Strona 2 z 2

: śr sie 15, 2007 10:30
autor: melon
Cosar 33GT pisze:A w PG z G60 niema czasem takiej przystawki filtra oleju? Bo jak sie niemyle to tam powinno wychodzić smarowanie na łożyska kompresora... (poprawcie jak sie myle)
W PG kompresor smarowany jest z głowicy przez taki wkrecany łacznik tam tez sie wkreca czujnik oleju brązowy i przewodem do kompresora ,a powrot jest na przewodzie ktory jest wkrecony w blok zaraz przy misce oleju.

: śr sie 15, 2007 11:50
autor: [QT]Devil
Zapytam tak z ciekawości taką chłodniczke warto zakładać do narazie seryjnej 16stki, czy jest to wymagane głównie przy turbo?

: śr sie 15, 2007 12:09
autor: boyler
[QT]Devil pisze:Zapytam tak z ciekawości taką chłodniczke warto zakładać do narazie seryjnej 16stki, czy jest to wymagane głównie przy turbo?
daję radę tam gdzie z racji cieżkich warunków eksploatacyjnych temperatura oleju może osiągać wysokie wartości, i istnieje mozliwosc przegrzania maszynowni czyli u ciebie też jak będziesz ją ładnie upalał w gorący dzień

: śr sie 15, 2007 12:27
autor: Cosar 33GT
melon miałbyś fotki tego jak to przy misce wygląda?


Czy mozna by smarowanie kompresora pociągnąć z przystawki od filtra oleju, czy jednak musi byc z głowicy zeby czegoś nieuszkodziło zaduże ciśnienie?

[ Dodano: Sro 15 Sie, 2007 ]
W sumie można by jeszcze do KR wiekszą chłodnice cieczy założyć :D ...tylko nieiwem z czego by podpasować.