Strona 2 z 3

: pn lip 28, 2008 00:03
autor: Kulon
LCQ pisze:chyba nie znasz przeznaczenia Greenów
słuchaj nie jestem specjalistą który zakład klocki i tarcze tylko po to żeby później podpowiadać czy greeny są OK czy nie, tak jak napisałem jam ferodo i brembo maxy i mi styka a wiem że EBC nie byle gdzie się zakłada i ne byle kto kupuje a redstuf.... to chyba nie ma co porównywać, jeżeli vectra B stawała dęba prawie od 200 km/h na greenach to chyba MK3 tym bardziej sobie poradzi

a osobiście teraz bym poszedł w TEXTARA - chłopaki małe wyścigówki w to wyposarzają i lata jak ta lala

: pn lip 28, 2008 00:15
autor: LCQ
kulon-x pisze:słuchaj nie jestem specjalistą który zakład klocki i tarcze tylko po to żeby później podpowiadać czy greeny są OK czy nie,
myśle że trzeba mieć przynamiej małe podstawy zeby znać w miare jakiś produkt i jego zachowanie co do poszczególnego auta
kulon-x pisze:a wiem że EBC nie byle gdzie się zakłada i ne byle kto kupuje
nie przesadzaj :bajer: jest bardzo wiele firm, które zna mało osób np: AP Racing,Tarox,Endless ale zwykle odstaszają cenami, a Ci co wiedzą kupują właśnie takie, napewno lepsze od tych EBC będzie Brembo ORO
kulon-x pisze:jeżeli vectra B stawała dęba prawie od 200 km/h na greenach to chyba MK3 tym bardziej sobie poradzi
ciekawe ile razy, da tak rade, to samo tyczy się ścieralności ;-)

pozdrawiam

: czw lip 31, 2008 10:08
autor: Rapix
Tylko nie wiem czy znasz ceny brembo oro....?

: czw lip 31, 2008 12:03
autor: evolution
kulon-x pisze:a osobiście teraz bym poszedł w TEXTARA - chłopaki małe wyścigówki w to wyposarzają i lata jak ta lala
maluchy??:>

[ Dodano: Czw Lip 31, 2008 12:04 ]
Rapix pisze:Tylko nie wiem czy znasz ceny brembo oro....?
tuning kosztuje poanowie

: czw lip 31, 2008 12:57
autor: LCQ
Rapix pisze:Tylko nie wiem czy znasz ceny brembo oro....?
a znasz cene życia :bajer: ?? dobry hampel to na dzisiejszych drogach (pełnych idiotów) podstawa, niekoniecznie w mega szybkich autach :green_fuck:

: czw lip 31, 2008 16:13
autor: Kulon
evolution pisze:maluchy??:>
no pewnie tak

[ Dodano: 31 Lip 2008 16:15 ]
evolution, a tak dla sprostowania temat dotyczył kto co poleca, a nie na krytyce postów wypowiadających się na temat tej czy innej firmy

: sob sie 02, 2008 15:56
autor: Rapix
evo wiem ze kosztuje zbede wycieczki do wrocławia np. po wałki tez mnie kosztowały....
LCQ masz racje ale nie koniecznie sa potrzebne hamulce za kupe kasy mozna miec tansze i ich nie wykorzystywac....

: sob sie 02, 2008 16:21
autor: evolution
kulon-x pisze:
evolution pisze:maluchy??:>
no pewnie tak

[ Dodano: 31 Lip 2008 16:15 ]
evolution, a tak dla sprostowania temat dotyczył kto co poleca, a nie na krytyce postów wypowiadających się na temat tej czy innej firmy
chodzilo mi o to ze w obecnych czasach nawet na podpierdolki typu kjs ludzie nie jezdza na byle czym wiec wsadzenie textara ktory sie konczy przy drugim hamowaniu jest jak dla mnie czyms dziwnym

[ Dodano: Sob Sie 02, 2008 16:24 ]
Rapix pisze:evo wiem ze kosztuje zbede wycieczki do wrocławia np. po wałki tez mnie kosztowały....
LCQ masz racje ale nie koniecznie sa potrzebne hamulce za kupe kasy mozna miec tansze i ich nie wykorzystywac....
mnie tez troche czasu ale nic to... a walki jezdza... i to z porzadnym efektem. tak a propo :bajer:

: wt sie 05, 2008 20:06
autor: Rapix
Niestety wszystko kosztuje ale trzba tez robic to z głowo a nie wydawac bezsensownie pieniadze.... tak jak na te tarcze ATE 10tys i tarcze pogiete...
Ps. Evo z efektem tzn. możesz cos konkretniej powiedziec?

: wt sie 05, 2008 21:09
autor: aw69
mnie tez troche czasu ale nic to... a walki jezdza... i to z porzadnym efektem. tak a propo
Trzeba bylo nie eksperymentowac na moim aucie to bys zaoszczędził nasz i swój czas, oraz pieniądze. A co do efektu wałka i jego "porządnego" efektu ja też chętnie bym gdzieś poczytał...bo z tego co ja wiem to te wałki nadawały się... chyba do kuchni do ugniatania ciasta :)

: śr sie 06, 2008 09:32
autor: cowboy
aw69 pisze:te wałki nadawały się... chyba do kuchni do ugniatania ciasta :)
heh, kiedys tez o tym myslałem ale sie nie doczekałem wykresu od EVO :)

a wracając do tematu, jesli ktoś nie jeździ po torze na na wuj mu brembo oro :)

dobre gładkie tarcze, porzadny klocek, dobry płyn hamulcowy (wymiana co 2 lata), przewody w oplocie i bedzie OK

brembo oro i ds performance nie pomoga jak na felgach bedzie barum bravurius :) i amory wylatane...

na skuteczność hamowania wiele czynników ma wpływ, a sportowe tarcze głównie wykazują wiekszą odpornośc na zmeczenie - ale to jak ktoś rzeczywiscie ostro jeździ np na torze

: śr sie 06, 2008 09:44
autor: Rapix
tak ale np. aw zwichrował brembo po nie całych 10tys km ja ate zwichrowałem po 10tys km... a wydawało sie ze to dobry hebel....

: śr sie 06, 2008 09:55
autor: cowboy
Rapix pisze:aw zwichrował brembo po nie całych 10tys km ja ate zwichrowałem po 10tys km... a wydawało sie ze to dobry hebel....
wszystko sie da zameczyc.. jak sie np hamuje od 180 do zera jednym ciągiem a potem sie stanie i sie tarcze nie wystudza albo sie wystudza za szybko w kaluzy..

ktos pisal ze rozgrzal do czerwonosci MIKODE i nie dostala bicia

: śr sie 06, 2008 16:00
autor: Rapix
Ja ori tarcze 256 nie wnetylowano rozgrzewałem wielokrotnie do czerwonosci i nic jej nie było....
Swoja drogo cowboy a jak sobie wyobrazasz hamowanie np. z 200 do 0 awaryjne hamowanie na trasie bo np. korek no i pozniej stoje w nim...
takie sytłacje sie zdarzaja... i co za kazdym razem po takim czyms wymieniac tarcze....
o ile jeszcze sytłacje z woda jestem wstanie zrozumiec o tyle tarcze ktore nie wytrzymuja hamowania z duzej predkosci do zera to dla mnie bubel..