Strona 2 z 4

: czw lis 08, 2007 22:29
autor: Grzembol
to moze podepne sie do tematu...
chcialbym troche zwiakszyc moc w swoim MK2 RF1.6 tylko ze z LPG...od czego musialbym zaczac zeby przybylo mu troszke mocy? i czy w ogole jest to mozliwe ? :chytry:

: czw lis 08, 2007 22:39
autor: andrew19_86
Grzembol pisze:to moze podepne sie do tematu...
chcialbym troche zwiakszyc moc w swoim MK2 RF1.6 tylko ze z LPG...od czego musialbym zaczac zeby przybylo mu troszke mocy? i czy w ogole jest to mozliwe ? :chytry:
zmień silnik :bigok: ,bo z gó**a bata nie ukręcisz...coś tam możesz wykrzesać,ale wywal gaz i załóż sobie gaźnik webera,wtedy bedzie lepiej :bigok:

: czw lis 08, 2007 23:02
autor: Grzembol
andrew19_86 pisze:
Grzembol pisze:to moze podepne sie do tematu...
chcialbym troche zwiakszyc moc w swoim MK2 RF1.6 tylko ze z LPG...od czego musialbym zaczac zeby przybylo mu troszke mocy? i czy w ogole jest to mozliwe ? :chytry:
zmień silnik :bigok: ,bo z gó**a bata nie ukręcisz...coś tam możesz wykrzesać,ale wywal gaz i załóż sobie gaźnik webera,wtedy bedzie lepiej :bigok:
wywal gaz....to nie takie latwe...bo na benzynie cos niebardzo mi chce smigac autko....jak zaczyna wchodzic na wyzsze obroty (ciezko powiedziec ile dokladnie bo nie mam obrotka) ale tak ok.80km/h na 3cim biegu autko przestaje ciągnąć....tak jakby brakowalo mu paliwa...i nie wiem co to...czy poprostu za malo pow.dostaje na benzynce,czy z gaźnikiem cos nie halo...

ile tak moglbym wykrzesac mocy bez wywalania LPG ? i bez robienie swap'u i co musialbym wymienic ?

: pt lis 09, 2007 00:17
autor: toffic
andrew19_86 pisze:ale wywal gaz
A po co?? Na DOBRYM podtlenku LPG będzie miał więcej KM :bigok: a koszty i tak wyjdą mniejsze niż jazda na benie

: pt lis 09, 2007 11:42
autor: Grzembol
toffic pisze:
andrew19_86 pisze:ale wywal gaz
A po co?? Na DOBRYM podtlenku LPG będzie miał więcej KM :bigok: a koszty i tak wyjdą mniejsze niż jazda na benie
co masz na mysli? jakie modyfikacje musialbym przeprowadzic ? czy zainstalowanie BLOS-a cos zmieni?

: pt lis 09, 2007 13:37
autor: Cosar 33GT
Grzembol pisze:RF1.6
nierozojowy silnik... jest na gaźniku pierburg 2e2 (tutaj można założyć wiekszy gaźnik albo jak ktos sie zna powojować z tym). recepte podam taką samą :bigok: wałek w głowice i bedzie troche lepiej (wałek od 1.8 RP możesz wsadzić a czy od 1.8 PF bedzie pasował to niewiem ale jakby pasował to prawdopodobnie byłby lepszy).

: pt lis 09, 2007 17:36
autor: Grzembol
Cosar 33GT pisze:
Grzembol pisze:RF1.6
nierozojowy silnik... jest na gaźniku pierburg 2e2 (tutaj można założyć wiekszy gaźnik albo jak ktos sie zna powojować z tym). recepte podam taką samą :bigok: wałek w głowice i bedzie troche lepiej (wałek od 1.8 RP możesz wsadzić a czy od 1.8 PF bedzie pasował to niewiem ale jakby pasował to prawdopodobnie byłby lepszy).
wiekszy...czyli jaki ? nie znam sie i nie chcialbym walczyc z tym gaznikiem...

a tak przy okazji...co to moze byc ze na benzynce po przekroczeniu pewnej predkosci nie ma juz mocy? brak doplywu powietrza ? usuniete przy instalowacji gazu ?

: pt lis 09, 2007 17:41
autor: Cosar 33GT
Grzembol pisze:co to moze byc ze na benzynce po przekroczeniu pewnej predkosci nie ma juz mocy
jakiej prędkości? na postoju jak depniesz w gaz tez go tak muli?

[ Dodano: 09 Lis 2007 16:43 ]
Grzembol pisze:wiekszy...czyli jaki
jakiś solex zapewne bo takowe były montowane przez VW... ale jaki to juz sam musisz sobie poszukać tego

: pt lis 09, 2007 17:44
autor: Grzembol
Cosar 33GT pisze:
Grzembol pisze:co to moze byc ze na benzynce po przekroczeniu pewnej predkosci nie ma juz mocy
jakiej prędkości? na postoju jak depniesz w gaz tez go tak muli?
nie...to sie zwija....powiedzmy na 3cim biegu ok.80km/h juz muł...nkurcze,nie powiem ci dokladnie jak sie dzieje np.na 2gim biegu...od jakiej predkosci,ale gdziej po 60km/h.Dodam ze na LPG nic takiego sie nie dzieje.

: pt lis 09, 2007 18:08
autor: Cosar 33GT
To może być pompa paliwa albo przwód paliwowy (może paliwo jakieś lipne?)... ale skoro masz tam gaźnik to może też być coś z gaźniekiem (a jak z gaźnikiem to jest cała litania przyczyn). Normalnie na luzie jak depniesz w gaz to sie wkręca na obroty do końca czy nie? Zobacz pompe najpierw

Normalnie takie mk2 1.6 dwójką powinno iść do 80.

Jak na LPG sie niedzieje to zapłon i rozrząd raczej dobre.

: pt lis 09, 2007 18:16
autor: Grzembol
Cosar 33GT pisze:To może być pompa paliwa albo przwód paliwowy (może paliwo jakieś lipne?)... ale skoro masz tam gaźnik to może też być coś z gaźniekiem (a jak z gaźnikiem to jest cała litania przyczyn). Normalnie na luzie jak depniesz w gaz to sie wkręca na obroty do końca czy nie? Zobacz pompe najpierw

Normalnie takie mk2 1.6 dwójką powinno iść do 80.

Jak na LPG sie niedzieje to zapłon i rozrząd raczej dobre.
rozrzad nowy....paliwko z Shella...zawsze bylo tam tankowane to chyba nie to...kurcze...nie sprawdzalem czy na luzie sie wkreca do konca...sprawdze...a moze byc gaznik wysuszony przez gaz?

ktora pompe?w baku?czy przy silniku? w jaki sposob sprawdzic?

: pn lis 12, 2007 20:26
autor: m3tal
Cosar 33GT pisze:Normalnie takie mk2 1.6 dwójką powinno iść do 80.
mojego PN-a ze skrzynią 4S rozbujałem prawie do setki na dwójce... :) i dopiero wtedy skończyły się obroty.

A co do problemu Grzembola - to jest właśnie urok jazdy zapalniczką... gdybym miał strzelać, co jest przyczyną, to postawiłbym na układ dolotowy - przy instalacji gazu często dłubie się dolot, żeby go dostosować do innego paliwa i przez to na benzynie może dostawać za mało powietrza, bo jest po prostu przytkany i ma za niski przepływ. druga opcja to układ paliwowy - filtr lub przewody zasyfione od niezbyt częstego używania, albo faktycznie padłą któraś pompa - z tego samego powodu zresztą...

: pn lis 12, 2007 23:35
autor: Grzembol
m3tal, wlasnie wydaje mi sie ze za malo powietrza dostaje i nie ma odpowiedniej mieszanki...uklad paliwowy nie wiem...pompa chyba nie bo chyba wcale by nie jechal na benzynce..tak mi sie wydaje logicznie rzecz biorąc.jakim sposobem szloby naprawic ten dolot? czy nie ma takiej opcji poki chce LPG ?

: wt lis 13, 2007 20:27
autor: m3tal
Grzembol pisze:jakim sposobem szloby naprawic ten dolot? czy nie ma takiej opcji poki chce LPG ?
no włśnie nie wiem, czy przypadkiem nie masz racji - póki chcesz w miarę normalnie działającego LPG, to możesz mieć problem z działaniem na benzynie. jest opcja, że dolot jest teraz "dostrojony" do LPG i nie będzie dobrze działał na jednym paliwie i drugim.