Strona 2 z 2

: pn gru 17, 2007 13:55
autor: Marszall
no to po tłokach z GTI kompresja wzrosła ci do jakieś 10 tak??? a po splanowaniu jak to wygląda???
Zdrowe to jest dla silnika/uszczelki głowicy???

: pn gru 17, 2007 14:02
autor: toffic
Stukow nie bedzie.W scirocco mam silnik JH stopien sprezania 8.5 zalozylem tloki od gti i splanowalem glowice 1mm i stukow zadnych nie ma
A ile masz w sumie??

: pn gru 17, 2007 17:44
autor: gtx
toffic pisze:
Stukow nie bedzie.W scirocco mam silnik JH stopien sprezania 8.5 zalozylem tloki od gti i splanowalem glowice 1mm i stukow zadnych nie ma
A ile masz w sumie??
Tloki z korbami od gti i tak samo glowica.Nie obliczalem tego ale napewno jest taki sam jak w gti albo moze ciut wiecej bo glowica poszla 1mm w dol.

: wt gru 18, 2007 18:06
autor: Golf GTi
Mierzenia na "oko" ,ja juz cos moge na ten temat powiedzieć, w sumie PF ma 10:1 , ty obnizyles glowce o 1mm to 11:1 bedzie, albo i nie, trzeba zmiezyc.

: wt gru 18, 2007 18:47
autor: Marszall
hmm, tak skoro jesteśmy w temacie wyciągania ukrytych rezerw mocy z silnika to już wiemy że splanowanie głowicy 1mm nie zaszkodzi. A co jeśli chodzi o koło zamachowe??? Da sie np do RP czy PF'a zastosować jakieś lżejsze koło zamachowe np od innego motoru 1.8 czy 1.6???

czy wogóle zabawa z kołem zamachowym ma sens??

: wt gru 18, 2007 18:57
autor: GRZANA
Marszall, w tych silnikach juz jest najlzejsze seryjne kolo

: wt gru 18, 2007 19:05
autor: Golf GTi
Jak chcesz to dowaz kolo , poprawi sie gora, tylko bedzie sie troszke gozej na obroty wchodzil.

: wt gru 18, 2007 19:37
autor: Marszall
no ja myślałem że na obroty to się będzie dobrze wkręcał, poprostu będzie miał lżej :bigok:
czyli co koło od RP / PF i nie ma się co bawić??

: wt gru 18, 2007 20:41
autor: gtx
Golf GTi pisze:Mierzenia na "oko" ,ja juz cos moge na ten temat powiedzieć, w sumie PF ma 10:1 , ty obnizyles glowce o 1mm to 11:1 bedzie, albo i nie, trzeba zmiezyc.
Tylko ty planowales ponad 2mm :jezor: ja tylko 1mm i to jest w miare bezpieczne planowanie.Jak obliczyles ze jest 11:1 :hmm: bo moim zdaniem tyle nie ma.

: wt gru 18, 2007 21:07
autor: toffic
gtx pisze:Tylko ty planowales ponad 2mm :jezor: ja tylko 1mm i to jest w miare bezpieczne planowanie.Jak obliczyles ze jest 11:1 :hmm: bo moim zdaniem tyle nie ma.
On zmierzył i tyle wyszłoP.S. Jak dla mnie to nie było ponad 2mm

: wt gru 18, 2007 23:06
autor: mazda82
Ja posiadam GX z małym planem głowicy, odelżonym i wyważonym kołem. Silnik łatwo wkreca sie na obroty i furka leci jak pocisk :grin:

: wt gru 18, 2007 23:34
autor: yahoo_p
mazda82 pisze:Ja posiadam GX z małym planem głowicy, odelżonym i wyważonym kołem. Silnik łatwo wkreca sie na obroty i furka leci jak pocisk :grin:
a masz problem z wolnymi obrotami przez to kolo czy nie???

: śr gru 19, 2007 00:02
autor: Golf GTi
Tak zarzekal sie fachowiec ze 2,5mm bylo ,ale mu sie cos chyba popierniczylo, bo jest 11:1 jak w ryj strzelil. A wrocim jeszzcze do tego nieszczesnego kola, to prawda ze bedzie sie lepiej zbieral ,ale gora tak ci spadnie ze autoprzestanie ciagnac powyzej 5500 , problemu z wolnymi nie bedzie, jak chcesz zyskac gore to poszukaj ciezszego ,albo dowaz to. To tylko czyjes glupie stwierdzenie ze w 1,8 8v kolo daje niewadomo co , w 16V owszem ,ale to zupelnie inny motorek. Ludzie zejście na ziemie , nie takimi metodami sie zyskuje ps i NM, niech ci co sie znaja powiedza swoje 3 slowa.

: śr gru 19, 2007 20:26
autor: mazda82
Problemy z obrotami były kiedy sonda poszła, teraz jest ok.
Ja nie oczekuje że jetta bedzie fruwać po 200km/h ważne by miała kopa do wyprzedzania i ciagniecia przyczepy. Prędkość 160km/h mi starcza, nie docisnołem go do jego granic bo mi go szkoda. Od wiekszych predkości mam motocykl :bigok:
Nie jestem mchanikiem wieć kłucił się nie bede ale osiągi poprawione po moich modach.