Strona 2 z 2

: sob kwie 23, 2005 00:08
autor: KATO
heheh ciekawy pomysł ale jak dla mnie to troszke za mała moc trzeba było cos mocnijszego wsadzic a z tymi 90 km z 1.6 ltra pojemnosci to wcale nie tak duzo jak na tamte lata bo mk1 miał 110 km a honda 160 ps to dopiero jest moc masakryczna

: śr maja 11, 2005 08:25
autor: beerserk
a honda integra z 1991 silnik 1.8 miala prawie 200 :D i nawet nissan 200sx oraz subraru impreza gt zostawaly w tyle nie mowiac o celice eclipse corrado i calibra, nie da sie ukryc ze honda przy bardzo malych pojemnosciach robila killery :) przykladowo CRX 1991 EE8 1.6 150KM przy 8500 nie pamietam momentu obrotowego to byl killer silnik dohc vtech scigali sie u nas chlopaki z opel katet gsi 16v oraz z mkII 1.8 150 czy 160 kucy i zostawaly w tyle chociaz mkII to niewielka roznica pozdro

: śr maja 11, 2005 12:27
autor: Krzyś 16v
Witam mozes okreslic jaka waga jest silnika z skrzynia i jak rozwiazales mocowania bezposrednio do podluznic nic nie wzmacniales oryginalne miejsca na lawie nie wykozystane?? jak to sie spprawuje jak mozna to prosil bym fotki blizsze kazdego mocowania najlepiej z 4 stron :kac: POzdrawiam i gratulacje :pub:

: ndz maja 15, 2005 15:40
autor: Mrozio
Witam niestety nie moge okreslic wagi silnika ze skrzynia.Orientacyjnie jest on troszke lzejszy niz 1,6 Vw PN bo taki byl akurat w warszacie podczas wymiany. Odnosnie mocowan to sa poobnie umiejscowione jak w nissanie primera,czyli jedna poduszka na lewej podluznicy,druga na prawej,trzecia po przerobkach jest przy skrzyni (tj.w VW golfie). Brakuje jednego mocowania "plywajacego" (znajdujacego sie pod chlodnica) niedlugo bedzie ono dostawione.Myslelismy ze bedzie ok na 3,ale przy ostrej jezdzie jest dosc mocno wyczowalny dyskomfort.Zdjecia zrobie jak tylko uda mi sie odpalic aparat (padla mi karta pamieci).
Pozdrawiam i dziekuje za przychylne wypowiedzi w tym temacie

: ndz maja 15, 2005 19:06
autor: Apsik
Mi sie projekt bardzo podoba, poniewaz widac iz zostalo wlozone duzo pracy w autko i najwazniejsze jest to ze Mrozio jest zadowolony!!!
Gratulacje i pozdrawiam!!!

: ndz maja 15, 2005 22:40
autor: Mrozio
...w sumie to nie moj golfik a brata.Moj jest obecnie w warsztacie.Rowniez beda w nim zmiany dotyczace napedu jak i nadwozia.Calosc moje projektu przedstawie na forum.
Wkleje jeszcze zdjecia mocowan. Dwa mocowania oryginalne zostaly puste...

: ndz maja 15, 2005 22:44
autor: Mrozio
Nastepna fotka

: ndz maja 15, 2005 22:47
autor: Mrozio
Bohater tego postu ;)

: sob lip 23, 2005 09:31
autor: demon3
Gratulacje dla Ciebie i Czarka! Pomysl super, na pewno bardzo oryginalny! Bede uwazal teraz w Olsztynie na VW-Nissana :-)

: sob lip 23, 2005 12:07
autor: Krzylu
załoz głowice od sunny Gti 1.6 na pełnym wtrysku
albo sam uklad wtryskowy
dopiero bedziesz łoic innych

co jak co ale nissany 16V naleza do mooch ulubionych aut jezeli chodzi o sound silnika
no poza VR6 :grin:

: czw mar 06, 2008 12:57
autor: jelcynnn
Ciekawa koncepcja:) pozodzenia!!! :grin:

: czw mar 06, 2008 14:40
autor: eros662
Hmm no ciekawa koncepcja. Zobaczymy co dalej będzie się działo z twoim Golfikiem:) :grin:

: czw mar 06, 2008 17:29
autor: krzycho1702
witam Takiego pomyslu jeszcze nie widzialem Podziwiam Cie za taki pomysl Troche malo kucy Ale napewno sobie radzi Pozdro w dalszych modyfikacjach