Strona 2 z 3

: wt sie 14, 2007 14:27
autor: slawko333
dzieki za odpowiedz!
to prawda co kolega napisal o silniku 1,4 ze jest zrywniejszy, ojciec ma taki w golfie z 96r, i naprawde jezdzi sie nim troche inaczej, a powiedzialbym ze nawet lepiej jak moim, jeszcze pytanie mam, co to jest ten blos?oplaca sie zalozyc sama strumienice zamiast katalizatora, czy trzeba przerabiac caly uklad wydechowy?
pozdarwiam

: wt sie 14, 2007 17:59
autor: bvw08
Tu masz o blosie troche http://moto.allegro.pl/item224347063_bl ... az_em.html
Strumienica to jest wielka kupa wolałbym zwykłą rurke wstawic ale musisz pózniej uważac na przeglądzie bo moga sie dowalic :bajer:

: czw sie 30, 2007 23:50
autor: Łyko22
tirsone, siema czym moge zastąpić ten pierwszy tłumik w KR bo chce go usunąc bo zacicho chodzi itp i tak byśle żeby dać strumienice w to miejsce albo prostą rure tylko niewiem jaką jaki wymiar itp?? i czy strasznie głośno bedzie jak usune ten 1 tłumik a reszta bedzie seryjne ??odp

: pt sie 31, 2007 13:59
autor: tirsone
Łyko22 pisze:tirsone, siema czym moge zastąpić ten pierwszy tłumik w KR bo chce go usunąc bo zacicho chodzi itp i tak byśle żeby dać strumienice w to miejsce albo prostą rure tylko niewiem jaką jaki wymiar itp?? i czy strasznie głośno bedzie jak usune ten 1 tłumik a reszta bedzie seryjne ??odp
nie wiem co masz na myśli pisząc pierwszy tłumik.... Czy u Ciebie portki i ten tłumik to jedna całość? tzn. czy do tego tłumika wchodzą 2 rury z portek? czy może 1 tłumik który masz to tzw przelotówka która nie jest integralną częścią portek ...

: pt sie 31, 2007 14:36
autor: Łyko22
u mnie własnie jest jedna całośc nie te portki są z tym i własnie nie moge teko kata wywalic i tak myśle żeby środkowy wyrzucic i wstawić rure albo strumienice podobno na zwykłej róże moge go zdławic??

[ Dodano: 31 Sie 2007 14:38 ]
dobry ten BLOS ale to nie teraz narazie inne wydatki

: pt sie 31, 2007 14:40
autor: Ryba266
tirsone pisze:Powiem Ci tak, że zagazowane auto to średni materiał do swapa.
:panna: :panna: :panna:

: pt sie 31, 2007 14:51
autor: Łyko22
Ryba266, spoko nie wymądrzaj sie

: pt sie 31, 2007 20:40
autor: tirsone
Ryba266 pisze::panna: :panna: :panna:
heh...nowy i już nosa zadziera..... ciekawie o jakim swapie myślisz.... :bajer:
Ja pisząc swap nie miałem na myśli wywalenia jednego silnika a wrzucenia drugiego tylko różne modyfikacje już istniejącego.. poprzez zamianę istniejących podzespołów na inne..typu stożki, strumienice....itp...

: pt sie 31, 2007 20:47
autor: Pinhead
To swap czy tuning ? :kac:

: pt sie 31, 2007 20:47
autor: Łyko22
ok ale weś mi napisz jak zrobić wydech żeby ładnie buczał podobno tylko jest jedna możliwośc wywalić katalizator i wsadzić strumienice tam

: pt sie 31, 2007 21:40
autor: tirsone
Pinhead pisze:To swap czy tuning ? :kac:
Przecież to nie moja wina że ktoś nie zna dokładnego tłumaczenia słowa swap... na tym forum prawie wszyscy swapem nazywają zmianę silnika.. a swapować można inne rzeczy...czyli wymieniać/zamieniać na inne.... pozdro

: pt sie 31, 2007 21:50
autor: Pinhead
Swap oznacza wymiane/zamiane. Potocznie swap silnika to wymiana silnika, dopasowywanie znaczenia wymiana/zamiana na poszczególne elementy silnika wydaje się naciągane. Kto mówi "zrobiłem swap silnika" mając na mysli np. wymiane wałka rozrządu czy filtra powietrza ? :goof:

: pt sie 31, 2007 21:56
autor: tirsone
Pinhead pisze:Swap oznacza wymiane/zamiane. Potocznie swap silnika to wymiana silnika, dopasowywanie znaczenia wymiana/zamiana na poszczególne elementy silnika wydaje się naciągane. Kto mówi "zrobiłem swap silnika" mając na mysli np. wymiane wałka rozrządu czy filtra powietrza ? :goof:
nie chcę tu robić offtopiku ale to ze coś jest potocznie nie oznacza, że tak musi być... na zagranicznych forach swap o wiele częściej dotyczy nie tylko silnika ale i innych elementów... i ja nie dopasowuję znaczenia tego słowa na poszczególne elementy tylko używam go w takim znaczeniu w jakim używa się go w ojczystym języku... bo ono po prostu to znaczy...;) pozdr

Może po prostu zapomniałem że u nas na forum lepiej używać słowa "mody" hehe

: sob wrz 01, 2007 00:15
autor: Rutazz
na początek kolego wymień wałek rozrządu, to w aam daje najwięcej (różnica jest naprawdę odczuwalna) ja osobiście polecam od GTI 8v (cena 50-150 zł jak trafisz) ale i od 1,8 abs(50-100zł) da dużą poprawę(zresztą jeżeli wyjmiesz wałek z aam i porównasz z jakimś rozsądnym jak GTI to będziesz wiedział o co chodzi) ;P potem kompa od ABS( tak mówią i to zrobiłem u siebie, ale zbyt wyraźnej róznicy nie ma, jeżeli w ogóle jakaś jest cena 60-150 zł w zależności jak trafisz, sprzedajesz potem na allegro swojego za powiedzmy 90 zł na allegro) wywal katalizator-to na początek i wszystko małym kosztem( a moja propozycja jest taka-wycinasz katalizator, sprzedaje na allegro i za zarobione pieniążki kupujesz wałek i kompa)

jeżeli to Ci będzie za mało to musisz podnieść ciśnienie sprężania ( 2 sposoby->planowanie głowicy lub wymiana tłoków) tyle że w tym miejscu musisz sie zastanowić czy robisz to dla frajdy "zrobienia" czegoś i wyciśnięcia paru kucy dla czystej przyjemności i satysfakcji że się udało czy dla mocy, bo jeżeli chcesz to robić dla mocy to sie nie opłaca....;P lepiej załadować inny silnik albo sprzedać goofera i kupić mocniejszego bo fakt że aam to jakaś pomyłka:| chociaż fakt że długodystansowiec

jeżeli jeździsz na gazie to polecam jeszcze sprawdzić szczelność dolotu (szczególnie podstawę wtrysku bo baaaardzo lubi sie rozpadać) i wyregulować później gaz bo od tego bardzo dużo zależy

i jeszcze jedno, jeżeli szukasz części używanych to raczej radzę kupować od kolegów z forum bądź znajomych bo allegro wbrew pozorom jest dosyć drogie
pozdro, w razie pytań wal na pw