Strona 2 z 4

: śr wrz 05, 2007 16:59
autor: marceliii
Wszyscy podzielają to zdanie , czy mam szukać jeszcze innego ?
:)

: śr wrz 05, 2007 17:06
autor: [QT]Devil
Nie wszyscy podzielają to zdanie :P
Mieszkam w Kępnie w woj.wielkopolskim koło ostrowa, jak chcesz to sie możemy spotkać :)

: śr wrz 05, 2007 17:33
autor: marceliii
Nie wiem czemu ale strasznie mnie kusi na takiego TDI .
Ktoś już mi polecał chyb a PD , teraz AFN .
:)
A gdzie kępno , to wiem , co tydzień jestem w Opatowie .
:D

: śr wrz 05, 2007 18:39
autor: toffic
PD troche inna bajka... koszty duuużo większe

: śr wrz 05, 2007 18:40
autor: djtom
sorry za ot, toffic, nie masz aparatu do 9a/abf?

: śr wrz 05, 2007 19:14
autor: [QT]Devil
Jak chcesz to Ci pokaże że ABF potrafi jechać :D

: śr wrz 05, 2007 19:45
autor: marceliii
Wiem że ABF potrafi , ale chyba jednak troszkę mało , ma około 30 niutków więcej od mojego PF-a z tym że potrafi się wyżej kręcić , przez co ta moc 150 KM , a w tym AFN-ie bo małych przeróbkach moment można mieć spokojnie ponad 300 niutków , i tanie koszta , i to chyba za nim przemawia .
:)
teraz będę chyba dokładnie kompletował info co będę potrzebował do swapu .
:)
No i skąd wiedzieć że silnik to AFN , bo mam kolesia co takie z Angli przywozi , ale nie chce żeby mnie w bambuko zrobił .
:D

: śr wrz 05, 2007 19:56
autor: djtom
Chyba jednak będzie swap na AFN-a
not o zobaczymy ile wytrzymasz :bigok:

: śr wrz 05, 2007 20:26
autor: CHUDY
ja wsadziłem do siebie ABF tydzien temu i powiem tyle ze zapidala ładnie.kiluje samochody ktore maja terortycznie duzo wiecej mocy.POLECAM

: śr wrz 05, 2007 20:29
autor: [QT]Devil
CHUDY :bigok:

: śr wrz 05, 2007 20:56
autor: toledo
180Nm przy 5-6 tys. to więcej niż 300Nm przy 2,5-3 tys. więc na dzieńdobry abf jest szybszy, ale jeśli do tuningu to diesel. Koszty dodatkowego 1KM w benie są drogie, a jak piszesz turbo nie wchodzi w grę.
Zastanawiam się czemu swap a nie sprzedaż i kupno diesla?
Gaz to niestety utrata koni, chociaż ja nie narzekam i przy cenie lpg poniżej 2zł koszty mogą być nawet niższe niż na ON.

: śr wrz 05, 2007 20:59
autor: toffic
u mnie LPG juz 2.17 :grrr:

: śr wrz 05, 2007 21:46
autor: [QT]Devil
Z ta utratą mocy na LPG to nie do końca prawda. Ja przy testach nie zauważyłem najmniejszej różnicy ale u mnie sprawa wygląda tak że sam sobie to stroje i troche czasu na to potrzeba.

: śr wrz 05, 2007 21:53
autor: marceliii
Ja też sobie sam stroje , i też nie narzekam na LPG , czego potwierdzeniem są osiągi uzyskane od 80 do 120 na poszczególnych biegach , można poczytać tu na forum w odpowiednim temacie .
:D
W sumie szkoda mi tyle roboty żeby mieć parę niutków więcej niż teraz , chodzi o ABF-a , a jak dla mnie te 300 niutków w TDI jest przy 3,5 - 4,0 tyś , więc na pewno nie gorzej niż w ABF-ie .
Ciekawe czy ktoś robił już killa ABF vs TDI ( taki 150 konny ) ?
:)
Powoli zaczynam mieć już mieszane zdanie i nie wiem co robić , a czas mnie goni .
Diesla nie będę kupować , bo za dużo kasy już zainwestowałem w mojego guferka , właśnie stoi u lakiernika , jest wygładzany , poszerzany , montowane są kasety z Audi i wlocik z T4 , więc sami rozumiecie .
:(