: śr cze 22, 2005 12:24
PROZAK: i co milczysz? kolega sie pyta przecież!
Oj daje..duzo daje.Czuc od poczatku na pedale gazu.tayger pisze:prozak pisze:KATO pisze:
do sledzenia jest kilka tematow praktycznie o tym samym. nieraz (tak jak w tym temacie) przeocze wypowiedzi kierowane do mnie zreszta juz mowilem ze coraz zadziej bede odpisywal na tym forumflaszka pisze:Strumienica przy serii to raczej nie porozumienie, jak się jeszcze ją źle zamontuje to można sobie zaszkodzić (prawdę mówiąc to w 90% ludzie źle zakładają). Jak masz zamiar usunąć kata to po prostu wspawaj rurkę o odpowiedniej średnicy, a sondę lambda przenieś troszkę bliżej kolektora wydechowego (temperatura pracy).
A co do wypowiedzi prozak’a to bardzo mi się nie podoba...strasznie nerwowa.
- ja też bym się chciał dowiedzieć co do „zasady działania strumionki naddźwiękowej” jeśli jeszcze masz za nią tłumik końcowy (czy jaki kolwiek inny), a przed standardowy dolot
- i w sumie wszystkiego co do fizyki spalin za i przed strumienicą
co do warczenia to możliwe że masz gdzieś w układzie wydechowym coś luźnego i jakąś nieszczelność.
Pozdrawiam
oby rozmowy zawsze szly takim stylem, bez klutni i na poziomieflaszka pisze:Jeśli chodzi o mnie to ja raczej znam zasadę działania strumienicy naddźwiękowej i łuskowej ich różne sposoby montażu ... (powiedzmy ze troszkę się tym interesowałem).
A co do ostatniej wypowiedzi prozak’a to myślałem ze miałem do czynienia z następnym gościem, co to lusterka odpowiecza by szybciej jeździć, ale widzę że raczej zna się na rzeczy.
PROZAK PEŁEN RESPEKT
Ps:
Kto hamuje ten wie co zepsuł
Pozdrawiam