Strona 2 z 2

: wt maja 17, 2005 23:32
autor: naum
właśnie takową mam pompę.

: czw maja 19, 2005 01:28
autor: Krzylu
no to kolego niemasz 1V
tylko JR MF
bo zakladam ze niemasz IC

: czw maja 19, 2005 15:04
autor: naum
ale silnik mam 1V! - taki numer jest na bloku silnika i w papierach.
IC nie mam, ale przydałby się, bo jednak jest strata mocy, gdy temperaturka skoczy. Zastanawiam się właśnie czy jest sens zakładania IC. Wiem, że turbo nie jest chłodzone cieczą. Chodniczkę to można od jakiegoś innego autka zamontować, a jeśli chodzi o przewody do IC, to kolega z pracy ma się dowiedzieć o ich średnicę i wtedy można by było coś działać - wiem, że są silikonowe.

Może ktoś montował IC do golfiera 1V i mógłby coś na ten temat powiedzieć?!

: sob maja 21, 2005 12:40
autor: Krzylu
no to masz pompe wtryskowa od JR
a bebechy od 1V
niewiem czym sie roznia ale duzo ludzi majac 1V i przerabia na Jr zaczyna własnie od pompy wtryskowej

: śr maja 25, 2005 01:27
autor: naum
Skoro ten "grzybek" jest połączony przewodem z kolektorem, to i kolektor mam inny niż w 1V?

: śr maja 25, 2005 01:41
autor: Krzylu
raczej tak
czyli wynika z tego ze masz cala gore od Jr a doł od 1V
czyli dobrze
albo zle
moze silnik kuty

: śr maja 25, 2005 08:16
autor: Trochim
kolektor w 1V ma zaslepke na taki przewód, rózni się od pozotałych TD tym że nie ma dodatkowego zaworu bezpieczeństwa w kolektorze ssącym (takie czarne cuś z lewej strony).

poprostu poprzedni właściciel zaoszczędził Tobie wydatku na pompe wtryskową :bigok:

: śr maja 25, 2005 11:58
autor: naum
Turbosprężary nie muszę wymieniać (ciekaw jestem, czy też nie zostało wymienione), bo przecież mogę zwiększyć doładowanie do 0,9 bara na tej, którą obecnie mam podłączając manometr - dobrze myślę?

Dziś dostałem maila do firmy "STK" i wynika z niego, że turbosprężarka od 1V jest droższa od JR :jezor: o 50 ojro.

: śr maja 25, 2005 16:53
autor: Jack_Boa
Czolem!!
Nie tak dawno bo wczoraj dokonalem pomiaru spalania.
Mysle ze byl dosc dokladny gdyz ledwo co dojechalem do domu :).
Otoz przejezdzajac dokladnie 208 km samochod spalil 11 litrow (OO+uszlachetniacze)+ resztki z poprzedniego tankowania mysle ze jakies gora 1.5 litra.Cykl byl mieszany w stosunku 85%(trasa, ja + 4 pasazerow) 15% .Wiekszosc trasy Torun-Bydgoszcz jechalem w granicach 100-110 km/h, czasem sie depnelo do 120km/h.
Wychodzi wiec ze spalanie wyszlo w granicach 5.5-5.7 l na 100 km.
Silnik to 1v.
Moje dzisiejsze pytanie to kwestia zmiany kółek na wieksze a wskazanie predkosciomierza. W jakich granicach jest ono bledne przy zmianie 13 na 14'.
Pozdrawiam

: śr maja 25, 2005 17:09
autor: Wojtas_18
Kolego Trochim tak sie skład ze ja mam to cosik po lewej stronie kolektoro mój silnik to 1V.Tylko ze jest ona nie podłoczona do rury podajacej powietrze do silnike

: śr maja 25, 2005 22:33
autor: Krzylu
co do opon
pewnie masz gdzies (na drzwiach)tabliczke gdzie jest rozmiar opon jakie przewiduje producent w twoim przypadku:
155R13
175/70R13
185/60R14