Strona 2 z 2

: śr wrz 05, 2007 22:40
autor: haps
heh..zamontowanie luski na pewno nie obnizy osiagow i na pewno nie zaszkodzi silnikom ktore posiadamy w naszych 2 i 3..mozliwe ze cos tam bedzie sie dzialo, ale to juz musi byc zlozna konstrukcjia silnika, dopalanie w wydechu i wtedy takie tanie cuda sie nie sprawdza..a nie w cywilnym silniku!! tu sie nic nie stanie...znam mnostwo ludzi ktory maja luske i nic im sie nie dzieje, zalozyli dlatego ze kat im padl a nie beda ladowac kasy w starego zloma...jakby kazdy podchodzil tak laboratoryjnie do swojego auta to powinien sobie wache z samej rafienrii sprowadzac zeby przypadkiem nie ubylo mu kilku oktanow.. zatankujesz wache na ukrainie i nie odczujesz roznicy a oktanow bedzie cos okolo 80:), zaraz fachowy sie wypowiedza ze spalanie stukowe itp..wypalanie..owszem..:) ale teoria swoje a praktyka swoje..w wysilonym silniku uturbionym itp, takie rzeczy maja znaczenie, a nie w silniku 1.3 czy 1.8 ktorych budowa jest mozliwe najprostsza..

: czw wrz 06, 2007 13:43
autor: Pinhead
haps pisze:heh..zamontowanie luski na pewno nie obnizy osiagow i na pewno nie zaszkodzi silnikom ktore posiadamy w naszych 2 i 3..
To jeszcze napisz że w silnikach stosowanych w mkII i mkIII efekty falowe w wydechu są bez znaczenia... i mamy dobry kawał :rotfl:

: czw wrz 06, 2007 15:51
autor: fizolGTW
przepraszam ze sie wtracam ale mam taki problem ze kata mam zapchanego, do wurzucenia, mechanik polecil mi zebym go wyciol i wspawal rure ale teraz sie wacham czy czasem nie wrzucic strumienicy?? przy przegladach niby nie patrza ale lepiej jakby byl w obudowie od kata. co wy na to?? rura czy strumienica:)?? z gory dzieki

: czw wrz 06, 2007 17:44
autor: Pinhead
Od strony technicznej lepsza jest rura. Jak na przeglądach będą sztywno trzymać się zasad i zrobia pomiar spalin to i tak wyjdzie że katalizatora nie ma lub jest ale nie działa.

: czw wrz 06, 2007 20:21
autor: Ryba266
fizolGTW pisze:polecil mi zebym go wyciol i wspawal rure ale teraz sie wacham czy czasem nie wrzucic strumienicy
Strumienica to hala jest ja u siebie mam wydlubanego kata a w tej puszce wspawana rure o srednicy wydechu

: czw wrz 13, 2007 20:36
autor: DamianCU
A polecacie wydłubać kata i wstawić tam rurke ?
Nie wiem jak tam później sonda.

: czw wrz 13, 2007 21:19
autor: Pinhead
RP ma sonde w kolektorze więc ten problem cię nie dotyczy.

: sob wrz 15, 2007 19:39
autor: Bossman
a jak wygląda sprawa sondy w AGG (2.0 8v)
przebieg juz ponad 160tys wiec pewnie z kata nic nie ma, to moze rurkie trzeba by kiedys wspawac :) nie bedzie problemow z sonda w tym modelu?

pozdr

: pt lip 11, 2008 11:23
autor: Gallus
http://motoallegro.pl/item390967870_str ... d_ss_.html

co myślicie o tym? bo zastanawiam sie czy zatąpic starego kata właśnie tym!

: pt lip 11, 2008 13:45
autor: LCQ
Gallus pisze:http://motoallegro.pl/ite...wka_od_ss_.html

co myślicie o tym? bo zastanawiam sie czy zatąpic starego kata właśnie tym!
widać że nastepnemu wielkie konie w głowie, może lepiej poczytać na forum setki postów niż znowu pytać o ta &^%^&$%$ strumienice..? nie kupuj tego!!!!!!! a czemu?? czytaj, czytaj i czytaj forum !! :bajer:

: pt lip 11, 2008 22:47
autor: Gallus
LCQ pisze:
Gallus pisze:http://motoallegro.pl/ite...wka_od_ss_.html

co myślicie o tym? bo zastanawiam sie czy zatąpic starego kata właśnie tym!
widać że nastepnemu wielkie konie w głowie, może lepiej poczytać na forum setki postów niż znowu pytać o ta &^%^&$%$ strumienice..? nie kupuj tego!!!!!!! a czemu?? czytaj, czytaj i czytaj forum !! :bajer:
akurat mi nie chodzi o konie.... tylko czy to dobrze zastąpi kata.. chodzi mi tylko o to żeby na przeglądzie sie nie czepiali... po prostu wsadzić coś zamiast kata... a żeby nie wychodziły jakieś dziwne odgłosy....

na forum czytalem duzo i odpowiedzi sie nie doczytałem...
pozdRo

: sob lip 12, 2008 01:14
autor: souler
Gallus pisze:tylko czy to dobrze zastąpi kata.. chodzi mi tylko o to żeby na przeglądzie sie nie czepiali... po prostu wsadzić coś zamiast kata... a żeby nie wychodziły jakieś dziwne odgłosy
nic nie zastapi kata. badanie spalin i masz po przegladzie chocbys nie wiem co wstawil. tylko lapowka albo znajomosci moga cie uratowac.

: sob lip 12, 2008 08:40
autor: melon
Eeee pany o czym wy mowicie .Wywal kata i daj rure zwykła ( bedzie ciut głosniej). O ile nic nie pomieszałem to norma dla silnika gaznikowego nie moze przekraczac 3.5% CO ,a dla silnika na wtrysku 0.15% CO. Jezeli masz szczelny układ wydechowy i silnik dobrze ustawiony to przejdziesz przeglad bez problemu.


ps.Wycinasz kata w srodek wbijasz jakis pret młotkiem i wybijasz porcelane .Montujesz pusta puszke.

: sob lip 12, 2008 22:46
autor: rysiektr
melon pisze:Wycinasz kata w srodek wbijasz jakis pret młotkiem i wybijasz porcelane .Montujesz pusta puszke.
tylko nie wyrzucaj tego co jest w kacie a wrecz przeciwnie pozbieraj i udaj sie do jakiegos punktu gdzie skupuja katy to parenascie ZŁ dostaniesz za to :helm: