Strona 2 z 2

: czw sty 03, 2008 09:47
autor: exec
Tylko ciekaw jestem jak dodasz koszty zakupu ABFa, obrobki glowicy i swapu to ile pesos na to pojdzie.

: czw sty 03, 2008 11:20
autor: pduren
ktorego z nich by nie chcial to i tak sa koszty wiec jaka roznica a z tego co wyczytalem to ABF-a juz ma wiec teraz to kosmetyka zrobic glowe i wlozyc w karoserie.
a tak poza tym to w tej chwili ABF jest w cenie w jakiej jeszcze nie dawno były KR-y czy jakies inne zabytki tech chetnie kupowane. 2 lata temu za KR-a wziąlem 1.5tys zl a dzisiaj za tyle kupujesz ABF ktory jest chyba najmniej awaryjna VW jednostka ze spalaniem od 6-12l/100km.
gdyby nie wymiana oleju to od 2 lat nie otwieralbym maski w swoim.
POLECAM ABF-a
pozdro

: czw sty 03, 2008 13:37
autor: g-zone
A jest sens doprężać silnik????, bo jak już coś to chciałbym mocne N/A z ABFa.... , opłaca się odrazu kupować wtryski z PG do mojego ??bo są chyba troche mocniejsze niż z ABFa...??

: czw sty 03, 2008 14:47
autor: pduren
ja swojego doprezylem, cos ok 1mm nizej glowa i to raczej max bo nizej to raczej zaworki moga sie "skurczyc"..... a jesli chodzi o wtryski to moim zdaniem nie ma sensu bo i tak kazdy ABF jest przelany w serii. po zalozeniu SMT do swojego na pierwszej mapie tj N/A trzeba bylo zdjac troche paliwa bo lał nie potrzebnie duzo a na drugiej spokojnie mozna sporo podniesc ich wydajnosc. jesli juz to po dobrej obrobce glowy dobrze bylo by zapodac wieksza przepustnice ktorej sam jeszcze nie mam bo nie za bardzo wiem od czego podpasowac, podobno z VR-a pasuje ale nie wiele wieksza wiec sobie odpuscilem. gdzies mam ze dwie ale nawet nie przymierzalem bo podobno nie warto.

: czw sty 03, 2008 17:08
autor: g-zone
Zastanawiam się nad średnicą wydechu , chciałbym zrobić taki który będzie dobry do mocnego N/A i starczał na Turbo lub Kompressor jeśli bym kiedyś zakładał , myślałem o średnicy ok 60 mm, będzie dobra???? czy może jak już to 2,5 cala ??? nie rozluzni to za bardzo wydechu??

: pt sty 04, 2008 03:27
autor: [QT]Devil
pduren co do tego że ABFy sa takie tanie to się nie zgodzę, za dobrą jednostkę liczą sobie nawet do 2.000 oczywiście gołą.

g-zone sprzęgło powinno dać radę, zrobiłem identycznego swapa jak Ty planujesz tzn z 2.0 GTi na ABFa przy czym skrzynie zostawiłem od 2E. Skrzynia to CHE narazie daje radę, przy tych modach co planujesz moment ci mocno nie podskoczy powinna wytrzymać.

Aha co do wydechu to ten temat też przerabiałem dowiedziałem się że auta z ABFem miały średnicę wydechu 55, natomiast pewnie wiesz że Twoje GTi ma 50. Też muszę przerobić ale zrobie 60.

: pt sty 04, 2008 11:00
autor: pduren
[quote="[QT]Devil"]pduren co do tego że ABFy sa takie tanie to się nie zgodzę, za dobrą jednostkę liczą sobie nawet do 2.000 oczywiście gołą.

to zalezy gzie i jak szukasz na allegro sa i po 4 tys.
ja kupiłem dla kolegi silnik w lodzi za 1.4zl z wiazka i ecu jak po niego pojechalem to jeszcze byl w aucie.

: pt sty 04, 2008 22:18
autor: [QT]Devil
To był fart :) Pozatym w jakim stanie?

: pt sty 04, 2008 22:40
autor: pduren
to nie fart takie sa ceny teraz, niedlugo pozniej kupilem rozbite toledo z ABFem odpalającm za nie cale 3tyś teraz mialem do kupienia kolejne w podobnej cenie, wszystkie sprawne jezdzace do tej pory tylko wlozylem je juz w inne karoserie(mkII).

: pt sty 04, 2008 23:43
autor: Cinek
z doświadczenia powiem że za 7 tyś dobrego TDI nie włożysz. ABFa jak najbardziej, może i jakieś świeże 1.8T bez szaleństw by sie udało