Strona 2 z 3

: czw sie 11, 2005 21:54
autor: evolution
GTO pisze:imbusem 3mm przekrecic 180 stopni w prawo na rozdzielaczu i już bedzie po tuningu.

zapomniales GTO o czterech srubkach na ten sam imbus w samym rozdzielaczu i jeszcze jednej w regulatorze cisnienia:P

: pt sie 12, 2005 08:48
autor: asmo
aleś cie chłopakom klina zabili!!!!;-)

: pt sie 12, 2005 10:54
autor: TAZ
Srubka ta znajduje się na rozdzielaczu od strony nakładki na klape przepływki. Może być w takiej małej metalowej rurce, a może sobie wyglądać. Czegoś takiego nie da się pomylić bo ta śrubka naciska na klape przepływki.

: pt sie 12, 2005 12:51
autor: GTO
tutaj

Obrazek

idle mixture adjustment screw

oczywiscie musisz potem wolne podkrecic na przepustnicy bo troszke spadną w dół jak podlejesz paliwo.

: pt sie 12, 2005 19:29
autor: evolution
GTO pisze:tutaj

Obrazek

idle mixture adjustment screw

oczywiscie musisz potem wolne podkrecic na przepustnicy bo troszke spadną w dół jak podlejesz paliwo.
GTO tak jak napisalem sa jescze inne srubki ktore daja lepszy efekt niz krecenie ta jedna... mianowicie regulujace sile nacisku na te sprezynki co sa najblizej kanalikow "A" narysowalem tak prowizorycznie tylko zas format bmp trza na jpg przerobic. te srubki powoduja zakrzywienie charakterystyki ilosci paliwa do wzniosu CONTROL PLUNGER. Co powoduje ze przy malym i srednim obciazeniu nie podlewa wacha tak silnika jak na max obciazeniu. a na max podlac moze strasznie, wystarczajaco zeby turbo na AFR = 11,5 latalo
rysunek wysle na priv jak chcesz

: sob sie 13, 2005 08:34
autor: GTO
evolution pisze:
GTO pisze:tutaj

Obrazek

idle mixture adjustment screw

oczywiscie musisz potem wolne podkrecic na przepustnicy bo troszke spadną w dół jak podlejesz paliwo.
GTO tak jak napisalem sa jescze inne srubki ktore daja lepszy efekt niz krecenie ta jedna... mianowicie regulujace sile nacisku na te sprezynki co sa najblizej kanalikow "A" narysowalem tak prowizorycznie tylko zas format bmp trza na jpg przerobic. te srubki powoduja zakrzywienie charakterystyki ilosci paliwa do wzniosu CONTROL PLUNGER. Co powoduje ze przy malym i srednim obciazeniu nie podlewa wacha tak silnika jak na max obciazeniu. a na max podlac moze strasznie, wystarczajaco zeby turbo na AFR = 11,5 latalo
rysunek wysle na priv jak chcesz
k-jetronic jest stary jak swiat i raczej mnie juz nie interesuje, wole grzebać z elektroniką. a jak chlopaki chca sie bawic to poklikajcie sobie na gadulcu.

: sob sie 13, 2005 08:53
autor: evolution
patrykwis pisze:oki wiem gdzie powinna sie znajdowac ta srubeczka powinna bo jej tam nie ma !!!!!!!
jest dziurka i gwint na nia co zrobic jaka wkrecic ile ta srubke wkrecic trzeba zeby bylo jak fabrycznie?poradzcie

[ Dodano: Sob Sie 13, 2005 01:39 ]
oto obraze ukazujacy gdzie brakuje srubeczki :kac:
ona jest gleboko a ta dziurka to tlko otwor zeby sie do niej dostac

[ Dodano: Sob Sie 13, 2005 08:54 ]
GTO pisze:
evolution pisze:
GTO pisze:tutaj

Obrazek

idle mixture adjustment screw

oczywiscie musisz potem wolne podkrecic na przepustnicy bo troszke spadną w dół jak podlejesz paliwo.
GTO tak jak napisalem sa jescze inne srubki ktore daja lepszy efekt niz krecenie ta jedna... mianowicie regulujace sile nacisku na te sprezynki co sa najblizej kanalikow "A" narysowalem tak prowizorycznie tylko zas format bmp trza na jpg przerobic. te srubki powoduja zakrzywienie charakterystyki ilosci paliwa do wzniosu CONTROL PLUNGER. Co powoduje ze przy malym i srednim obciazeniu nie podlewa wacha tak silnika jak na max obciazeniu. a na max podlac moze strasznie, wystarczajaco zeby turbo na AFR = 11,5 latalo
rysunek wysle na priv jak chcesz
k-jetronic jest stary jak swiat i raczej mnie juz nie interesuje, wole grzebać z elektroniką. a jak chlopaki chca sie bawic to poklikajcie sobie na gadulcu.
dlatego jest tak mało fachowców od tego wtrysku.....:P

: ndz sie 14, 2005 09:06
autor: MRW
sorry że zadam takie pytanie ale w golgach mk2 był mechaniczny wtrysk?? :otepienie:
z tego co wiem w mechanicznym wtrysku nie da sie na gaz autka przerobić a jeśli juz to ma sie tylko gaz bez benzyny :otepienie:
chce zakupić golfika mk2 1.8 w silniku RP albo 16v i nie chce mieć mechanicznego wtrysku :otepienie: :foch:
w jakich latach produkcji montowano mechaniczne wtryski do mk2? ja planuje zakup golfa z lat 90-92 czy w tych latach były mechaniczne i jak rozpoznac mechaniczny wtrysk

z góry dzieki

pozdrawiam

: ndz sie 14, 2005 22:05
autor: malolat
po rozdzielaczu paliwa poznasz, to taki badziew jak ktos zapodal fotke co na filtrze powietrza siedzi. nie ma go tylko w monowtryskach i elektronicznych ( w sumie to logiczne :>) seryjnie 16v w mk2 ma mechanike, mysle ze nalezy szukac przerobionego na digifanta(elektronika) albo jakies pb/pf... osiagi przyzwoite jak na miejskie auto, a i w trasie do 140 na 3 pociaganac:) elastyczny niesamowicie jest od 80-120 na 3 wlasnie, tak w sam raz na tiry :) testowane na drodze suwalki-wwa:) jakies tam odejscie jest. powyzej 130 to mul... nie ma sie co oszukiwac... (mowie tu o autach a nie toczydelkach, oczywiscie nie chcac nikogo obrazic... sam matce kupilem mk3 aam :>) jednak ekonomia/osiagi sa rewelacyjne, a masz szanse powalczyc z mocniejszymi autami ze wzgledu na mase, ale to chyba nie musze nikomu tlumaczyc... :)

btw cos kolo 900 kg :> netto...

: pn sie 15, 2005 22:28
autor: evolution
albo tak zamontowac gaz zeby nie poszla sie je****ć benzyna...:P i sie niczym nie przejmowac mechanika byla w g2 o silnikach GX KR PL

: pt paź 21, 2005 08:43
autor: moment
czy storzek w 1,8 kat na jedno punktowym da coś?

[ Dodano: Pią Paź 21, 2005 14:50 ]
czy nie warto