Kit Turbo do KR/PL Zobacz!!!

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr sie 10, 2005 21:31

GTO ma racje, poniewaz wmontowanie turbo przy k-jetronicu spowoduje ze auto bedzie jechac do okolo 3tys rpm pozniej mieszanka stanie sie za uboga i silnik bedzie sie dusil krztusil i przegrzewal co w szybkim tempie zdewastuje motor, po drugie przy takim kolektorze wydechowym bedzie takie echo w wydechu ze straci moc a nie zyska... tak mysle. po drugie drugie ;) trza by bylo do tego porzadna odme zrobic bo pluc olejem bedzie z oryginalnej (mysle tu o zabraniu gazow z pod pokrywy zaworow gdyz przy pompowaniu przez turbo zaczna sie przedmuchy przez prowadnice zaworow i zacznie sie klopot) Duzo do pisania jeszcze ale to wystarczy
Ostatnio zmieniony śr sie 10, 2005 21:39 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » śr sie 10, 2005 21:31

Jak dla mnie to troche za tanio, pomimo uzywki, gdzies musi byc "ostry" haczyk



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw sie 11, 2005 07:27

ostry haczyk to jest ale ze stopniem sprezania.

-jakie C/R ma seryjne PG ?
-jaką pojemność ma głowica 8v
-jaką pojemność ma głowica 16v
-o ile zmniejszy sie C/R przy zmianie głowicy z 8 na 16v
-jakie C/R będzie po założeniu tych tłoków do 16v


to tak w telegraficznym skrocie
z góry powiem że C/R bedzie strasznie niskie , okolice 7:1.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » czw sie 11, 2005 08:59

7:1 - to przy doładowaniu 4 bary w sam raz. :grin:


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw sie 11, 2005 09:59

przy stopniu 7,5:1 doladowanie 3,5 bar da jakas 4 z przodu w mocy :P..... szkoda napedu


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » czw sie 11, 2005 10:48

evolution pisze:przy stopniu 7,5:1 doladowanie 3,5 bar da jakas 4 z przodu w mocy :P..... szkoda napedu
Nie wiem czy się zrozumieliśmi, to był zart.
4 bary na tym zestawie. :panna:


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt sie 12, 2005 19:36

ml2210 pisze:
evolution pisze:przy stopniu 7,5:1 doladowanie 3,5 bar da jakas 4 z przodu w mocy :P..... szkoda napedu
Nie wiem czy się zrozumieliśmi, to był zart.
4 bary na tym zestawie. :panna:
ale ja nie zartowalem:P ja jestem po testach na 3,5 bar i jak na razie nie spieszy mi sie drugi raz testowac......
rozerwana skrzynka biegow, popekany w 3 du*** docisk. spieki zmielone na proszek nie mowiac o reszcie tarczy sprzeglowej, wygieta przepustnica, rozerwane weze i intercooler.... nic dodac nic ujac mysle:D:D ( te ostatnie po puszczeniu gazu..... ale co by nie bylo warto bylo... suzuka nie odeszla)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » pt sie 12, 2005 23:45

heheheheh wariat ale bylo warto tylko szkoda $$$



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » ndz sie 14, 2005 14:39

Właśnie między innymi z takich powodów jak wymieniłeś,
4 bary na Kicie za 1tys. uznać trzeba za sarkazm.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » pt sie 26, 2005 15:30

No ja sie szykuje na doladowanie 1,0 /1,2 bar , ale to sie jescze zobaczy narazie faza testow ,mam takiego problema , bo cos nie dzilac podcisnienie , z tym moim wynalazkiem



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » pt sie 26, 2005 19:17

nie wiecie, ktos kupil ten zestawik ?? :>

ot: sory panowie evolution i ml2210 jesli poczuliscie sie urazeni, w watku o pl>kr, ale nie mialem zamiaru nikogo urazic, a tym samy zadac jakis tajemnic handlowych;) po prostu bylem ciekaw zasad dzialania i modyfikacja, natomiast jesli autor zyje z tego co robi to w pelni rozumiem ze nie chce sie dzielic swaja wiedza bez zadnych korzysci. nie mialem zamiaru nikogo urazic, a moj post mial za zadanie sprowokowac do dyskusji, jednak widze ze sie nei zrozumielismy i wprowadizliscie maly pojazd po mojej osobie. mimo wszystko przepraszam was jeszcze raz, jesli poczuliscie sie urazeni, peace :P :piwka: :kwiat: ;)



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sie 28, 2005 12:07

ja tam sie nie gniewam na ciebie ale skoro chcesz pokoju to ja podpowiem o walku bo wsumie to sie ma tak:
katy otwarcia
walek ssacy oryginalnie przy luzie 1mm/ bez luzu:
KR 212 / 251
PL, 9A 200 /236
ABF 217 /256
a teraz najlepsze :):):)
walek wydechowy we wszystkich jest identyczny..............
220/261 stopni........
co ciekawsze kat miedzy punktem maksymalnego wzniosu krzywki a najblizszym zebem kolka lancuszka rozrzadu na walku ssacym a wydechowym to roznica rzedu 1 stopnia.
wiec powiem co trzeba zrobic......... dorwac walek wydechowy z jakiegokolwiek motoru po czym ustawic rozrzad na znakach, zdemontontowac kolektor ssacy pokrywke walkow, pasek rozrzadu, po czym przekrecamy wal korbowy okolo cwierc obrotu w lewo, tak aby tłoki stanely po srodku cylindrow, zdemontowac aparat zaplonowy obydwa oryginalne walki wraz z lancuszkiem, Teraz bierzemy dorwany walek wydechowy ucinamy go nawet fleksa (najlepiej na tokarce zeby rowno bylo) tak aby dlugoscia byl identyczny z oryginalnym ssacym (odcina sie naped walka ten co idzie do kola rozrzadu) wziac oryginalny walek ssacy odliczyc ilosc zebow na kole lancucha od np krzywki z 4 cylindra do znaku na walku, wziasc nastepnie uciety walek wydechowy i odliczyc te sama ilosc zebow w ta sama strone i zrobic swoj nowy znak na tymze walku wydechowym. mamy przygotowany walek ssacy do wlozenia. nastepnie obowiazkowo wyjac wszystkie szklanki popychaczy zalozyc sam walek bez lancuszka, skrecic pokrywy lozysk walka i sprobowac go obrocic pare razy sprawdzajac czy sie nie przyciera gdzies(jesli obraca sie ciezko zdjac pokrywki i sprawdzic na ktorej sie przyciera, beda metaliczne rysy-blyszczace, jesli takie sa w drastyczny poniekad sposob trzeba dotrzec walek do glowicy........ bierzemy najciensza paste do zaworow lub paste do polerowania nakladamy na czopy i skrecamy spowrotem wszystko delikatnie po czym obracamy pare razy walkiem, znowu dokrecamy palcami delikatnie i tak w kolko az do dokrecenia nakretek do konca , ale tylko palcami.!!!!!!!!!!!!!! po czym demontujemy wszystko myjemy glowice z resztek pasty tak samo jak walek, montujemy szklanki polewamy czopy walka olejem montujemy juz z lancuszkiem obydwa walki ustawiajac wydc na oryginalnym znaku a nowy ssacy na naszym w lini glowicy(wskazowka naciecie z tylu walkow ma byc pod roznymi katami nie moga byc rownolegle) po czym czekamy okolo godzinki ustawiamy spowrotem wal korbowy na znak krecac w prawo cwierc obrotu, montujemy pasek rozrzadu recznie obracamy walem korbowym tylko w prawo sprawdzajac czy sie nie blokuje silnik, montujemy reszte jak jest w porzadku i palimy silnik. do zagrzania niech pochodzi sobie na wolnych potem zestrojenie wagi, zaplon zalecalbym przyspieszyc okolo 3do 4 stopni i jazda:D:D:D to w ramach pokoju na forum:P:P


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » ndz sie 28, 2005 14:39

ABF ma 221/220 stopni zdaje sie a nie 217

a o wałku wydechowym jako ssacy to juz wiadomo kilka lat - walek sie ucina i przefazowywuje (tak jak piszesz) . szczegoły z fotkami jak to zrobić sa na vortex'ie


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sie 28, 2005 14:45

no wiesz ale jakos na tym forum na ten temat wszyscy milczeli, a doszedlem do tego sam kiedys....


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Zablokowany

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości