Strona 2 z 2

: śr mar 12, 2008 23:44
autor: gibek1987
evolution pisze:2.0 8v jest mocno rozwojowym silnikiem... sam latam teraz gti 2e turbo kory dzien po zlozeniu mocno zalany wyplul 217 ps 300 Nm na 0.54 bar... teraz go odkrecilem i na tym samym cinieniu z radoscia do 4 wlacznie dokreca sie do limitera 7900 na 5 doszedlem do ~ 7000 280km/h... dalsze testy niebawem

no poważnie zabrałeś sie za to, szacunek za osiągi. Dorównać Takim modyfikacjom to na pewno coś pięknego. Pewnie wyłożyłeś na przeróbki dobre kilka klocków ?

: śr mar 12, 2008 23:50
autor: evolution
nascie tysiecy... zasadniczo to wczoraj zdazyl sie awaria.. scielo 4 sruby trzymajace kolo pasowe do kolka rozrzadu.... possssssssssszlooooooooo w pole przy wspomnianych 280....a milem go koledze zhamowac na dniu....:)

: czw mar 13, 2008 00:46
autor: gibek1987
no to naprawdę spore pieniądze. Sadze ze to pasja skoro przeznaczasz takie środki finansowe na rozwój 2E:) mnie nie stać na takie poczynania wiec muszę sie zadowolić seria póki co :(
gratuluje jeszcze raz i naprawdę podziwiam.

: czw mar 13, 2008 10:09
autor: ppoll27
solidna seria 2E trzymająca moc też nie jest zła :satan: ... Vmax 198 0-80 6,7 sek. 0-100 10,1 sek. - odpowiednie dla "soft" hot-hatch'a z połowy 90tych ;)
rację ma Ralfii_VR że przed i w trakcie warto sobie sprawdzić ile KM się ma ... bo jak widać żeby "coś" z modzenia było tak jak napisał evolution to kasa idzie nie mała i w tym kontekście szmal za hamowanie to pestka ... :bigok:

: czw mar 13, 2008 12:57
autor: gibek1987
w moim przypadku narazie będzie nie dłubane 2E :P brak finansów na takie zabawy, ale
przesiadłem sie z 75ps wiec narazie nie brak mi osiągów :x
Gdy mi będzie mało, może będę bardziej celował w swap'a na ABF'a :bigok:

: czw mar 13, 2008 21:37
autor: bvw08
A ja pytam tak z ciekawości, jest możliwość zamontować nitro ???? Bo nie słyszałem tutaj na forum żeby była to jakias popularna metoda podniesienia mocy, a wydaje mi się że warto się zastanowic bo całą instalacja to ok 3 tyś wychodzi i moc mamy wtedy kiedy potrzebujemy jej.

: czw mar 13, 2008 22:09
autor: evolution
chyba tK NIE JEST... BO TAK JEST W TURBO.. W NITRO MUSIMY URUCHOMIC INSTALKE I MIEC GAZ W BUTLI.. NIE KALKULUJE SE NA DLUZSZA METE sorki z caps..w kazdym razie nitro jest do zabawy brdziej

: pt mar 14, 2008 00:12
autor: exec
Ale tak czy siak fajnie by bylo miec na specjalne okazje taki pstryczek-przelaczniczek +50 KM :helm:

: pt mar 14, 2008 01:38
autor: LCQ
exec pisze:Ale tak czy siak fajnie by bylo miec na specjalne okazje taki pstryczek-przelaczniczek +50 KM :helm:
najfajnej jest jak wtedy tłok pęknie :bajer:

: pt mar 14, 2008 08:53
autor: exec
najfajnej jest jak wtedy tłok pęknie
Hehe pstryk... BUUM! :helm:

: pt mar 14, 2008 11:53
autor: toffic
evolution pisze:BO TAK JEST W TURBO.. W NITRO MUSIMY URUCHOMIC INSTALKE I MIEC GAZ W BUTLI.. NIE KALKULUJE SE NA DLUZSZA METE sorki z caps..w kazdym razie nitro jest do zabawy brdziej
Popieram, sam kiedys w PFie miałem nitro

[ Dodano: 14 Mar 2008 10:53 ]
LCQ pisze:najfajnej jest jak wtedy tłok pęknie :bajer:
JAk podlejesz to nie pęknie

: sob mar 15, 2008 02:46
autor: darco2
Warto ladowac kase w uturbianie 2e?

: pt mar 21, 2008 23:05
autor: Miłek
A czy istnieje możliwość przełożenia jaki bebechów z innych silników np ABF'a bo one raczej są podobne ( Tak mi sie wydaje ) ?? chodzi mi tutaj o jakiś kolektory ssące wałki i nie wiem co tam jeszcze ??

Odgrzewając wcześniejszą rozmowę

Alternatywą dla turbo może być kompresor np neuspeed robi fajne zestawy i chyba niedrogie . Teoretycznie dużo mniej zabawy niż z Turbem bo pozostaje zwykły kolektor wydechowy nie trzeba kombinować i dużo prostsza konstrukcja dolotu . jedyne co to paski ale to raczej nie jest skomlikowane . I przyrost mocy jest trochę inny .

Pisaliście wcześniej o Nitro, ktoś miał w 2e ??

: sob mar 22, 2008 10:39
autor: evolution
darco2 pisze:Warto ladowac kase w uturbianie 2e?
pytanie ile jest w tobie małego chlopca... uturbione 2e to zabawka:)