większa(bynajmniej górna guma powietrzna, wiec idąc dalej wiecej powietrza wiecej paliwa:))


za wolno - przegrasz,za szybko - wypadniesz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości