[Golf Mk3] silnik 3.2 V6 od Audi TT

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » czw sty 10, 2008 20:16

Poprzecznie to vr6 24v (vr po liftingu :)) a wzdlucnie w audikach siedzialy prawdziwe v`ki wiec to tak czy inaczej co innego sam silnik wejdzie jak chcesz jeszcze skrzyni sie pozbyc to skrzynka od VR`a 12v pasi jak ta lala :) jak bedzie kolega chcial sie skrzyni pozbyc napisz PW POZDRO



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » czw sty 10, 2008 23:18

No tak ale tu mowa o silniku z audi TT wec poprzecznie, to jakby nie patrzec jest to samo co r32 wiec VR6. pozdrawiam i czekam na to co wyjdzie z tego swapa.



Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » sob sty 12, 2008 16:49

Marioo pisze:No tak ale tu mowa o silniku z audi TT wec poprzecznie, to jakby nie patrzec jest to samo co r32 wiec VR6. pozdrawiam i czekam na to co wyjdzie z tego swapa.
To sa te same silniki, czyli VR 3,2 , taka motorownia jest w Golfie r32 IV i V , nowe Audi A3 i TTka stara i nowa maja także ten silnik, wydaje mi się nawet że w Touaregu i Porsche Cayenne wystepuje ten silnik, choc nie jestem na 100% pewien czy tam motor 3,2 jest połozony wzdłuznie czy poprzecznie .. W nowym Pasacie mamy już nawet VRa 3,6..
Apropos swapu - kolega wsadził kilka miesiecy temu klientowi do mk3 VRa 2,8 24v, wczesniej siedział VR 12v, zatem robota była ułatwiona, czujniki wszystkie i wiązka zostala ze starego VRa i podpieta została do nowszego.. Wszystko trybi. Z takim 3,2 zrobiłbym podobnie, wózek, od mk3 VR, instalacje i czujniki od starego VRa..



Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » sob sty 12, 2008 16:57

kkk13 pisze:mk3 VRa 2,8 24v
a te 24V to niebyły 2.9 czasem??



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob sty 12, 2008 17:06

2.8 204 ps


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » sob sty 12, 2008 23:35

Cosar 33GT pisze:kkk13 napisał/a:
mk3 VRa 2,8 24v
a te 24V to niebyły 2.9 czasem??
nie 2.9 to byly w corrado i golfie i passacie syncro i mialy moc 190km, pozniej w golfie mk4 byly vr6 24v pojemnosci 2.8 i mialy moc 204km, nastepnym rozwinieciem vr6 w golfie byl r32 o pojemnosci 3.2 i mocy 240km nastepnie w mk5 i pochodnych z grupy vag montowanych poprzecznie( tak jak kolega wczesniej pisal nie wiem jak jest z tymi wzdluznie) mialy 250 do chyba 280km ale tez nie jestem pewny. pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości