Strona 2 z 4

: śr cze 04, 2008 19:14
autor: toffic
Skoro masz problemy z czytaniem i myśleniem :goof:

: śr cze 04, 2008 20:00
autor: yahoo_p
toffic pisze:Skoro masz problemy z czytaniem i myśleniem :goof:
a ty z pisanie normalnych wypowiedzi, dłuższych niz kilka słów... wyjaśnij mi jak chcesz podpiać sonde z 2e do instalcji Rp :chytry: panie wszechwiedzący... może jakaś zagadke na ten temat ułóż :green_fuck:

: śr cze 04, 2008 20:45
autor: GTH
Przeciez patrze juz chyba 3 raz i napisal to jasno i wyraznie :chytry:

: śr cze 04, 2008 21:19
autor: toffic
yahoo_p pisze:wyjaśnij mi jak chcesz podpiać sonde z 2e do instalcji Rp :chytry: panie wszechwiedzący...
Wystarczy jak ci napisze kolor po kolorze gdzie wpiąć?? Ale wtedy odszczekasz swoje słowa?? :chytry:

: śr cze 04, 2008 23:28
autor: Superbeasto
Panowie nie bić mi sie tu! :green_fuck:
A tak serio... to ta sonda grzana ma 4 przewody... jak pisał już o tym yahoo_p.
co w takim razie? jak to rozwiązać, krok po kroku? modził już ktoś coś takiego?

[ Dodano: 04 Cze 2008 23:32 ]
Chodzi mi o to, czy motanie z tą sondą nie zmieni czegoś w pracy silnika, jeżeli zamontuje tą grzaną i w tym miejscu a nie innym.

: czw cze 05, 2008 00:05
autor: gumiś
wez lepiej tego nie zakładaj,bo to ci i tak nic nie da,a tal wogule wykrecenie kolektora na aucie to nie bedzie taka prosta sprawa, :smoke: ,narobisz sie a i tak nic nie uzyskasz.

: czw cze 05, 2008 00:19
autor: Superbeasto
Ide śladami Droopsa, który w swoim aucie zastosował wałek z PF, i kolektor 4-2-1... ponoć auto stało się dynamiczniejsze... wałek już mam, a na kolektor poluje... tylko, że on robił kolektor ponoć sam.

: czw cze 05, 2008 00:22
autor: gumiś
też tak kiedys dłubałem nie warto,wrzucaj od razu 16v,albo vr.

: czw cze 05, 2008 00:25
autor: yahoo_p
Superbeasto pisze:Ide śladami Droopsa, który w swoim aucie zastosował wałek z PF, i kolektor 4-2-1... ponoć auto stało się dynamiczniejsze... wałek już mam, a na kolektor poluje... tylko, że on robił kolektor ponoć sam.
droopsowi na hamowni wyskoczylo 99 kucy... znam go. mial walek z pf, kolektor z wydechem przelotowym, obrobiona glowice, dolot. co do jego opowieści trzeba brać z przymrurzeniem oka, lubi troche koloryzowac...


ja mam u siebie obrobiona glowice, splanowana i spasowana z kolektorami, walek z 2E, lekkie kolo zamachowe, planuje jeszcze zrobic dolot i wydech z kolektor z 2E... potem shamuje,
ścigalem się wczoraj z 2.0 115KM i powiem ze 1-1,5 odstawalem, wiec jak narazie jestem zadowolony

: czw cze 05, 2008 00:36
autor: Superbeasto
gumiś pisze:wrzucaj od razu 16v,albo vr
miałem już 16V kupioną, ale instalacja była w opłkanym stanie, wiec go opchnąłem. Wiem, że nie osiągnę nie wiadomo jakich przyrostów mocy, chcę tylko trochę usprawnić swojego Rp-ka. Silnik mam po remoncie, a takie dodatki mogą mu dać nowy "oddech". Nie spodziewam się cudów. Bo o robieniu Rp'ka czytałem już nie jedno... a raczej jedno: nie warto. Ale w taki a nie innym sposób będę realizował swoją pasję.
yahoo_p pisze:ścigalem się wczoraj z 2.0 115KM i powiem ze 1-1,5 odstawalem
jak na różnicę 25KM nie jest źle, a więc warto troszkę dłubnąć w "nierozwojowym" silniku. :bigok:

: czw cze 05, 2008 00:48
autor: yahoo_p
Superbeasto pisze:
gumiś pisze:wrzucaj od razu 16v,albo vr
miałem już 16V kupioną, ale instalacja była w opłkanym stanie, wiec go opchnąłem. Wiem, że nie osiągnę nie wiadomo jakich przyrostów mocy, chcę tylko trochę usprawnić swojego Rp-ka. Silnik mam po remoncie, a takie dodatki mogą mu dać nowy "oddech". Nie spodziewam się cudów. Bo o robieniu Rp'ka czytałem już nie jedno... a raczej jedno: nie warto. Ale w taki a nie innym sposób będę realizował swoją pasję.
yahoo_p pisze:ścigalem się wczoraj z 2.0 115KM i powiem ze 1-1,5 odstawalem
jak na różnicę 25KM nie jest źle, a więc warto troszkę dłubnąć w "nierozwojowym" silniku. :bigok:
dobrze gadasz, ja się ścigalem z użytkownikiem pusty
http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... le&u=25183
on ma wydech przelotowy w swoim 2E, powiem że jestem zadowolony z wyniku, musze sie ustawic z jakims 1.8 :bajer:

: czw cze 05, 2008 07:34
autor: gumiś
ja tez miałem silnik z niepewną instalacją,meczyło mnie to że to mechaniczny wtrysk,kupiłem wiązke kompa i wszystkie potrzebne rzeczy i mam digi,i jestem zadowolony,troszke było roboty bo listwe trzeba było wyspawać i dolot odpowiedni zrobić,ale jest gitara,silnik wyremontowany i robi robote jak sie patrzy :pub:

: czw cze 05, 2008 09:58
autor: Superbeasto
Panowie, ale temat zszedł na tor boczny. Ma ktoś jeszcze jakieś uwagi co do montażu sondy w takim silniku, jak Rp z takim wydechem a nie innym?

[ Dodano: 05 Cze 2008 10:04 ]
toffic pisze:Skoro masz problemy z czytaniem i myśleniem
widocznie ja mam takowe problemy... bo nadal nic konkretnego nie wywnioskowałem z tego wszystkiego. Czyli, gdzie umieścić tą sondę? Wnioskuje - tam gdzie portki schodzą się w jedno. Dalej, jaka ta sonda? - wnioskuje, że grzana z 4 przewodami! no a dalej? jak ją podpiąć, skoro sonda z RP ma jeden przewód? - tego nie wywnioskowałem. I najważniejsze! Jak to zrobić tak, żeby nie było przekłamań.

[ Dodano: 05 Cze 2008 10:05 ]
yahoo_p pisze: ty z pisanie normalnych wypowiedzi, dłuższych niz kilka słów
- mogę Ci dać punkt za to! :bigok:

: czw cze 05, 2008 16:26
autor: GTH
Te 4 przewody to nic innego jak masa, sygnal i 2 przewody grzalki. Pomysl troszke i dzialaj :bajer:
Pozdrawiam GTH