Strona 2 z 3

: śr cze 25, 2008 19:37
autor: GTH
Chlodniczka oleju nie rozwiaze tego problemu kolego, zastanow sie dobrze co mowisz ;) Dodam jeszcze ze takie modyfikacje to nie zabawy w klocki lego, jezeli nie stac cie aby porzadnie zrobic motorownie (w tym wypadku nieoplacalne raczej) to jak sam zauwazyles zmien auto na inne, ciagle bedzie ci malo mocy. Chociazby ten TD mozna sobie w miare tanim kosztem ze tak powiem troszke podciagnac ;)
Pozdrawiam GTH

: śr cze 25, 2008 19:39
autor: przemooo8905
GTH pisze:Chlodniczka oleju nie rozwiaze tego problemu kolego, zastanow sie dobrze co mowisz ;) Dodam jeszcze ze takie modyfikacje to nie zabawy w klocki lego, jezeli nie stac cie aby porzadnie zrobic motorownie (w tym wypadku nieoplacalne raczej) to jak sam zauwazyles zmien auto na inne, ciagle bedzie ci malo mocy.
racja, jedynie zmiana auta, nie bede w tego topil kasy bo nie ma zadnego sensu.

: śr cze 25, 2008 20:23
autor: To_mas
przemooo8905 pisze:po twoim profilu widac ze masz doswiadczenie w tym fachu,
doświadczenie to mają inni bo są tu ludzie którzy tyle wiedzą o dieslach ze :prayer:

Ale sucha kalkulacja i wychodzi na to ze lepiej swapować (jeśli buda zdrowa) albo sprzedać i kupić inne jak piszesz :)

: czw cze 26, 2008 18:14
autor: spawacz
OK ,widze ze nic nie umie i nic mądrego nie powiedzialem , kwestia czasu(krotkiego). Zobaczymy co na to powiedza nietorzy koledzy.Mialem dac filmik ale bez glowcy go raczej nie nakrece, ci co czytali co chce zrobic to wiedza o co chodzi, timinig mod nie zostal zrobiony dla zabawy ,spokojnie robie wszstko po kolei az sie nazbiera ztosowna ilosc.

Ps. I widze ze skutecznie wypersfadowaliscie pomysla , niech sobie probuje niech tworzy, kolega ma Passka B2 D->TDi zrobionego na zwyklym D i juz 3 lata tlucze i nawet nie ma tej niby chlodniczy z GTI wlozonej , i jakos nic sie nie usmazylo itd, panowe nie przesadajcie, takie domowe przerobki robione "na pale" to przewaznie lepiej niz fabryka jeżdza.

: czw cze 26, 2008 19:46
autor: zaprzal
po prostu niektorzy nie zauwazaja roznicy miedzy hardkorowym dlubaniem a zwykla przerobka D na TD... moim zdaniem jak sie nie przesadza z koksem to tam nie bedzie jakichs kosmicznych obciazen i wszystko bedzie OK

: czw cze 26, 2008 22:05
autor: spawacz
to wlasnie o to chodzi jak go nie masaktujesz to troszke pojezdzisz, ale to chyba nie o to chodzi zebyc autko zarżnac, mozna osiagi dla samego zadowolenia i frajdy zrobic, ja lubie grzebac sobie sam wiec dla mnie to przyjemnosci .

: pt cze 27, 2008 00:56
autor: szladziu
i w koncu mi nikt ni enapisal co to jest te timinig mod czy jakos tam i co mozna zrobic z pompa i jak bo nie wiem juz nic co tutaj piszecie ....

: pt cze 27, 2008 08:28
autor: spawacz
W dziale Technicze->Diesel massz mody porozpisywane,rowniez po polsku jaka dokladnie jest tego zasada dzialania.

: pt cze 27, 2008 10:18
autor: gruchaarl
przemooo8905 pisze:
GTH pisze:Chlodniczka oleju nie rozwiaze tego problemu kolego, zastanow sie dobrze co mowisz ;) Dodam jeszcze ze takie modyfikacje to nie zabawy w klocki lego, jezeli nie stac cie aby porzadnie zrobic motorownie (w tym wypadku nieoplacalne raczej) to jak sam zauwazyles zmien auto na inne, ciagle bedzie ci malo mocy.
racja, jedynie zmiana auta, nie bede w tego topil kasy bo nie ma zadnego sensu.
Niekoniecznie wkładanie pieniędzy w samochód nie ma sensu. Jak juz niektórzy wiedza posiadam wersje golfa 2 syncro i robie swapa na 3.2 VR6 R32 250KM + TURBO.

Jeżeli moge cos zaproponować do twojego MK2 to wymiana silnika na 1.9TDI 130KM + CHIPTUNING. Samochodzik na tym programnie i przy masie poniżej tony bedzie jeździł super. Spokojnie na 1/4 mili niskie 14sek. a to wiąż się z przyśpieszeniem od 0-100KM w granicach 6.0sek i prędkość max 240KM/H

[ Dodano: 27 Cze 2008 10:20 ]
To_mas pisze:
przemooo8905 pisze:po twoim profilu widac ze masz doswiadczenie w tym fachu,
doświadczenie to mają inni bo są tu ludzie którzy tyle wiedzą o dieslach ze :prayer:

Ale sucha kalkulacja i wychodzi na to ze lepiej swapować (jeśli buda zdrowa) albo sprzedać i kupić inne jak piszesz :)
Zgadzam się, swap lub wymiana na coś mocniejszego. Jak buda zdrowa to swap dobra rzecz :hehe:

: pt cze 27, 2008 10:56
autor: To_mas
spawacz pisze:Passka B2 D->TDi
na pewno TDi a nie TD ???(ogromna różnica) bo chyba kolego pojęcia mylisz bo nie chce mi sie wierzyć zeby tak go mocno przerobił ...
szladziu pisze:co to jest te timinig mod
prosze bardzo : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142284

szladziu,
i tu masz ciekawy temat z różnymi linkami jak poczytasz to od razu Ci sie rozjaśni : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232

[ Dodano: Pią Cze 27, 2008 10:59 ]
gruchaarl pisze:Jeżeli moge cos zaproponować do twojego MK2 to wymiana silnika na 1.9TDI 130KM + CHIPTUNING. Samochodzik na tym programnie i przy masie poniżej tony bedzie jeździł super. Spokojnie na 1/4 mili niskie 14sek. a to wiąż się z przyśpieszeniem od 0-100KM w granicach 6.0sek i prędkość max 240KM/H
sam bym kiedyś chciał :D tylko ze jest to juz duzo większy wydatek wymagający niezłego ogarnięcia tematu i duzo roboty :/ ale warto :D

: pt cze 27, 2008 14:52
autor: zaprzal
gruchaarl pisze:Jeżeli moge cos zaproponować do twojego MK2 to wymiana silnika na 1.9TDI 130KM + CHIPTUNING
niestety swap na PD jest dosyc kosztowny, a jesli PD bedzie po samym programie to mozna nawet zebrac baty od dobrze dlubnietego TD ;)

: pt cze 27, 2008 16:45
autor: souler
gruchaarl pisze:Jeżeli moge cos zaproponować do twojego MK2 to wymiana silnika na 1.9TDI 130KM + CHIPTUNING. Samochodzik na tym programnie i przy masie poniżej tony bedzie jeździł super. Spokojnie na 1/4 mili niskie 14sek. a to wiąż się z przyśpieszeniem od 0-100KM w granicach 6.0sek i prędkość max 240KM/H

wybebeszony moze zejdzie ponizej tony. 6s bardzo optymistyczne, bardzo. max 240 :chytry: moze na mega dlugiej skrzyni, choc raczej na 5b ciezko. na 6 moze i da rade.

patrz Cinkowoz. 160 kuniow i nie robi 6s ani 240, a tym bardziej nie wazy ponizej 1000kg.

: pt cze 27, 2008 19:31
autor: To_mas
do 6s musiały by go ciągnąć do przodu 4koła :) czyli syncro to tego PD

: pt cze 27, 2008 19:36
autor: zaprzal
To_mas pisze:do 6s musiały by go ciągnąć do przodu 4koła :) czyli syncro to tego PD
bez przesady ;) starczy dobrze dlubniety PD