Strona 2 z 2

: ndz lis 02, 2008 18:09
autor: walet90
No a jaki dokładnie masz na myśli?

: ndz lis 02, 2008 18:53
autor: Globus
walet90 pisze:No a jaki dokładnie masz na myśli?
1.8 16v kr/pl
2.0 16v abf/9a
2,8 vr6 aaa

: ndz lis 02, 2008 23:07
autor: walet90
Ja bym wolał g60. I teraz pytanko do was chłopaki: Jakie byłyby koszta w przybliżeniu kupna g60 i zamontowania go, już na gotowo, wstawiam auto zostawiam kase i wracam po golfa z g60.

: śr lis 05, 2008 23:00
autor: Marcin85
O kolego mój drogi,czytam te forum nie od wczoraj i z tego co wyczytałem zamienic silnik 1.6 na g60 to droga zabawa,trzeba inną skrzynie,elektrykę i podzespoły pod ten silnik,np:pompa paliwa gdyż ma on inne zasilanie(cały układ paliwowy).A G60 to nie tylko silnik.Jak zapodasz taką moc do twojego golfa z budą 1.6 to licz się z wymianą układu hamulcowego(zaciski itp.) gdyż G60 ma mocniejsze hamulce a te z 1.6 będą za słabe ,nie wiem jak sprawa wygląda z układem przeniesienia napędu pewnie też by coś trzeba zmieniać. Jednym słowem jak chcesz mieć moc to lepiej kupić golfa 16v i go podkręcić a z G60 dać sobie spokój bo koszta cię ,,zeżrą''. :| Wejdź w temat SWAP,tam wszystkiego się dowiesz.