Strona 2 z 2

: pt kwie 29, 2005 11:10
autor: bronek85
przy tym moim golfie było coś kombinowane, podejrzewam że był to gaźnik i ktoś bo przerobił na jednopunkta, mam ucięte dwa niewielkie przewody od układu chłodzenia i sa one zaślepione, w stacji diagnostycznej powiedzieli że to mogło być podgrzewanie paliwa od gaxnika. A co do tego wtrysku wielopunktowego, to ile może to w przybliżeniu kosztować?? i czy bedzie to jakaś znaczaca poprawa w jeździe czy szkoda sobie du.. zawracać??? i ostatnie pytanko to co trzeba zmienić, sam wtrysk czy komputer itd??? dzieki za odp i rady!!!

: pt kwie 29, 2005 14:30
autor: Borys
bronek85 pisze:przy tym moim golfie było coś kombinowane, podejrzewam że był to gaźnik i ktoś bo przerobił na jednopunkta, mam ucięte dwa niewielkie przewody od układu chłodzenia i sa one zaślepione, w stacji diagnostycznej powiedzieli że to mogło być podgrzewanie paliwa od gaxnika. A co do tego wtrysku wielopunktowego, to ile może to w przybliżeniu kosztować?? i czy bedzie to jakaś znaczaca poprawa w jeździe czy szkoda sobie du.. zawracać??? i ostatnie pytanko to co trzeba zmienić, sam wtrysk czy komputer itd??? dzieki za odp i rady!!!
poprawa bedzie,
a trzeba zmienic wszystko, głowice wiazke silnika kolektor ssacy, przepsutnicekomputer aparatz zapłonowy, listwa wtryskowa z wtryskiwaczami.

: pn maja 02, 2005 01:35
autor: dominoh
Borys pytanie :jakie są koszta i ile jest wtedy kucy?

: śr maja 04, 2005 08:22
autor: asmo
mi znajomy zaproponował coś takiego i chyba się skuszę:
cytat:
"...obrobić całą głowice na 3stage czyli planowanie, polerka kanałów dolot+wylot i zwiększenie ich średnicy oraz polerka,odchudzenie i zmiana kształtu zaworór taka modyfikacja głowicy daje 15-20% przyrostu mocy a koszt 1200zł
Do tego jak najbardziej wałek sportowy z niemieckiej fabryki Motorsporta koszt 800-900zł..."

: pn maja 23, 2005 15:23
autor: cobra333
wolałbym zakupic wydech za 1200 zł co da mi lepszę osiągi bez osłabiania silnika i nieodwracalnych modów jak na poczatek .potem pomyslałbym o obróbce głowicy ZA barany metalowy katalizator i koncowy - 1200 a nic tak nie dało kopa odczuwalnego jak mod wydechu oczywiscie ze strumką naddżwiekowa z ceramicznym wkładem no i planowanie koła zamachowego było dopełnieniem tego Jak ci znowu zbraknie mocy to rozbierzesz głowice , I napewno nie ryczy i to dżwiek nie jest efekem złudnym jak dla niektórych amatorów buczenia , tylko praktyczne testy

: wt maja 24, 2005 01:54
autor: Borys
cobra333 pisze:wolałbym zakupic wydech za 1200 zł co da mi lepszę osiągi bez osłabiania silnika i nieodwracalnych modów jak na poczatek .potem pomyslałbym o obróbce głowicy ZA barany metalowy katalizator i koncowy - 1200 a nic tak nie dało kopa odczuwalnego jak mod wydechu oczywiscie ze strumką naddżwiekowa z ceramicznym wkładem no i planowanie koła zamachowego było dopełnieniem tego Jak ci znowu zbraknie mocy to rozbierzesz głowice , I napewno nie ryczy i to dżwiek nie jest efekem złudnym jak dla niektórych amatorów buczenia , tylko praktyczne testy

a ile taki wydech za 1200 daje?? i ta strumienica wkładem ceramicznym>
oprocz dzwieku? a i co wchodzi w skłąd takiego wydechu?

: śr maja 25, 2005 08:12
autor: asmo
za 1200 do dolfa II 1.8, "N" grupowy wydech nie wiem ile dokładnie daje ale coś około 15-20%

: śr maja 25, 2005 08:26
autor: Borys
asmo pisze:za 1200 do dolfa II 1.8, "N" grupowy wydech nie wiem ile dokładnie daje ale coś około 15-20%
masz na ten "N" grupowy wydech jakas oferte? cennik, link, adres, co wchodzi w jego skład dokldnie,

: śr maja 25, 2005 08:30
autor: asmo
u mnie na śląsku są dwie firmy z tego co wiem napewno MICHAEL TUNING SYSTEM I MS EXTREME TUNING tu masz gg do MS bedą na gg około 9.00 nr gg:8308272