Strona 2 z 2

: wt sty 08, 2008 20:13
autor: [QT]Devil
toffic pisze:
Toffic a w jaki sposób odcinany jest dopływ beny na gazniku?
A w jaki sposób na wtrysku, no chyba że bedzie miał sterownik z możliwościa rozciecia.
No OK, może dać przekaźnik, choć ja wole wykorzystać emulator w kompie (prawie wszystkie II gen to mają)

:pub:

: wt sty 08, 2008 23:45
autor: bvw08
albo zostań przy gaźniku tyle że innym, mam u siebie założonego webera i smiga nieźle pali t troszkę mniej , więcej mocy, i niema problemów tak jak przy pieru 2e2 bo w weberze niema co się popsuć a cały zestaw naprawczy kosztuje 30 zł z uszczelkami :hmm: . Jedyny problem to taki że jest ciasno pod maską bo weber jest wyższy ale pozatym to ma same +

: śr sty 09, 2008 00:50
autor: gedeon77
Ot i powiedział RFowiec...a jaki to weber,jakiś konkretny model? Montowałeś według porady KamilaW? Mam dostęp do polonezowskich i fiatowskich gaźników...podejdzie?Ogólnie to chyba warto jakiś w dobrym stanie,zregenerować i wdziać co?Jakieś jeszcze konkretne rady?
No proszę,miał być swap,później wtrysk,a skończy się tylko na gaźniku?Ale po co sobie komplikować,może będzie dobrze,bo pierburg mnie czasami dobija...

Ogólnie kumpel złomuje samochody i mam dostęp do różnych gaźników,teraz np. Corsa 1.2,polonez,sieraa,fiesta 1.1 i inne,z czego najlepiej by podszedł?

: wt sty 15, 2008 23:07
autor: bvw08
Ja montowałem wg porady kamilaW i jest dobrze troszkę pracy i rzeźby jest ale i tak mniej jak przy wtrysku. A efekty są warte. Mam założonego Fos 34 dchd chyba 18. 2 przepustnicę ma sterowaną podcisnieniem i działa to bardzo prosto i bezproblemowo i pojawia się przyjemny ciąg prawie jakby turbo albo jak vtec w hondach. No i cała operacja nie wyjdzie cię drożej jak 100 zł + parę :pub: