Strona 2 z 3

: śr cze 25, 2008 17:36
autor: spawacz
9A a ABF to nie tylko roznica w sterowania. TO jest inny silnik ,9A to silnik lepszy do tuningu n/a a ABF to turbo.

: czw cze 26, 2008 08:14
autor: Borys
spawacz pisze:9A a ABF to nie tylko roznica w sterowania. TO jest inny silnik ,9A to silnik lepszy do tuningu n/a a ABF to turbo.
a w czym one lepsze pod NA a w czym pod turbo,

: czw cze 26, 2008 10:25
autor: Puzon
No wlasnie, prosiłbym o bardziej sprecyzowaną wypowiedź.
Borys Ty smigales jakims KR chyba albo PL-ka na Digi jak to jedzie? Czy naprawdę lepiej szukać 9A ??

: czw cze 26, 2008 10:37
autor: Borys
Puzon pisze:No wlasnie, prosiłbym o bardziej sprecyzowaną wypowiedź.
Borys Ty smigales jakims KR chyba albo PL-ka na Digi jak to jedzie? Czy naprawdę lepiej szukać 9A ??
ja miałem 9A, jedzie normalnie do przodu :) najwazniejsze ze w miare bezawaryjnie i stabilnie, nie ma problemów z wtryskiem z regulacją itd jak to ma się w miejscu mechanicznego.

a czy jest wiecej KM na digi w porównaniu z mechanicznym to bym polemizowal.

: czw cze 26, 2008 10:59
autor: Puzon
Ok czyli zostaje do wyboru 9A i ABF. Duza róźnica kosztów związanych ze swapem będzie między tymi dwoma motorami ?

: czw cze 26, 2008 11:44
autor: Borys
Puzon pisze:Ok czyli zostaje do wyboru 9A i ABF. Duza róźnica kosztów związanych ze swapem będzie między tymi dwoma motorami ?
koszt i czas pracy taki sam bez znaczenia czy abf 9a kr pl

: czw cze 26, 2008 18:07
autor: spawacz
Borys Evo ci na to odpowie on to dokladnie "badal" cos tam sie roznia w tlokach i korbach. Ja dokadnie nie wiem ale on to kiedys rozpisywal.

: czw cze 26, 2008 20:37
autor: olozwirski
spawacz pisze:Borys Evo ci na to odpowie on to dokladnie "badal" cos tam sie roznia w tlokach i korbach. Ja dokadnie nie wiem ale on to kiedys rozpisywal.
Roznice sa, ale po co ci to wiedziec chyba kupisz caly motor na swapa a nie bedziesz skladal z czesci. Ja proponuje ABFa, ma wszystko czego trzeba, 2L pojemnosci, elektroniczny wtrysk, malymi nakladami da sie jeszcze pare koni wykrzesac.

: czw cze 26, 2008 22:17
autor: Borys
spawacz pisze:Borys Evo ci na to odpowie on to dokladnie "badal" cos tam sie roznia w tlokach i korbach. Ja dokadnie nie wiem ale on to kiedys rozpisywal.
ja wiem co evo pisał, ale jak juz napisałes ze 9A lepszy do tego a ABF do tamtego to miałem nadzieje ze masz troche pojecia

.... a tu zonk, odsyłasz mnie do wypowiedzi evo

: czw cze 26, 2008 22:52
autor: evolution
spawacz pisze:Borys Evo ci na to odpowie on to dokladnie "badal" cos tam sie roznia w tlokach i korbach. Ja dokadnie nie wiem ale on to kiedys rozpisywal.
norzeszqrwamac chwile mnie nie ma a tu sie jakis podrostek z polski powoluje na mnie jakby mi co najmniej piwo postawil kiedys,

co jest do czego lepsze to tylko moje zdanie i poki co tak wynika z obserwacji, jesli wyjdzie kiedys ze jest inaczej( czego nie neguje, byc moze ktos wydusza lepsza charakterystyke mocy w doladowanym abf niz w 9a) i to jakos udowodni, to zmienie zdanie :)

: pt cze 27, 2008 17:25
autor: spawacz
O to cios poniżej pasa, a powoluje sie bo cie znam , tak samo jak ty mnie. Pomysl tylko skad...

: ndz cze 29, 2008 13:47
autor: sas_gti
evolution pisze:norzeszqrwamac chwile mnie nie ma a tu sie jakis podrostek z polski
Jaki poziom wypowiedzi moderatora to taki forum speed. Moderator nie powinien się panoszyć bo forumowicze sie potem boją pisać posty ale to tylko moje skromne zdanie. pozdraVWiam

: wt lip 01, 2008 15:00
autor: spawacz
Tak się Sas"u przewaznie koncza odpowiedzi na tematy na tym forum, wiec nie ma sensu zabardzo cos pias bo i tak cie kazdy wyszydzi i wybluzga. Chyba tgrzeba cos zrobic w tym kierunku, najgorsze jest to ze nawet jak moderatorzy wiedza jak rozwiazac forum to i tak nie powiedza...

: wt lip 01, 2008 15:27
autor: Borys
spawacz pisze:najgorsze jest to ze nawet jak moderatorzy wiedza jak rozwiazac forum to i tak nie powiedza...
a czemu moderatorzy mieli by rozwiązywać forum?