Strona 2 z 3

: pn mar 24, 2008 01:49
autor: guti
:)kazdy jakos zaczynał :) To tez dziala w druga strone :D Forum Master tez moze byc czasami mylne :)

: śr mar 26, 2008 19:54
autor: Superbeasto
Panowie a ja mam metodę na RP-ka, która daje około 50KM więcej!!! SERIO! zaprezentuję ją na fotce... myślę, że taki "tuning" wersji Gt ma jak największy sens, toż to tylko "i" mu brakuje do GT-i... :bigok: Obrazek

: sob mar 29, 2008 12:26
autor: sillas
u mnie w aucie jest to mk2
silnik był rp- przetoczyło sie to na zmiane głowicy od pb wraz z osprzetem wynik na hamowni to z 90 ps na 109 oczywiscie kanały wszystkie polerowane itd.,potem silnik kupiłem od kolegi włozylismy barana 4-2-1,przestawiony lekko zapłon, pomiar na hamowni 117 i niutów tez przybyło i jezdzi troszku,ale ide chyba dalej z tematem,
sumujac pewnie wydatki ktos napisze kup lepiej 16 lub vr,
ale vr to chyba wiekszosc troszke zajechane

: sob mar 29, 2008 16:34
autor: guti
sillas pisze:ale vr to chyba wiekszosc troszke zajechane
a 16V ?

: sob mar 29, 2008 16:56
autor: sillas
guti pisze:a 16V ?
moze byc zdrów jak ktos dba,a moze byc ze do remontu tu jak w loteri no chyba ze pewne zródło

: sob mar 29, 2008 18:13
autor: Dystans6
Ja tak sobie mysle powoli kupic silnik KR nawet do remontu i zrobic mu remont pomalu wszystko skompletowac co potrzebne jest do swapa tylko nie wiem caly czas czy sie za to zabierac bo nie wiem jakie to beda koszta mniej wiecej .Moze ktos sie orientuje z was jak swapnac rp-ka na kr-a czy duzo jest przeróbek na co zwrócic uwage itp moze jakis temat by ktoś podrzucil no bo mialem robić rp-ka ale skoro to za duze koszta to nie bede pchal kasy w to ..

: sob mar 29, 2008 23:38
autor: Superbeasto
Dystans6 pisze:Ja tak sobie mysle powoli kupic silnik KR nawet do remontu i zrobic mu remont pomalu wszystko skompletowac co potrzebne jest do swapa
tak też ja robię i popieram kolegę w 100%. tylko tyle, że ja kupiłem KR, a okazał się PL :goof:

: czw kwie 03, 2008 00:02
autor: Dystans6
A jeszcze tak nadmienie w temacie o chipie bo znalazlem jakis ciekawy który sie niby do Rp-ka nadaje wiem ze niby wiekszosc tych chipow to kupa gowna ale ten jakis mi sie wydał normalny bo podnosi moc o okolo 10 koni w co watpie troche ale nie jest to jakis badziew moze jaki reklamuja ze za 9 czy 12 zł wzrosnie 45 koni a ten jest dosc drogi bo ponad dwie stówki i mnie to zastanowilo co myslicie o tym zapodaje link http://moto.allegro.pl/item334205916_ch ... _90ps.html

: czw kwie 03, 2008 09:09
autor: sillas
Dystans6, to kup,pojedz na hamownie,zmierz co i jak,zamontuj go i powiedz co jest ok,

: czw kwie 03, 2008 09:58
autor: guti
Dystans6, ale sie usmialem :D 12 KM za 200 zł ? no suupeer :D jeszcze w wolnossaku :D to sa te same które sa za 9 zł ale sprzedajacy polapał sie ze za tanio nie moze sprzedawac :D
napisz do kolesia ze jak zamontuje Ci to badziewie, wjedziesz na hamownie przed montowaniem i po , jezeli bedzie przyrost mocy taki jak on pisze, to wtedy mu zapłacisz, zobaczysz jak bedzie sie tłumaczył.

: czw kwie 03, 2008 10:03
autor: evolution
Dystans6 pisze:a ten jest dosc drogi bo ponad dwie stówki
hm dobry chiptuning kosztuje kilka razy wiecej zawsze w kwotach z 4 cyframi

: czw kwie 03, 2008 10:07
autor: guti
hm dobry chiptuning kosztuje kilka razy wiecej zawsze w kwotach z 4 cyframi
amen

: czw kwie 03, 2008 12:08
autor: Dystans6
no własnie tak tez myslalem jak by dał te 5 koni to bylo by juz zajebiscie ale nie 12 czy 10 takie rzeczy to w erze robia nic koncze temat pzdr!!

: czw kwie 03, 2008 12:14
autor: guti
Dystans6 pisze:takie rzeczy to w erze robia
u nas takich rzeczy tez nie robia :D