Strona 2 z 4

: pn wrz 24, 2007 16:19
autor: Golf GTi
Wiem ze troszke przegiolem, ale on dosyc ladnie jezdzi, to fakt ze stuk jest na samej gore, ale musisz tez pamietac ze ten silnik nie jest nowy i kompresji ok 13-14 bar nie mial. Dzis mu zmierze zobaczymy ile wyjdzie. Moze Evo jakis chip na takie bolaczki???

: pn wrz 24, 2007 19:39
autor: evolution
TAK MAM JAKIS SPOSOB... najlepszy to znalezienie plaskiej plaszczyzny prostopadlej do osi i poziomu poruszania (po polsku sciana) rozpedzenie sie i wybicie sobie z glowy leczenia czegokolwiek programem bo on nic nie da.... nawet seryjny jest za mocny.

: pn wrz 24, 2007 21:17
autor: Golf GTi
To sie nazywa pomoc...

: pn wrz 24, 2007 21:28
autor: marceliii
Kurcze faktycznie słabiutko ten twój PF leci , mój na gazie dużo lepiej nagina , jak znajdę czas to zrobię filmik , a nic nie było dłubane .
Gdzieś tu w temacie wrzuciłem czasy jakie uzyskałem na poszczególnych biegach między 80 a 120 .
:(

: pn wrz 24, 2007 22:13
autor: GTO
teraz to pozostało tankowanie paliwa lotniczego...

: wt wrz 25, 2007 17:56
autor: gtx
Bez kitu cos slabo z tym golfem.Moje scirocco ktore ma zaledwie 80 km lepiej smiga. :jezor:

: wt wrz 25, 2007 19:23
autor: andrew19_86
gtx,nie ma sie co dziwić,kolega po swoich super modach ma całą sekunde w plecy :bigok:

: wt wrz 25, 2007 19:30
autor: marceliii
Zamiast paliwa lotniczego możesz spróbować go zagazować , w końcu to 112 oktanów , więc może i pójdzie .
:)
Albo zapłon opóźnić dość mocno .
:)

: wt wrz 25, 2007 19:44
autor: evolution
marceliii pisze:Zamiast paliwa lotniczego możesz spróbować go zagazować , w końcu to 112 oktanów , więc może i pójdzie .
:)
Albo zapłon opóźnić dość mocno .
:)
to i tak mu nie pomoze.....

: wt wrz 25, 2007 19:49
autor: marceliii
No cóż , trudno .
Zostaje Ci kupić moją głowicę .
:)

Sprawdź ustawienie rozrządu

: wt wrz 25, 2007 21:28
autor: a.d.a.m.
Na moje oko objawy są takie że przez obniżenie całej głowicy przez planowanie zabardzo przyspieszyłeś rozrząd. I stąd masz taki mocny dół. Jesli masz dostęp do regulowanego kółka rozrządu to spróbuj cofnąć o te 3mm rozrząd (czyli jakieś 4 stopnie). Bo z modyfikacji jakie zrobiłeś paliwa nie ma prawa brakować.

: wt wrz 25, 2007 22:55
autor: marceliii
Ciekawa teoria , można by popróbować pobawić się fasolkami , sam jestem ciekawy czy coś to da .
:)

: śr wrz 26, 2007 09:06
autor: Golf GTi
To nie dziwne ze nie jechal , zaplon +10st. przy 2000rpm, zmierzylem cisnienie paliwa przyok 5000rpm na 3-ce on ma niezale 2bar !!! -brakuje mu paliwa. Tk od 4000rpm jest wmiare ok 3bar ,alepozniej w oczach cisnienie leci. Silnik ma od 15,5 do 16,5 bar na garach.

[ Dodano: Sro Wrz 26, 2007 09:23 ]
Tak ma byc w orginginale:http://www.motofakty.pl/testy_i_porowna ... 3&typ=1927

[ Dodano: Sro Wrz 26, 2007 09:38 ]
To jak mam teraz ok 9 -pokladnie wczoraj po ustawieniu zaplonu 9,1s do 100 to jak moglem zepsuc???- Zeby nie bylo niejasnosci nawet GPS porzyczylem. A fabrycznie ma ponad 10s.

: śr wrz 26, 2007 09:54
autor: evolution
Golf GTi pisze:To nie dziwne ze nie jechal , zaplon +10st. przy 2000rpm, zmierzylem cisnienie paliwa przyok 5000rpm na 3-ce on ma niezale 2bar !!! -brakuje mu paliwa. Tk od 4000rpm jest wmiare ok 3bar ,alepozniej w oczach cisnienie leci. Silnik ma od 15,5 do 16,5 bar na garach.

[ Dodano: Sro Wrz 26, 2007 09:23 ]
Tak ma byc w orginginale:http://www.motofakty.pl/testy_i_porowna ... 3&typ=1927

[ Dodano: Sro Wrz 26, 2007 09:38 ]
To jak mam teraz ok 9 -pokladnie wczoraj po ustawieniu zaplonu 9,1s do 100 to jak moglem zepsuc???- Zeby nie bylo niejasnosci nawet GPS porzyczylem. A fabrycznie ma ponad 10s.
osle, bo juz nie moge, nie tliumacz sie ze pompa nie wydala bo to nie problem, cisnienie zawsze spada jak jest wyplyw na wtryskach... problem jest w silniku... przy cisnieniach rzedu 16 bar silnbik musi walczyc z wlasna kompresja na co traci duza czesc pracy wykonanej w innym cylindrze w tym czasie, do tego mla masa kola zamachowego poteguje ten problem... w celu uswiadomienia cie podam ci ze niezaleznie od tego jak splanujesz glowice srednie cisnienie spalania nie przekroczy 60 bar.. w seryjnym silniku zawsze przekracza 50 bar ( mowie o benzynie n/a) wiec procentowo biorac... nawet max parametry cisnien to masz 16 do 60 i 12 do 50.... w pierszym przypadku mamy 0,266(6)7 a w drugim 0.24 czyli dowaliles silnikowi strat o cale 2,666(6)7 procenta...
bewzmyslnie dowaliles stopnia i teraz leczyc powinienes i silnik i siebie z tej bezmyslnosci... robilem silniki na w ktorych powiekszalem komore spalania w celu poprawy osiagów...