co mozna wystrugac z gti PB??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » śr cze 25, 2008 17:36

9A a ABF to nie tylko roznica w sterowania. TO jest inny silnik ,9A to silnik lepszy do tuningu n/a a ABF to turbo.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw cze 26, 2008 08:14

spawacz pisze:9A a ABF to nie tylko roznica w sterowania. TO jest inny silnik ,9A to silnik lepszy do tuningu n/a a ABF to turbo.
a w czym one lepsze pod NA a w czym pod turbo,



Awatar użytkownika
Puzon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: śr lis 24, 2004 21:21
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: Puzon » czw cze 26, 2008 10:25

No wlasnie, prosiłbym o bardziej sprecyzowaną wypowiedź.
Borys Ty smigales jakims KR chyba albo PL-ka na Digi jak to jedzie? Czy naprawdę lepiej szukać 9A ??
Ostatnio zmieniony czw cze 26, 2008 10:26 przez Puzon, łącznie zmieniany 1 raz.


Było MK2 G60....

Było A3 1.9 TDI ASV++

Będzie .....

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw cze 26, 2008 10:37

Puzon pisze:No wlasnie, prosiłbym o bardziej sprecyzowaną wypowiedź.
Borys Ty smigales jakims KR chyba albo PL-ka na Digi jak to jedzie? Czy naprawdę lepiej szukać 9A ??
ja miałem 9A, jedzie normalnie do przodu :) najwazniejsze ze w miare bezawaryjnie i stabilnie, nie ma problemów z wtryskiem z regulacją itd jak to ma się w miejscu mechanicznego.

a czy jest wiecej KM na digi w porównaniu z mechanicznym to bym polemizowal.



Awatar użytkownika
Puzon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: śr lis 24, 2004 21:21
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: Puzon » czw cze 26, 2008 10:59

Ok czyli zostaje do wyboru 9A i ABF. Duza róźnica kosztów związanych ze swapem będzie między tymi dwoma motorami ?


Było MK2 G60....

Było A3 1.9 TDI ASV++

Będzie .....

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw cze 26, 2008 11:44

Puzon pisze:Ok czyli zostaje do wyboru 9A i ABF. Duza róźnica kosztów związanych ze swapem będzie między tymi dwoma motorami ?
koszt i czas pracy taki sam bez znaczenia czy abf 9a kr pl



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » czw cze 26, 2008 18:07

Borys Evo ci na to odpowie on to dokladnie "badal" cos tam sie roznia w tlokach i korbach. Ja dokadnie nie wiem ale on to kiedys rozpisywal.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » czw cze 26, 2008 20:37

spawacz pisze:Borys Evo ci na to odpowie on to dokladnie "badal" cos tam sie roznia w tlokach i korbach. Ja dokadnie nie wiem ale on to kiedys rozpisywal.
Roznice sa, ale po co ci to wiedziec chyba kupisz caly motor na swapa a nie bedziesz skladal z czesci. Ja proponuje ABFa, ma wszystko czego trzeba, 2L pojemnosci, elektroniczny wtrysk, malymi nakladami da sie jeszcze pare koni wykrzesac.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw cze 26, 2008 22:17

spawacz pisze:Borys Evo ci na to odpowie on to dokladnie "badal" cos tam sie roznia w tlokach i korbach. Ja dokadnie nie wiem ale on to kiedys rozpisywal.
ja wiem co evo pisał, ale jak juz napisałes ze 9A lepszy do tego a ABF do tamtego to miałem nadzieje ze masz troche pojecia

.... a tu zonk, odsyłasz mnie do wypowiedzi evo



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw cze 26, 2008 22:52

spawacz pisze:Borys Evo ci na to odpowie on to dokladnie "badal" cos tam sie roznia w tlokach i korbach. Ja dokadnie nie wiem ale on to kiedys rozpisywal.
norzeszqrwamac chwile mnie nie ma a tu sie jakis podrostek z polski powoluje na mnie jakby mi co najmniej piwo postawil kiedys,

co jest do czego lepsze to tylko moje zdanie i poki co tak wynika z obserwacji, jesli wyjdzie kiedys ze jest inaczej( czego nie neguje, byc moze ktos wydusza lepsza charakterystyke mocy w doladowanym abf niz w 9a) i to jakos udowodni, to zmienie zdanie :)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pt cze 27, 2008 17:25

O to cios poniżej pasa, a powoluje sie bo cie znam , tak samo jak ty mnie. Pomysl tylko skad...


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz cze 29, 2008 13:47

evolution pisze:norzeszqrwamac chwile mnie nie ma a tu sie jakis podrostek z polski
Jaki poziom wypowiedzi moderatora to taki forum speed. Moderator nie powinien się panoszyć bo forumowicze sie potem boją pisać posty ale to tylko moje skromne zdanie. pozdraVWiam



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » wt lip 01, 2008 15:00

Tak się Sas"u przewaznie koncza odpowiedzi na tematy na tym forum, wiec nie ma sensu zabardzo cos pias bo i tak cie kazdy wyszydzi i wybluzga. Chyba tgrzeba cos zrobic w tym kierunku, najgorsze jest to ze nawet jak moderatorzy wiedza jak rozwiazac forum to i tak nie powiedza...


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt lip 01, 2008 15:27

spawacz pisze:najgorsze jest to ze nawet jak moderatorzy wiedza jak rozwiazac forum to i tak nie powiedza...
a czemu moderatorzy mieli by rozwiązywać forum?



Zablokowany

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości